Zware hoofdpijn na tp: mag paracetamol? + Wanneer mag je ten vroegste urinetest doen?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Zware hoofdpijn na tp: mag paracetamol? + Wanneer mag je ten vroegste urinetest doen?

Bericht door Yvonne1983 » 9 april 2018, 16:30

Kat7 toen ik nog in afwachting was van uitslag van mijn ivf behandeling heb ik met de fertiliteitsafdeling gebeld of ik mijn sumatriptan mocht nemen gezien ik toen een migraine aanval had. De reactie was probeer met rust of paracetamol dus ik denk dat zolang je de hoeveelheid medicatie beperkt houdt het niet de uitslag negatief zal beinvloeden. Dus in donker gaan liggen geen chocolade wijn of caffeine drinken (ik weet niet wat bij jou migraine triggert maar dit zijn bij mij gekende triggers) en probeer beeldschermen te vermijden.
Ik had 8 dagen na tp ook een kruidvat test gedaan en die gaf heel licht een 2e streepje, maar in mijn geval was het een dag5 cryo als het bij jou om een d3 gaat kan het zijn dat er nog te weinig hcg in je urine zat en je morgenochtend een tweede zou kunnen doen. Sterkte met de laatste wachtdag.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Zware hoofdpijn na tp: mag paracetamol? + Wanneer mag je ten vroegste urinetest doen?

Bericht door irisbloem » 9 april 2018, 23:31

Kat7 schreef:
9 april 2018, 21:58
Hoi Yvonne
Bedankt voor je reactie! Het stelt mij toch wat gerust. Ik heb slecht 500mg genomen en telkens maar 2 per dag...gisteren hielp het wel moet ik zeggen. Ik had vroeger 1 keer per maand migraine en dat was telkens rond mijn eisprong...en inderdaad: het enige wat hielp was in een donkere kamer liggen 😕.
Ik hoop idd dat ik gewoon te vroeg getest heb...ik had zelfs geen lichte streep. Enkel de controlelijn kwam onmiddellijk tevoorschijn. De testlijn niet... Ik heb idd wel tp op dag 3 gehad (van 'verse' eicel).
Ik ga nu nog 2 dagen geduld hebben...ik ga geen test meer doen!
Bedankt voor je feedback!

Grtjs
Als ik last heb van migraine helpt enkel rust. De utrogestan kan ook hoofdpijn veroorzaken en uiteraard de stress van de hele behandeling. Je schrijft vieze utrogestan, ik gebruik nu crinone omdat ik een pijnlijk branderig gevoel had van de utrogestan. Het voordeel is dat het maar 1 keer per dag moet en het zit in een huls die je moet uitduwen. Het loopt ook wel wat terug maar je zit niet met die vieze plakkerige huls die terugkomt. Nadeel is dat het duur is daar het niet wordt terugbetaald.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten