vaderdag - speciale wensen !

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

vaderdag - speciale wensen !

Bericht door kathleenchris » 5 juni 2008, 11:20

Hallo,

ik wil iedereen een fijne vaderdag toewensen, ook al zijn er sommigen onder ons niet de klassieke 'papa'.
Maar in hart en nieren zijn jullie het wel ... ook jullie zitten met dromen en verwachtingen en staan jullie klaar voor een toekomst met kinderen (misschien eigen kinderen, adoptiekinderen, nichtjes en neefjes, kinderen van vrienden ... ).
Graag wil ik deze mensen ook eens in de bloemetjes zetten. Ze zijn meer toeschouwer in de meeste behandelingen, moeten ons humeur op de hormonen verdragen, ...
Heel veel liefs.

Ook wil ik speciale papa's in de bloemetjes zetten. Zij die ooit zwanger waren, maar hun kindjes hebben moeten afgeven tijdens de zwangerschap. Deze dag maakt het verlies soms moeilijk, want even dachten we dat DE droom uitkwam. Voor hen wil ik vele vlinderkusjes toewensen!

Liefs
mama van een bengel en een engeltje

jacqueline
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 februari 2007, 12:03

vaderkes dag

Bericht door jacqueline » 8 juni 2008, 7:38

Aan allen

Aan allen die papa s zijn in hun hart !

wens ik een zeer fijne dag ,gewoon genieten van een gezellige babbel onder elkaar .
genieten van de dag niet enkel vandaag maar door heel het jaar ,gisteren is voorbij ,,, morgen ist toekomst en vandaag ,,is het een geschenk !
ik verpak dat geschenk in een mooie doos en als je het eens moeilijk hebt kijk in die doos .

vriendelijke groetjes en het beste voor iederéén
jacqueline en william

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten