wachtmonster

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

wachtmonster

Bericht door Loeki » 4 november 2008, 14:24

Het zit onder je bed en valt je 's nachts lastig, het zit soms in de kast net zoals toen je klein was, het zit soms op de gekste plaatsen! Soms is het klein, en laat het je relatief met rust... Soms is het heel groot en heel beangstigend! Soms ben je sterk genoeg om wat rake klappen uit te delen, soms krijg je zelf slaag...

Wacht maar wachtmonster, ofwel krijg ik op 13/11 versterking van een Ukje in mijn buik, ofwel roep ik de hulp in van de russen, die krijgen je wel klein. Hoe dan ook, op 13/11 ga je eraan!!!!

:twisted:

(ja hoor het wachten gaat hier priiiiiiiiiiiiiiiiima, kword alleen een beetje gek misschien :wink: )

Danone
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 juli 2008, 13:13

Bericht door Danone » 4 november 2008, 15:15

gek EN poëtisch he!

Maar wel mooi gezegd!!! weet dat ik voor je duim he!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 november 2008, 16:08

Nog slechts een goeie week, Loeki (zot konijn :lol: )

Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 4 november 2008, 16:34

Loeki

ik begrijp je volkomen ... wel grappig verwoord :D !
Ik begin ook stillekesaan zot te worden. Nog 5 dagen te gaan... dit lijkt wel een eeuwigheid! En dan nog te hopen dat mijn :evil: niet op zich laten wachten!
Ik dacht dat ik met mijn drukke week op het werk mijn gedachten wel kon verzetten, maar dit lukt niet!
Veel succes nog! En ik duim mee voor een ukje!

Lana
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 augustus 2008, 18:22

Bericht door Lana » 4 november 2008, 17:10

Loeki,

Elke keer slaag je erin om mij te doen lachen :lol:
Heel goed gevonden dat van 'het wachtmonster'! Ik vind het leuk dat je steeds iets vindt waardoor we toch kunnen lachen! Goed gedaan!

En ik duim nog steeds mee hoor! Een ukje in je buik, daar gaan we voor!

Succes!

Lana

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 november 2008, 22:44

Ha, vinden jullie dit al grappig? Nu is mijn wachtmonster nog braaf, ik zie het eigenlijk niet echt, tis meer zo een gevoel dat er ergens iets "op de loer" ligt.

Bij m'n vorige IUI de dag voor het moment stond ik in gedachten met mijn wachtmonster in een heuse boksring, compleet met "aan de linkerzijde... Looooooeeeki! , aan de rechterzijde... de favoriet... het waaaaaaaachtmonster". Hele gevechten heb ik toen gevoerd. :lol: Kheb er toen zelf ook eens goed mee gelachen, hihi.

We gaan hier nog steeds voor een Ukje, al dringt het sinds gisteren meer en meer tot me door dat ik alweer niks, noppes, noegaballen voel. Niet misselijk, niet moe, geen pijnlijke borsten (ze zijn zelfs al terug kleiner :? ), ... Maja, zwanger zonder symptomen kan ook hé. Plus tis nog meer dan een week, eigenlijk nog te vroeg allemaal. Ik ben er precies meer mee bezig deze keer, maar op een "goeie" manier, tis te zeggen, ik voel er me niet slecht bij.

Janne, kan je niet "gezellig" drie daagjes overtijd gaan, dan zijn we helemaal samen! :wink: Pak die gedachten op meid en verzet ze letterlijk in gedachten, op de trein, of in een raket naar de maan ofzo... Wedden dat ze effe weg zijn (tot de eerste trein terug...)?

Een dikke merci voor de duimen allemaal, wat zou ik doen zonder! :D

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 5 november 2008, 10:06

Probeer je niet te veel te fixeren op zwangerschapssymptomen, Loeki, want zeker als het nog maar zo pril is, zijn die symptomen niet zo duidelijk hoor. ALS je ze al hebt...

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 5 november 2008, 10:07

Liefste Loeki,

Ik ben helemaal terug om met je af te tellen. Ik tel ondertussen ook af, maar dan naar de volgende ronde. Het wachtmonster, die vind ik goed gevonden. Hihi, goed dat je deze keer wel niet in de boksring moet gaan staan. Goed dat het een beetje een "stil" gevecht is. Maar wedden dat naarmate de "uitslagdatum" dichterbij komt, dat je dan wel terug de boksring ingaat? Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je het wachtmonster verslaat met een ukje. Ik duim voor je!!!

Janne, nog 4 dagen. De 4 afgrijselijkste dagen. Ik hoop dat je toch op je werk je een beetje kan concentreren en zo het wachtmonster verslaat. En natuurlijk duim ik ook voor jou.

Liefs,

Bokje
http://babyproject.skynetblogs.be/

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 5 november 2008, 13:17

Ik probeer alles straal te negeren, flink he. :D Ik voel trouwens eigenlijk toch niks, ja, af en toe een krampke ja, maar dat heb ik vast altijd wel, alleen valt het nu soms op.

Leuk Bokje dat je terug bent! En ja, volgende week rond deze tijd sta ik vast terug in de boksring. :D Als ik er serieus over nadenk (wat niet zo lang lukt wegens te levendige fantasie), besef ik heel goed dat dit wachtmonster de zoveelste manier is om ermee om te gaan. We moeten allemaal onze angsten onder ogen zien, en er letterlijk of figuurlijk "een lap op geven" he.

Ik overleef het wel. Ik bedacht me vanmorgen nog dat ik eigenlijk al ergere dingen heb meegemaakt. Deze hindernis neem ik ook wel. 8)

Janne, geef er een lap op meid. :wink:

Bokje, voor jou ook aftellen naar de russen zeker? Toitoi he.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 5 november 2008, 13:31

Ja Loeki, we moeten allemaal onze manier vinden om om te gaan met wachtperiodes. En als dat voor jou het wachtmonster is dan is het goed. Laat je fantasie maar de vrije loop!

En ja, ik ben aan het wachten op de russen. Ze hebben zich al met overduidelijke krampen aangekondigd, maar zijn nog niet gearriveerd. Als het is zoals de vorige keer landen ze morgen. Ik hoop dat ze deze keer wel iets "rustiger" aankomen en mijn baarmoedertje niet te fel pijnigen.

Liefs,
Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 7 november 2008, 10:54

Sttt, mijn wachtmonster slaapt! 8)

Lukt het bij jou een beetje Janne? Nog maar een paar daagjes hé?

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 7 november 2008, 12:02

volgens mij is het wachtmonster begonnen aan zijn winterslaap :wink:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 7 november 2008, 12:28

Hihi, wie weet! Hopelijk voor iedereen hé. :)

Ik durf er niet te hard op hopen, dinsdag of woensdag zal ie wel wakker schieten. :)

Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 7 november 2008, 13:00

Loeki

goed dat jouw wachtmonster slaapt! :D
Hier alles ok! Heb veel last van pijnlijke, gespannen borsten en een opgezwollen buik (en lichte ongi-krampjes), maar dit heb ik altijd in de dagen voordat mijn regels erdoor komen. Dus ik denk dat ze één van de dagen gaan doorbreken... Nog een namiddag werken en dan een lekker lang verlengd weekend! Ik kijk er naar uit!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 7 november 2008, 13:18

Shhhhhhhhht laat het wachtmonster maar slapen, voor iedereen ;-). Dat hij niet meer wakker wordt gewoon :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten