moppertopic

Algemeen Discussieforum
deb_1981
Berichten: 219
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 14:21

Bericht door deb_1981 » 2 december 2011, 12:50

gnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... om zot van te worden zo'n artikels.

da's om zo nog wa extra schuldgevoelens bij te creeëren... tssss... tis omda ge nie genoeg vitaminekes slikt dat ge nie zwanger geraakt. :x

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 2 december 2011, 19:34

wa ne zever!! dan behoor ik (zoals wel nog ladies hier) tot dat kwartje dat er aan is voor de moeite want deze flinke , gezonde meid hier heeft gedurende der hele behandelingsperiode de vermelde pilletjes (alles in elkaar noemen ze daar hier omni bionta pro natal!!!, voorgeschreven door elke zichzelf respecterende gyn aan alle vrouwen met kinderwens) trouw, en jammer genoeg ook vruchteloos dagelijks geslikt! :twisted: :roll:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/c ... 11202_meus
tees, da is goe nieuws ze!! proficiat Jeroen!!

deb_1981
Berichten: 219
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 14:21

Bericht door deb_1981 » 6 december 2011, 13:41

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 111206_031

"Het koppel heeft al veel 'geprobeerd' om zwanger te worden, maar het is helaas nog niet gelukt, schrijft Dag Allemaal. Laura zou zelfs de dagen uitrekenen waarop ze het meest vruchtbaar is."

jaja echt al veel geprobeerd zie ik. tot zelfs al de dagen uittellen toe... ocharme, laura lynn toch

gnaaaaaaaaaaaaaaa :evil:

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 6 december 2011, 16:11

Nja, hoe kunt ge nu al lang proberen als je amper een jaar samen bent (als't al zoveel zal zijn) :wink:

En dan zegt dat kieken in den Dag Allemaal ook nog 'dat ze er waarschijnlijk teveel mee bezig is en dat het daarom nog niet gelukt is'

*rolleyes*

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 6 december 2011, 20:45

oh nee..... tja, 't verstand komt niet met de jaren hé :mrgreen:

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 7 december 2011, 18:51

Zonet gelezen op mijn facebook:

'Hoera, wij worden over 9 maand mama en papa! Rond 12 augustus is het zover!'

Eh? What the hell? Vanmorgen pas op een stickje geplast en het nu al aan de grote klok hangen? Slim is dat wel.

Om nog maar te zwijgen over d'r wiskundig talent...

Aaaaaaargh.

Ik zou het mij niet meer mogen aantrekken, maar wat kan ik mij ergeren aan supernaïeve mensen. Niet dat ge ze een miskraam toewenst, tuurlijk niet, maar dat zijn dan net de 'domme' types die nooit iets tegenkomen.

Marit
Berichten: 468
Lid geworden op: 30 januari 2011, 12:27

Bericht door Marit » 7 december 2011, 20:09

Doet er me aan denken... Deze las ik deze week op facebook: 'melkfabriek draait weer op volle toeren' Bah! :x Spontane 'mental pictures' in veel te veel details over hoe die verre kennis met haar baby aan de borst zit. Mensen toch :roll:

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 12 december 2011, 22:18

Onbegrijpelijk hoe 'een kind' voor twee partijen - enerzijds ik, nog steeds ongewenst kinderloos na talloze pijnlijke behandelingen, en anderzijds de grootouders (mijn ouders) - het middelpunt van hun bestaan en hét gespreksonderwerp is terwijl er een muur van onbegrip tussen ons instaat... Hetgeen voor hen de grootste bron van vreugde is, is voor mij het hoogtepunt van intens verdriet...

Noa09, nog steeds verdwaasd na negatieve ICSI 6...

amélise
Berichten: 232
Lid geworden op: 30 augustus 2010, 16:36

Bericht door amélise » 20 januari 2012, 18:05

Ik ben het zo verschrikkelijk strontbeu om mij op mijn werk altijd in 1000 bochten te moeten wringen om op controle te kunnen gaan!!! Echt waar, altijd, elke keer opnieuw, ben ik onmisbaar! Niet te geloven. Ik heb lang gelogen, uitvluchten gezocht, maar na 5 jaar behandelen lukt dat niet meer. Dus vorig jaar beslist om open kaart te spelen, om mijn privé-leven bloot te leggen, om mij kwetsbaar op te stellen. Dan hoop je toch op wat meer begrip, maar het enige wat ik krijg is meer nieuwsgierigheid en "goede raad". Er is wel begrip en medeleven, tot puntje bij paaltje komt en alles heel concreet wordt. Dan is het onmogelijk om een shift te ruilen, om 2 uurtjes later te beginnen,... RAZEND word ik er van, en mijn behandeling moet eigenlijk nog maar beginnen! En dan werk ik nota bene nog zelf in een ziekenhuis, met allemaal vrouwelijke collega's! Ik heb er geen woorden voor. Serieus teleurgesteld in mijn collega...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten