Gynaecoloog?? HELP

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
GreatSadness
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 augustus 2018, 13:38

Gynaecoloog?? HELP

Bericht door GreatSadness » 18 oktober 2018, 18:23

Hallao dames,

Ik ben nog volledig nieuw in dit "wereldje" dus sorry als ik iets dom zeg hihi. :roll: Ik en manlief hebben een grote kinderwens. We zijn sinds april aan het proberen alleen ik heb geen eisprong dus ook last van een uitblijvende menstruatie. Omdat ik en me man nog geen jaar aan het proberen zijn en aangezien je pas na een jaar vruchteloos proberen wordt geholpen vraag ik me af of ik eerst een afspraak moet maken bij de gynaecoloog om te zien wat er aan de hand is? Of er bv sprake is van PCO. En als dat zo is krijg ik dan direct clomid? Hoe zit dat?

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Gynaecoloog?? HELP

Bericht door Yvonne1983 » 19 oktober 2018, 7:34

Wij zijn door de huisarts doorverwezen naar fertiliteit toen we na een jaar proberen nooit een positieve test hadden. Je kan er natuurlijk altijd een maandje bijzeggen als je begin van de maand gaat. Maar als je geen regels hebt kan je beter zo snel mogelijk iets regelen zou mijn gedachte zijnn, helaas moet je daarna nog vaak genoeg wachten.

tifa81
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 november 2018, 14:29

Re: Gynaecoloog?? HELP

Bericht door tifa81 » 29 november 2018, 14:39

Beste,
Ik heb 2 kinderen en ik heb een diastase van 3 vingers, ik wil graag terug zwanger worden en ik vraag mij af of een zwangerschap mijn diastase erger zal maken? kan ik iets doen om te voorkomen dat de diastase erger wordt.
Bij voorbaat dank,
Latifa

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten