Ervaringen met AZ Jan Palfijn en Fertiliteitscentrum Noord-Antwerpen Klina

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Sofie46
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 februari 2018, 13:06

Ervaringen met AZ Jan Palfijn en Fertiliteitscentrum Noord-Antwerpen Klina

Bericht door Sofie46 » 2 februari 2018, 13:16

Hallo,

Ik ben al enige tijd in behandeling bij AZ Palfijn voor KI via Dr. Daels en Dr. Billiet. Dr. Daels is correct maar alle zaken er rond (zoals telefonische afpsraken vastleggen, feedback vragen, ...) zijn heel amateuristisch. Soms bel ik 30 keren en wordt er 30 keren niet opgenomen. Antwoordapparaten worden al om 16u ingesteld terwijl je luistert naar het bericht dat ze bereikbaar zijn tot 17u, ... Zoals jullie weten, is het proces al zeer emotioneel als je keer op keer je maandstonden krijgt :( Ik zou graag een overstap willen maken want ik ben mijn vertrouwen wat kwijt en ik wil graag overstappen nr IVF of ICSI na 6 mislukte KI pogingen. Ik ga ook verhuizen naar de provincie Antwerpen. Heeft er iemand ervaring met het Fertiliteitscentrum Noord-Antwerpen AZ Klina? Of probeer ik beter in Jette?

Alvast heel erg bedankt voor alle reacties en feedback.
FIjne dag!

Sofie

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Ervaringen met AZ Jan Palfijn en Fertiliteitscentrum Noord-Antwerpen Klina

Bericht door Yvonne1983 » 11 maart 2018, 19:46

Sofie, ik ga bij klina je moet daar ruim voor 8 uur zijn (om acht uur start de dr maar ja tegen dan heb je
toch wel een aantal wachtenden voor je), daarna neemt verpleegster je bloed af en ruim voor de lunch bellen ze je terug met informatie. Ze hebben mij via ivf mamma gemaakt en hopelijk zit er nu een cryo baby in mijn buik.

BiancaL
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 maart 2018, 21:39

Re: Ervaringen met AZ Jan Palfijn en Fertiliteitscentrum Noord-Antwerpen Klina

Bericht door BiancaL » 14 maart 2018, 21:56

Hoihoi

Wij gaan ook in Az Klina. Wij hebben heel veel vertrouwen in dokter Coeman.

Wel doet dokter Coeman alles alleen. Dus als hij ziek valt, vakantie heeft (zelden), congres,... dan is opvolging niet altijd gegarandeerd (deze maand is dat bv het geval maar kan ik wel un Uza terecht).

Succes met je keuze!

Groetjes
Bianc

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten