Meerdere eitjes

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Lowietje
Berichten: 7
Lid geworden op: 2 januari 2019, 11:33

Meerdere eitjes

Bericht door Lowietje » 2 januari 2019, 11:40

Dag allen,

Na een hormoonbehandeling bleek dat er 4 eitjes klaar zaten. Die dag zelf nog de Pregnyl spuit gekregen en ondertussen het goede nieuws gehad dat ik zwanger ben, hoewel het nog pril is (5 weken). Binnen 6 dagen krijg ik reeds mijn eerste echo, omdat wij zo snel als mogelijk willen weten of er meerdere embryo's zouden zijn.
Hoewel ik dolgelukkig zou zijn dat alles goed zou lopen en we eindelijk een kindje/kindjes zouden hebben, lijken 4 baby's ineens net wat te veel.

Zijn er nog mensen die meerdere eitjes hadden?
Zou je trouwens geen bloedverlies/menstruatie moeten hebben als er een paar eitjes niet bevrucht werden (ook al werd er 1 wel bevrucht)?
Ik ken er allemaal niet zo veel van..

Enorm veel succes gewenst hier aan iedereen!

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Meerdere eitjes

Bericht door mich75 » 2 januari 2019, 15:17

Normaal gezien wordt de behandeling stopgezet als er zoveel eitjes klaarzitten of er worden er een aantal weggeprikt.

Bloedverlies hoeft zeker niet en als het er toch 4 moesten zijn raden ze meestal aan om er 2 te laten weghalen wegens de hoge risico's die er anders zijn.

Nog even geduld en aan je HCG waarden kan je soms ook wel al zien of je een eenling of meerling verwacht, maar ook niet altijd.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten