clomid en pregnyl

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Kim
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 juni 2017, 19:13

clomid en pregnyl

Bericht door Kim » 20 juni 2017, 19:29

Ongeveer anderhalf jaar geleden stopte ik met mijn pil. In juli deed ik een zwangerschapstest en die testte al vrij snel positief. Begin september mocht ik dan voor het eerst naar de gynaecoloog voor een eerste echo. Wat een spannend moment!! Jammer genoeg zag mijn gynaecoloog dat het vruchtje op 5w gestopt was met groeien. Je hele wereld stort op dat moment in en dan kom je voor de keuze te staan of je de natuur zijn gangetje laat gaan of via curettage. Ik koos uiteindelijk voor de laatste optie omdat deze emotioneel voor mij beter te verwerken was. Na enkele dagen begon de miskraam spontaan. Wat doet dat pijn!! De volgende dag curettage ondergaan en een weekje later was alles achter de rug en kon ik het ook meer en meer voor mezelf een plaats geven. Nu moest ik wachten op mijn maandenstonden... In januari kreeg ik dan eindelijk mijn eerste maandstonden na de curettage van september. Ik was opgelucht en dacht dat mijn cyclus eindelijk weer normaal zou verlopen. Maar jammer genoeg ook hier pech... enkele maanden later, nog steeds geen maandstonden. Na veel doktersbezoeken en afspraakjes in het ziekenhuis besloot mijn gynaecoloog om met Clomid te starten. Op CD 10 had ik een follikelmeting (2 mooie follikels te zien, de kans op een meerling was dus groter nu)! Diezelfde avond moest ik dan Pregnyl laten inspuiten. Dat is nu ongeveer 2 weken geleden.. Ik kon het niet laten en deed een test... weer negatief... :( Ik heb nog steeds geen ms gehad.. Ik word er moedeloos en onzeker van... Iemand ervaring?

Kim
x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten