Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Mel91
Berichten: 38
Lid geworden op: 28 januari 2018, 8:50

Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Bericht door Mel91 » 2 februari 2018, 13:55

Hoi iedereen,

Even een vraagje voor de mensen die in de fertiliteitskliniek van Jan Palfijn in behandeling zijn/geweest zijn: kunnen jullie mij zeggen hoeveel tijd er ongeveer tussen de eerste intake ligt en de eerste IVF/ICSI behandeling?

Ik wil niet te hoopvol zijn dat we snel tot actie kunnen overgaan dus wil mezelf wat behoeden voor een teleurstelling als we op eerste gesprek gaan ๐Ÿ™‚.

Bedankt en succes iedereen!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Bericht door irisbloem » 4 februari 2018, 21:46

Mel91 schreef: โ†‘
2 februari 2018, 13:55
Hoi iedereen,

Even een vraagje voor de mensen die in de fertiliteitskliniek van Jan Palfijn in behandeling zijn/geweest zijn: kunnen jullie mij zeggen hoeveel tijd er ongeveer tussen de eerste intake ligt en de eerste IVF/ICSI behandeling?

Ik wil niet te hoopvol zijn dat we snel tot actie kunnen overgaan dus wil mezelf wat behoeden voor een teleurstelling als we op eerste gesprek gaan ๐Ÿ™‚.

Bedankt en succes iedereen!
Ik word daar sinds kort behandeld maar dan via het fertiliteitscentrum van Dr Decleer in Aalter en eigenlijk kon ik direct beginnen. Hangt natuurlijk ook af van je achtergrond, bij mij waren geen bijkomende onderzoeken nodig daar ik daarvoor al 1 jaar in het uz had gelopen.

Mel91
Berichten: 38
Lid geworden op: 28 januari 2018, 8:50

Re: Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Bericht door Mel91 » 5 februari 2018, 11:11

Bedankt voor je reactie!
Mijn afspraak is bij dokter Decleer, ik vermoed dat ik wel nog wat onderzoeken zal moeten doen, daar we het nog maar net ontdekt hebben.
Maar heb nu toch al wat meer hoop๐Ÿ™‚

Veel succes!!

Groetjes

cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Bericht door cat88 » 19 februari 2018, 20:12

ik mag ook voor de eerste maal 5 maart gaan bij dokter decleer
spannend he
ondertussen al een afspraak ?
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

Mel91
Berichten: 38
Lid geworden op: 28 januari 2018, 8:50

Re: Ervaringen wachttijden Jan Palfijn

Bericht door Mel91 » 22 februari 2018, 12:40

Hoi,

Intussen is er al veel gebeurd na mijn eerste afspraak. Ik ben twee weken geleden gegaan voor eerste afspraak en een week later kreeg ik al een kijkoperatie. Blijkbaar lag het niet enkel bij mijn partner maar ook bij mij. Dit zou nu wel 'opgelost' moeten zijn.

Ik had de pech dat op de dag van de operatie ik ook net mijn maandstonden kreeg anders kon ik meteen starten met ICSI. Nu wachten tot de volgende cyclus.

We zijn goed opgevangen en dokter Decker spreekt je wel veel moed in, hij lijkt altijd zeer hoopvolโ˜บ๏ธ.
Hij begrijpt ook dat je liever zo snel mogelijk met alles begint dus zet er ook wel vaart achter.

Veel succes!

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten