wachtmonster

Algemeen Discussieforum
K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 7 september 2009, 15:51

Goh Glenys wat spannend, ik hoop het zo voor jou!

Ik zit te wachten op m'n regels, stel je voor... :shock:

Wij gaan drie maanden na de doodgeboorte van ons dochtertje op 29/06 weer beginnen met ICSI.

We hebben nog enkele cryo's, dus ik zou graag eind september al starten. Ik verwacht m'n regels rond de 20e, dus 't is wachten en aftellen geblazen.

Veel succes aan alle wachtenden, ik hoop dat de tijd voor iedereen hier voorbij vliegt, dat verdienen we wel vind ik...

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 7 september 2009, 17:12

Glenys, de duimpjes draaien hoor!!

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 7 september 2009, 17:35

Pfffff, nog steeds geen respons. Daar word ik gek van, die stomme bezettoon!

Soit, ik moet vertrekken naar avondschool nu en onderweg verder proberen te bellen. Ik laat vanavond nog wel een berichtje achter.

Ontzettend bedankt voor jullie duimen!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 7 september 2009, 18:10

hier ook nog n paar duimen!
dat er in september toch een paar vrouwen gelukkig worden hier!!
go, glenys, go!

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 8 september 2009, 9:20

Het mocht weer niet zijn...

Dat nieuws kan toch altijd zo hard aankomen hé? Het rottige is dat dan de twijfel keihard toeslaat. Ga ik ooit nog moeder worden? Wat is er toch aan de hand?

De wereld staat voor mij weer even stil maar ondertussen hoor ik de collega's lachen en wil ik eigenlijk meedoen. Stel dat er nu toch geen kinderen komen, hoe ga ik dan toch een manier vinden om me goed te voelen bij al dat kindergeluk van een ander? Ik moet daar iets aan doen maar mijn emoties willen nog niet mee.

Het is gewoon ellendig als je echt begint te twijfelen of al die behandelingen wel een verschil maken. Het is elke keer weer zo'n gigantische teleurstelling. Ik troost me met de gedachte dat er nog altijd IVF is. Nog één keer IUI en dan IVF, het besluit staat vast. Het duurt alleen zo erg lang. Een IUI die misschien weer niets oplevert = 1 maand. Een maand aan de pil = 2 maanden. Een maand van behandelingen = 3 maanden. Het brengt me echt aan het wankelen. Ik zie dat nu even niet ziten.

Pfffff, even mezelf wentelen in zelfmedelijden en dan er weer tegenaan.

Mani
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2009, 16:02

Bericht door Mani » 8 september 2009, 9:33

Goh, sh** zeg ... was hier geen septemberclub opgericht? Straks wordt dat nog een club zonder leden.

Glenys, ik voel echt met je mee ... we weten hier allemaal hoe hard dat nieuws telkens aankomt. En het is oh zo moeilijk om dan de dag erna alweer fris en monter op het werk te staan, alsof er niets gebeurd is. Je moet er echt in blijven geloven hoor en er op blijven vertrouwen dat het wel goedkomt. Alleen rot dat je op voorhand niet weet hoelang dit nog gaat duren ... De hoeveelste IUI was het bij jou? Mag je meteen clomid beginnen nemen voor de volgende? Dan duimen we volop dat die poging wel mag lukken! Veel sterkte nog!

Morgen is het mijn beurt: bloedname na 3de IUI, maar heb al volop symptomen van nakende inval van de russen ...

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 8 september 2009, 9:54

Glenys, zoooooo jammer meid, ik was weeral mee aan het hopen...

Maar zoals je zelf zegt, er is altijd nog IVF hé, en dat is toch wel een groot verschil met IUI (vind ik, kheb echt meer vertrouwen in IVF)

Ik heb ook 6 mislukte IUI's gehad, en daarna een "pauze" van ongeveer 6 maand, voor we dan eindelijk bij de ferti arts mochten...

't Is elke keer weer een immense ontgoocheling hé...

Groot gelijk wat dat zelfmedelijden betreft: wentel je er maar goed in, verwen jezelf met allerlei lekkers en doe maar lekker triestig...
Alleen zo kan je weer klaar zijn voor de volgende poging. We mogen de hoop niet opgeven, ooit worden we mama! (zou wel handig zijn om te weten wanneer hé...)

Mani, ik duim voor jou, zolang je niet zeker bent, is er een sprankeltje hoop hé...

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 8 september 2009, 9:58

Glenys, dikke dikke knuf. En dat je het nu niet ziet zitten is volledig normaal. Je hebt pas negatief nieuws ontvangen. Dan heb je zoiets van "godverdikke hoe lang gaat het nu nog duren" en het geloof in IUI slinkt altijd maar verder. Ik snap je hoor meid. Wees maar boos, verdrietig, ... alles wat je maar wil. En geloof je niet, geloof dan niet.
Er zijn hier genoeg anderen die voor je geloven! Ik bijvoorbeeld. Ik duim dat je snel zwanger bent, en liefst volgende maand!

Mani, de duimen draaien hier op volle toeren dat je zwanger bent!

Liefs,

Bokje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 8 september 2009, 10:59

Het verhaal van Bokje mag weer eens herhaald worden, vind ik! Het is al veeeel te lang geleden! Dus Glenys wordt zwanger bij haar laatste IUI waarin ze toch al geen hoop meer heeft, maar die toch wonderlijk zal blijken te zijn!

NAH!

Maar nu eerst efkes goed balen! :(
(ik duim voor je volgende cyclus, meid! en ook voor alle wachtenden die hier voor en achter mij in de fictieve rij staan :( ) Als we nu allemaal eens een dikke knuffel geven aan de persoon voor en achter ons, dan heeft iedereen hier twee dikke knuffels gekregen :wink:

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 8 september 2009, 11:30

:) goed idee Wendy!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 8 september 2009, 12:41

ik knuffel mee.
ach Glenys toch, het is gewoon niet eerlijk é!!
waaromwaaromwaarom toch?
veel sterkte meid om de dag door te komen, en dan de volgende dag en dan de week. en daar ergens middenin vind je de weg weer en ga je weer vooruit, op naar de volgende. zeker weten!
maar t wordt tijd dat er hier es iemand uit haar lijden verlost wordt, vind ik.
wij willen een zwanger buik! niet naast ons, maar van onszelf!
nog niet denken aan een leven zonder kinderen, het komt echt wel (daar moet ik mezelf ook steeds van overtuigen, want ik zie een leven zonder kinderen écht niet zitten), alleen duurt het heel erg lang. dit is de crisis waar wij blijkbaar door moeten om één of andere reden.
zou er ooit al onderzoek gedaan zijn naar de 'gemeenschappelijke deler' onder de subfertiele koppels? zou wel interessant zijn: onze achtergrond misschien? ons sterrebeeld zelfs? onze ouders? onze genen?
goh... en dan nog: het komt, ladies, het komt, gewoon die wachtmonsters allemaal verdelgen en het komt in orde!

Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 8 september 2009, 13:15

Veel liefs, zenne, 't is nooit leuk te horen als het niet gelukt is.

Ik heb onlangs een kaartje van mijn broer gekregen, en daar stond op: "Soms duurt het wat langer, maar dromen komen uit".

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

En verder: de moed niet laten zakken, hoor!

melika
Berichten: 522
Lid geworden op: 2 april 2008, 22:45

Bericht door melika » 8 september 2009, 13:22

glenys; ja zo een negatief nieuws blijft je overvallen hé
ja zoals iedereen hier zegt het is weer even slikken en dan weer doorgaan hé
en idd nog niet denken aan een leven zonder kinderen er zijn nog mogelijkheden voor jullie !
knuffeltje

wendel, goed idee van dat knuffelen ! ik doe mee !

mani , veel succes ik duim hier ook voor jou !

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 8 september 2009, 14:03

Ik knuffel ook volop mee met jullie! Het is echt fijn om hier op het forum te kunnen thuiskomen.

Bedankt allemaal voor jullie lieve en opppeppende woorden. Het maakt een groot verschil!

September moet nu maar eens een resultaat opleveren en vandaar stel ik voor dat we Mani nu met z'n allen aanmoedigen!

Een verhaal zoals dat van bokje zou inderdaad een flinke oppepper zijn! Ik wil meer van dat soort nieuws! Voor elke "onwetende zwangere", minstens twee van ons met een bolle buik!

Heel veel knuffels voor al wie het nodig heeft!

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 8 september 2009, 14:14

Wat jammer, Glenys maar kop op, we komen er wel... Onze situqtie is gelijkqqrdig met die vqn jullie. Net de 4de iui achter de rug (resultaat nog onbekend) en hierna volgt er dan waarschijnlijk nog eentje voor we met ivf beginnen. Ik troost me ook altijd met de gedachte dat er nog andere opties zijn hierna.

Mani, veeeel succes gewenst. Ik hoop van harte dat jij het eerste (maar niet het enige) lid van de septemberclub wordt.

Voila, en hierbij nog een knuffel voor Melika en een voor de volgende die hier post :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten