Mogenlijk zwanger zorgen om hcg

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Anoes
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 juni 2021, 18:55

Mogenlijk zwanger zorgen om hcg

Bericht door Anoes » 25 juni 2021, 19:05

Hoi allemaal.

Ik ben nieuw hier. Mijn man en ik zijn al een tijdje aan het proberen voor kids en zijn uiteindelijk in het hele traject terecht gekomen.

We hebben een aantal pogingen met clomid gehad en zijn nu voor de eerste keer met menopur en insiminatie bezig.

De vorige keren waren de resultaten altijd duidelijk negatief maar nu op dag 12 was er lichte hoop. Ik had een HCG waarde van 16 dus het voorstel was om twee dagen later (vandaag) terug bloed te trekken. Ik zat nu vandaag op 30 geloof ik. Wel een stijging dus maar nog aan de lage kant. Daarom stelde ze voor om maandag nog een bloed test te laten doen maar spijtig genoeg zit ik dan in het buitenland dus kan dat niet. Voorlopig is het voorstel om door te gaan met de utrogestan en binnen twee weken dan bloed te laten testen.

Ik weet nu niet goed wat er van te maken en zit er een beetje mee dat ik maandag niet voor de bloedtest kan gaan. Ik ben wat aan het zoeken geweest en ik weet dat niemand hier echt kan helpen. Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen ervaring hadden met zo laag te starten...

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Mogenlijk zwanger zorgen om hcg

Bericht door mich75 » 25 juni 2021, 19:19

Het kan nog de 2 kanten uit.

2 weken wachten in deze situatie is wel enorm lang.

Wat je eventueel wel kan doen is zelf testen met simpele testen van kv of action. Als het goed gaat worden de streepjes stilaan donkerder.
Dit is natuurlijk niet hetzelfde als een bloedtest maar zo heb je wel een indicatie.
Hoe vaak je test kies jezelf, maar laat minstens 1 dag tussen 2 testen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Anoes
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 juni 2021, 18:55

Re: Mogenlijk zwanger zorgen om hcg

Bericht door Anoes » 25 juni 2021, 19:31

Ja inderdaad als ik er iets aan kon veranderen dan zou ik zorgend at ik gewoon kon maar helaas is kan ik ten vroegste binnen twee weken...

Ja dat plannetje hadden we zelf ook bedacht en ik heb al wat testen zodat ik ongeveer twee keer in de week eens zou kunnen checken. Maar bedankt voor de raad alvast..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten