wachtmonster

Algemeen Discussieforum
Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 14 juli 2009, 15:04

Ja lekker thuis op pantoffels lopen en verder geeeeeen stress! Haha naief he!
Als ik tijd heb om gewoon lekker te zitten niksen, dan ga ik pas stress hebben! :lol:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 14 juli 2009, 15:06

Gewoon de gedachte alleen al maakt me helemaal zen. Idd effe lekker naief zijn, och, 't kan zo'n deugd doen! 8)

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 15 juli 2009, 12:55

:D Heb tussenstops ingelast hoor! Ik ga vrijdag naar stubru kust ze, zat naar gentse feesten, zon naar walibi, 25e uitstapje naar leuven, 26e BBQ bij schoonzus, 7e aug naar dranouter, 15e naar Natalia, dan nog ergens Franz Ferdinand, Placebo, Emiliana Torrini :D
En nog een ander aftelsysteem is de trouwvoorbereidingen, heb al de zaal, stadhuis, DJ, fotograaf. Nu aan het kijken voor transport.. (als't zo verder gaat, is die trouw geregeld tegen na de congé :wink: )

Zo gaat het wel snel :D

Vereltje, aftellen tot augustus, dat moet lukken é!
Bokje, ben jij ook zelfstandig?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 15 juli 2009, 13:06

Hey Wendel,

Wel supertoffe tussenstops. Joepie.
En niet te veel tegelijk hé voor de trouw doen. Hihihihi; anders is idd alles al snel gepland. Maar wel ook tof zo die zaken plannen. Alé ik vond dat toch plezant.

En nee hoor, ik ben geen zelfstandige, maar het ventje wel (valt het op? :wink: )

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 16 juli 2009, 12:06

Nikita vandaag heb je echo zeker hé? Ik denk aan je!!!

Straks naar zwanger en blij hé, komop! 8)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 16 juli 2009, 19:00

Heej ladies,

Zooo verzachtend te lezen dat er nog wachtmonsters ronddwalen.
Maar sinds kort heb ik een echte waakpoes tegen wachtmonsters. Zomaar ineens,eigenlijk toen we net begonnen behandelen, out of the blue (en ook omdat we vaak gezellig zitten barbecuen in ons tuintje en die mals stukjes vlees er behoorlijk aantrekkelijk uitzagen), stond ze daar; ons poezekop. Een bevlieging, dachten we, morgen is ze weg. Maar (thanks to pavlov) bleef ze terugkomen, eerst schuchter en enkel om te ons restjes op te eten maar nu ook al om in de zetel te zitten ronken en soms ook al eens op de schoot wil. Het maakt de dagen (na mijn wegens crisis geen geld meer voor de pediatrie want het brengt toch niets op) nu ik nog maar twee dagen per week werk draaglijk ook al loopt ze gewoon in huis rond zonder veel te zeggen en zorgt voor compagnie tijdens de nachten dat mijn ventje van wacht is.
Eerst wouden we haar een nog een superculturele naam geven maar gewoon 'poezekop' heeft het uiteindelijk gewonnen. Voila, onze eerste adoptie is een feit!
En ons 'poezekop' is een kei in het opfretten van wachtmonsters die zich in alle hoeken van de kamer verstoppen!
gtrz

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 17 juli 2009, 11:25

Hihi, Liezeke,

Wij hebben ook sinds 14 dagen een klein poeske in huis gehaald :D

Doet bij mij ook wonderen voor de welgezindheid :wink:

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 2 augustus 2009, 14:17

dag iedereen hier !!!

ik ben er weer terug... ben hier in totaal een dikke twee maandjes afwezig geweest, heb die tijd voornamelijk besteed om mijn miskraam te verwerken en af te tellen naar onze eerstvolgende ' behandeling', als je dat zo mag noemen hé, clomid en pregnyl

ik ben sinds een kleine 5 weken ook weer aan het werken en dat helpt enorm om de tijd sneller te doen gaan !


maar nu denk ik dat mijn wachtmonster weer onderweg is naar mij, heb na mijn miskraam twee keer netjes op tijd de russen op bezoek gehad en heb dus afgelopen week clomid genomen en een afspraak gemaakt 7 augustus bij de gynae om te zien of ik de pregnyl spuit kan krijgen

dus allemaal weer lekker spannend !

en dan is het natuurlijk ook weer afwachten of het positief resultaat geeft hé

ik heb ook vanaf 10 augustus verlof dus dat komt mooi uit en als ik mijn russen zou moeten krijgen, wat ik heel hard hoop dat ze wegblijven, zitten wij in disney dus dat kan de teleurstelling verzachten of de pret verbeteren !!!

maar goed, nu eerst aftellen naar vrijdag en dan zien we van daar weer verder hé

knuf aan iedereen

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 26 augustus 2009, 17:28

kga het wachtmonster nog eens bestrijden...

waar zit ons poezekop hier ergens? die vindt wachtmonsters de-li-cieus...

liesje

Mani
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2009, 16:02

Bericht door Mani » 6 september 2009, 23:23

Hier heeft het wachtmonster weer genadeloos toegeslaan ... en ik vond net dat het deze keer nog redelijk goed ging ... tot nu dus ... woensdag bloed laten nemen voor resultaat 3de IUI ... zal wel niks worden, maar ja, jullie kennen dat wel, je blijft stiekem toch hopen.

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 6 september 2009, 23:37

mot op dat wachtmonster!
nè zie!
ook op de rest van zijn familie: bleitmonsters en zo.
wég allemaal, t gaat om ons en ons toekomstig gezinneke, niet om jullie, kl***z***
ik vecht ook al een heel weekend tegen t bleitmonster.
begin stilletjesaan te winnen.
jij gaat ook winnen!
en waarom zou je geen hoop hebben? elke IUI geeft n nieuwe kans.
succes!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 7 september 2009, 8:09

jaaaaaaaaaaa L***,

weer moed voor de volgende poging;)

we vliegen er weer eens in!

liesje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 7 september 2009, 13:35

Joepie!! Is al geen 40 weken meer tegen onze trouw!! :D

Dus, behandeling tegen mijn wachtmonster als volgt:
Telkens als er een nieuwe cyclus begint ( :twisted: ), kijk ik op wijtrouwen.com hoeveel dagen het nog is (alsof ik dit niet vanbuiten zou weten :wink: ) en dan gedeeld door 7 en dan weet ik hoe veel weken ik zou zijn als we die cyclus zouden herbeginnen en prijs hebben (tja, je kan nooit weten he) :D

Dus ik hoop voor ne keer op mooie lange cyclussen, dan denk ik om er nog twee te wachten :wink: Als't korte zijn nog drie (misschien..) :?

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 7 september 2009, 15:46

Wachtmonster neemt gruwelijke proporties aan! Nog maximum 2,15 uur voordat ik het resultaat van de bloedtest weet(ik mag bellen tussen 17u en 18u).

Hey mani, ik begrijp je gevoel. Het kan zo enorm lang duren hé... Je wil je gedachten wel verzetten maar soms lukt het je echt niet. Ik hoop met je mee dat de derde IUI raak is. Ook ik heb nu het gevoel dat het waarschijnlijk toch weer niet raak is maar die hoop blijft toch nog altijd tot in de toppen van je tenen zitten.

Aan alle andere wachtenden: veel succes!

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 7 september 2009, 15:50

nog even volhouden Glenys!
Sjot!! En wegwezen, wachtmonster!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten