Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Sisi84
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 februari 2023, 15:48

Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door Sisi84 » 2 februari 2023, 16:00

Hoi iedereen,
Ik ben indertussen al een tijdje bezig om als alleenstaande zwanger te worden, maar heb hierdoor een nare ervaring opgedaan bij UZ Gent.

In juni had ik mijn eerste afspraak in het UZ met mijn vaste gynaecologe, bij wie ik al 12 jaar ging, om het traject als alleenstaande op te starten. ik ben twee maal op gesprek moeten gaan bij de psychologe en in oktober werd mijn aanvraag uiteindelijk goedgekeurd. Omdat ik omwille van persoonlijke overuigingen een gekende donor wil, was er een extra stap in de ganse procedure. in november kreeg ik akkoord om met een gekende donor te werken, maar twee weken later kreeg ik uit het niets bericht dat het akkoord ingetrokken was omwille van een afministratieve fout, bleek achteraf dat dit een fout van de psychologe zelf was.

De ombudsdienst doet weinig tot niks, mijn vaste gynaecologe reageert niet meer op mijn vragen via mail.

Dit maakt mij echt heel boos. Omwille van een fout van hen zelf, ben ik 6 maanden kostbare tijd kwijt en zij wassen hun handen in onschuld.

Volgende week heb ik een afspraak in het Jan Palfijn, hopelijk doen ze daar niet zo moeilijk.
Dit is toch echt spelen met iemand zijn toekomst?

Zijn er nog mensen met negatieve ervaringen met het UZ Gent?

gargantuan
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 oktober 2023, 5:42

Re: Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door gargantuan » 11 oktober 2023, 10:30

The whole process required an additional move. In November, I was given the go light to collaborate with a well-established benefactor, but only two weeksdordle later, I was hit with a completely unexpected message.

Shuza
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 november 2023, 13:55

Re: Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door Shuza » 27 november 2023, 14:01

Ik heb ook een enorm slechte ervaring in het UZ Gent gehad. De psychologe wist bij mij ook niet waarmee ze bezig was. Communicatie achteraf werd ook hier geweigerd. Jammer, want dit kan in het verwerkingsproces vaak een oplossing bieden.

northeastlily
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 januari 2024, 4:45

Re: Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door northeastlily » 11 januari 2024, 4:48

Bovendien was de psycholoog onervaren op haar vakgebiedsnake io. Ook hier werd verdere correspondentie geweigerd. Helaas, want dit kan vaak uitkomst bieden bij de verwerking. Er is nog een stap nodig om het proces te voltooien.

Shuza
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 november 2023, 13:55

Re: Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door Shuza » 15 januari 2024, 14:23

Jammer om te horen! In het uz Gent bekijken ze het te veel academisch waardoor ze vergeten dat er een mens voor hen zit....

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: Ervaringen UZ Gent/ Jan Palfijn

Bericht door toekomstigebam » 22 januari 2024, 20:04

Sisi84 schreef:
2 februari 2023, 16:00
Hoi iedereen,
Ik ben indertussen al een tijdje bezig om als alleenstaande zwanger te worden, maar heb hierdoor een nare ervaring opgedaan bij UZ Gent.

In juni had ik mijn eerste afspraak in het UZ met mijn vaste gynaecologe, bij wie ik al 12 jaar ging, om het traject als alleenstaande op te starten. ik ben twee maal op gesprek moeten gaan bij de psychologe en in oktober werd mijn aanvraag uiteindelijk goedgekeurd. Omdat ik omwille van persoonlijke overuigingen een gekende donor wil, was er een extra stap in de ganse procedure. in november kreeg ik akkoord om met een gekende donor te werken, maar twee weken later kreeg ik uit het niets bericht dat het akkoord ingetrokken was omwille van een afministratieve fout, bleek achteraf dat dit een fout van de psychologe zelf was.

De ombudsdienst doet weinig tot niks, mijn vaste gynaecologe reageert niet meer op mijn vragen via mail.

Dit maakt mij echt heel boos. Omwille van een fout van hen zelf, ben ik 6 maanden kostbare tijd kwijt en zij wassen hun handen in onschuld.

Volgende week heb ik een afspraak in het Jan Palfijn, hopelijk doen ze daar niet zo moeilijk.
Dit is toch echt spelen met iemand zijn toekomst?

Zijn er nog mensen met negatieve ervaringen met het UZ Gent?
Amai ik geloof heel goed dat je boos bent! Maar geloof me jan palfijn is top ziekenhuis. Daar moet je ook niet via psycholoog en al die gesprekken. Hun hebben iets van als je een koppel bent en voor kinderen wil gaan ga je ook niet eerst al die gesprekken aan. Ik ben daar in behandeling geweest bij dr. Decleer en echt waar als ik het opnieuw zou moeten doen zou ik weer daarheen gaan. Goeie gynaecoloog en hele vriendelijke verpleging. Het was de moeite waard om elke keer anderhalf uur te rijden. Ik zou zeggen gelijk overstappen daarheen want je gaat er geen spijt van hebben en veel sneller geholpen worden
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten