Raad nodig, testen

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Raad nodig, testen

Bericht door Janedoe » 18 januari 2021, 15:23

Hallo allemaal,

Vorig jaar hebben we enkele IVF/ICSI behandelingen achter de rug. Nu dit jaar wouden we toch een stopmaand en omdat het traject pas opnieuw kan starten eind februari kwam dit goed uit met de rust die we zochten.

Nu, Kijk, ik zit met een dilemma, mijn eisprong is gebeurd 8 - 9 januari (laatste maandstonden 26-29 december).
Sinds vorige week vrijdag lichte druk op borsten, heel erg vermoeid, en sinds vandaag ineens immense krampen en soms steken. Dus wat doe ik ? ja domweg een early test doen (6 day early predictor van apotheek, wat de beste zouden moeten zijn, niet?) en wat zie ik? HEEL Flauw een lijntje, ik kan helaas geen foto toevoegen? Kan deze eventueel via privé bericht doorsturen of in de comments, dat probeer ik zo dadelijk :D
Wat denken jullie hiervan? Al mensen die ervaring hebben met deze testen? Het is heel licht, het is dan ook nog erg vroeg natuurlijk maar pfoe wat een gedoe allemaal hé ...

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Silkie » 25 januari 2021, 8:22

Hallo,

Mijn ervaring was "een lijn, is een lijn" ongeacht hoe duidelijk deze doorkomt.
Ik hoop voor jou op positief nieuws. En laat hier zeker wat weten. :wink:

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Janedoe » 25 januari 2021, 10:53

Hoi,

Donderdag dan maar bloed laten trekken in de avond. 3 dagen voor Nod hcg op 19.
Vanavond nog eens, nu 1 dag overtijd en zou gestegen moeten zijn. Maar het was dus positief, nu heel bang afwachten, is al misgelopen, deze is natuurlijk na 3 icsi trajecten dus bang hartje :)

Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Janedoe » 25 januari 2021, 10:54

Silkie schreef:
25 januari 2021, 8:22
Hallo,

Mijn ervaring was "een lijn, is een lijn" ongeacht hoe duidelijk deze doorkomt.
Ik hoop voor jou op positief nieuws. En laat hier zeker wat weten. :wink:

Dikke knuffel.

Syl

Hoi,

Donderdag dan maar bloed laten trekken in de avond. 3 dagen voor Nod hcg op 19.
Vanavond nog eens, nu 1 dag overtijd en zou gestegen moeten zijn. Maar het was dus positief, nu heel bang afwachten, is al misgelopen, deze is natuurlijk na 3 icsi trajecten dus bang hartje :)

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Silkie » 25 januari 2021, 14:12

Hallo,

Ik duim voor je. 🤞

Dikke knuffel,

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Janedoe » 4 februari 2021, 16:10

allright, dus, op vandaag 5w en 5 d zwanger, natuurlijk, na jaren van proberen en twee icsi trajecten achter de rug te hebben... Maar het blijft echt een probleem om het los te laten, ik voel constant elke dag licht zeurderige krampen en dat doet mij altijd in paniek schieten, geen bloedverlies, wel gevoelig down under aan de buik. Elke keer ik naar toilet ga denk ik 'nu ga ik bloed zien', echt frustrerend gewoon, volgende week dinsdag eerste echo (gezien de achtergrond snel opvolgen). Nog mensen die de eerste weken constant kleine krampjes trekkend gevoel had?

:( #voorzichtigpositief

Sof
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 februari 2021, 0:23

Re: Raad nodig, testen

Bericht door Sof » 5 februari 2021, 0:22

Tot tweemaal toe eerste 12w continu bloedverlies gehad en hier lopen ook twee gezonde jongens rond. Het is de natuur die nu even z'n werk moet doen. Ik snap je angst maar probeer jezelf daarin ook niet te verliezen. Ik duim heel erg mee dat hij mag blijven plakken, goed dat je ze wat nauwer zullen opvolgen, hopelijk brengt dat jou ook wat meer rust. Succes!

jackstaffvine
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 oktober 2023, 9:26

Re: Raad nodig, testen

Bericht door jackstaffvine » 12 oktober 2023, 9:28

Zorg ervoor dat u vroeg test. Ik vind het nog steeds moeilijk om het probleem los te laten, omdat ik elke dag lichte maar aanhoudende krampen krijg. Er is geen bloeding, maar het ongemak in mijn onderbuik zorgt er vaak voor dat ik me zorgen maak. Met een beetje geluk zal dat ook voor jou enige verlichting geven. Al het beste!

leorasy
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 februari 2024, 7:45

Re: Raad nodig, testen

Bericht door leorasy » 21 februari 2024, 7:46

The writing style is engaging and keeps the reader's attention throughout. It's evident that the author has put effort into crafting a compelling narrative. I want watermelon

otiscavin
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 maart 2024, 2:53

Re: Raad nodig, testen

Bericht door otiscavin » 14 maart 2024, 2:54

I like how the article not only delves into the current state of affairs but also provides forward-looking insights, making it a valuable resource for anyone interested in the future implications of the discussed topic. kinitopet

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten