40+ met enorme kinderwens, helaas wel fibromacystes en alleenstaande, nog iemand ervaring hiermee?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Amorylys
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 juli 2023, 17:37

40+ met enorme kinderwens, helaas wel fibromacystes en alleenstaande, nog iemand ervaring hiermee?

Bericht door Amorylys » 31 augustus 2023, 13:23

Hoi allemaal,
Ik had eens graag geweten of er nog vrouwen zijn met cystes op de eierstokken en die alsnog zwanger geraakt zijn?
Ik ben ondertussen 40 en mijn biologische klok tikt genadeloos verder helaas. Helaas heb ik nog niemand tegengekomen om mijn kinderwens mee te vervullen, waardoor ik nu beslist heb om er alleen voor te gaan.
Owv de cystes is IVF geen optie omdat ze dan mijn eierstok wegnemen met de grootste cyste op, maar ook mede door de hormonen nadien gaan de andere cystes beginnen groeien en zouden ze dan ook geen IVF meer willen doen als deze groeien... 😥 is er iemand die hier ervaring mee heeft? Mijn gyn heeft wel groen licht gegeven om te proberen via de reguliere weg met donatie.
Ook een betrouwbare donor vinden blijkt een hele opgave. Iemand nog tips hiervoor? Ik zou graag willen zien dat de donor enkele keren per cyclus zou doneren om de kansen optimaal te benutten. En dat die donor ook effectief tijd kan en wil vrijmaken als ik aangeef dat het tijd is... Liever ook niet iemand die in elke windstreek al tig kinderen heeft rondlopen...
Ben ik nu onrealistisch aan het denken of...?
Elke cyclus die nu voorbij gaat zonder meer is telkens zo een grote teleurstelling. Ik heb wel enkele vriendinnen waar ik hierover kan praten, maar de meesten hebben een eigen gezinnetje dus die weten niet helemaal hoe ik me voel hierbij. Ik lijk hier zo alleen in te staan... 🫤

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten