moppertopic

Algemeen Discussieforum
bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 1 juni 2011, 12:52

ja noa
gelijk heb je, je mag hier gerust komen grommelen
is niet makkelijk
en t zou verdorie echt wel eens goed mogen zijn en blijven hé !
blijven hopen ! dikke knuffel x

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 27 juni 2011, 16:15

Een pas bevallen collega van me zit op haar facebook heel de tijd te mekkeren over d'r dochter, dat het een echt 'sterretje' of een 'sterrenkindje' is.

Ik moet me echt inhouden om niet te typen. 'Heu, dat van jou leeft, die van mij niet. Blijf met je poten van de term 'sterrenkind.'

Maar ja, dat is not done eh... :roll: :roll:

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 27 juni 2011, 22:21

Oh jeetje, daar zou ik het ook echt wel van krijgen! Misschien eens subtiel de humo van een goeie week geleden onder haar neus duwen, bij wijze van kadootje of zo omdat ze misschien af en toe wat wilt lezen tussen al dat stoefen op facebook door...

Tja, het is misschien not done, maar bij mij zou het ook wel kriebelen...

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 8 juli 2011, 21:13

Aaaaaarrrrrrgggggghhhhhh!!!!!!
Pft!!!!!!

Wat heb ik toch weer een lol met die wisselende hormonencocktail in mijn lichaam!
Knettergek word ik ervan!

Eerst de ICSI-met-reuzecyste-en-overstimulatie en hevige reactie op de bijkomende Pregnylspuiten (poging is mislukt, en voor het eerst geen cryo's hoewel ik maar liefst 19 rijpe eicellen had...), dag drie van regels meteen verplicht aan de pil omwille van de endo, amper een week later switchen naar een zwaardere pil omdat het bruin- en bloedverlies aanhoudt, nu een week stoppen omdat ik te hevig reageer op het hoge oestrogeengehalte van die pil en verga van de buikkrampen/misselijkheid/winderigheid en andere leuke dingen, om dan vanaf volgende week woensdag een totaal nieuwe pil met andere samenstelling continu door te nemen tot ca midden augustus!!

Kunnen jullie nog volgen? Mijn arme lijf niet, en mijn lontje is echt enorm kort voor 't moment door al die hormoonschommelingen :evil: :twisted: :?: :!:

Noa09

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 10 juli 2011, 10:41

Noaatje,

Dikke knuf meid. Soms word je horendol van al dat gesmos met je lichaam. Vroeg gisteren nog aant ventje (meer uit frustratie dan echt vragend) waarom hormonen gewoonweg uitgevonden zijn...
Droog antwoord: 'als het allemaal werkt hebben ze wel hun functie'...
Right.

Liesje

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 10 juli 2011, 12:30

moppersmurf...
thuis zijn in de vakantie vind ik NIET leuk
ik haat laparoscopie en narcose
ik haat moe zijn
ik haat endometriose
ik haat negatief nieuws
en ja liezeke, ik haat hormonen die hun werk niet doen!

grrrrrrrrrrrrrrrrr

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 19 juli 2011, 16:41

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110719_016

Een kind HALF MAART en dat nu al naar buiten brengen. Oeeeeeeeeeeh, ik krijg de kriebels van mensen die het vanaf dag 1 van de daken schreeuwen en er nog mee weg komen ook. Doe toch eens wat voorzichtig zeg! Grrrrrr.

Marit
Berichten: 468
Lid geworden op: 30 januari 2011, 12:27

Bericht door Marit » 20 juli 2011, 19:13

'En ik wil er met iedereen over praten, over het kindje in mijn buik' :roll: Van mij mag ze thuisblijven. Hoef het niet te horen.

En zo vroeg inderdaad. Straks gaan ze de pers nog uitnodigen in de badkamer voor de plastest.

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 20 juli 2011, 23:48

Marit schreef: En zo vroeg inderdaad. Straks gaan ze de pers nog uitnodigen in de badkamer voor de plastest.
:D :D :D

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 21 juli 2011, 13:45

:lol:

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 21 juli 2011, 14:27

:-)

Maar gelijk hebben jullie: wat bezielt die kippen toch om het al direct te willen vertellen. Zo wanhopig precies, als ze maar aandacht hebben... Plezant voor de ex en de andere dochter trouwens. Vemoedelijk hebben die het ook via het nieuws vernomen...
En helaas komen die trezen er ook zo goed als altijd gewoon mee weg, grrr... Och, ze mag hare poepoe hebben :-S

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 21 juli 2011, 18:45

'Ik wil zo graag met iedereen over het kindje in mijn buik praten'.

Vreselijke uitspraak! Wie zegt dat de mensen wel met HAAR erover willen praten?

'Ons kindje is een mooie bevestiging van onze oprechte liefde
Tja, ik denk dat velen hier op DVO kunnen bevestigen dat geen kindjes krijgen nog een veel oprechtere liefde tot stand brengt!

djeezes... mijn oma zou zeggen: ge kunt maar het verstand gebruiken dat ge gekregen hebt :twisted:

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 22 juli 2011, 7:59

Allemaal groot gelijk dames! Alles wat jullie hier zeggen heb ik ook gedacht!

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 29 juli 2011, 18:28

toch een klein moppertje, een ietsiepetietsie verontwaardigingske:
stapte vandaag de prémaman binnen, efkes rondneuzen, wegdromen bij een leuke babyspullenlijn voor mijn (verre) toekomstige adoptiehummeltje, en wat bleek...er werd mijn ranke slanke zelf geen blik waardig gegund, nog geen 'kan ik helpen mevrouw?' of 'zoekt u iets speciaals mevr?'kon er af, neen, enkel een profijtige 'goedenavond' toen ik de winkel uitging! Toen er echter na mij een duidelijk hoogzwangere dame kwam binnengehobbeld, sprongen 2 kirrende verkoopstertjes meteen van achter hun toonbank en werd de zwangere mevrouw, ondertussen overstelpt met complimentjes, een standaard formulier voor een geboortelijst geshowd. Discriminatie? alleszins onbeleefdheid!

amélise
Berichten: 232
Lid geworden op: 30 augustus 2010, 16:36

Bericht door amélise » 5 augustus 2011, 11:30

seg, nu zit die zwangere erika van thielen op de radio maar te zagen dat ze jammer genoeg niet meer kan vliegen in hare toestand terwijl ze zo graag op vakantie zou willen gaan, en dat ze met haar dikke buik niet meer op pukkelpop gaat geraken dit jaar. Toch erg hè, zoveel moeten laten door die stomme dikke buik :x Sorry, maar ik kan dat mens sowiezo al niet goed hebben, dan bleek ze nog eens zwanger te zijn in 1-2-3, en dan nog zo'n opmerkingen op de nationale radio! En dat terwijl ik ongesteld ben! :evil:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten