wachtmonster

Algemeen Discussieforum
lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 8 september 2009, 14:15

oei, ik heb er precies wat lang over gedaan om mijn antwoord te versturen, dus nog een extra knuffel voor glenys die nu voor mij staat :D

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 8:08

glenys,
dedju toch,
stomme negatieve testen, hé! je zou er eens goe op moeten bijten!!!

mani, ik ben mega-benieuwd zunnu, laat iets weten, hé. duimduim.

alle andere wachtenden stuur ik mega goeie 9/9/9 vibes, hihi...

zelf aant wachten, seffes nr crg en poezekop nr sterilisatie, zucht!

liesje

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 9 september 2009, 12:17

9/9/9
belangrijke dag voor jou, liezeke.
en voor anderen ook waarschijnlijk. thumbs up!
crg, ben benieuwd naar je verhaal! vraag ze maar de oren van hun lijf.
voor mij is 10/9/9 meerzeggend: laparoscopie.
ben benieuwd.
niet veel mee bezig eigenlijk. zie nog t meest op tegen dat 'lavement' :D
morgen om 11u binnen.
ik ben terug paraat hier zodra ik recht kan zitten.
thuis tot woensdag waarschijnlijk, dus ik schrijf jullie zeker.
succes allemaal

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 9 september 2009, 12:56

L***, ik denk aan jou morgen!

Liezeke, ik denk aan jou nu! :wink:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 13:18

merci ladies,

was zoals verwacht vrij steriel (altijd zo in ziekenhuizen, hé), die sfeer is daar gewoon al zo onpersoonlijk.
maar de verpleegkundigen waren vriendelijk (echt waar) en de dokter was ook een lieve (een vrouw, was wel content daarover) maar correct (zo niet te veel small talk).
heb vrijwel alles kunnen vertellen en ook vrij veel vragen kunnen stellen. ze was heel duidelijk in haar antwoorden. de onderzoeken die volgen daar wist ik wel al van (HSG, bloedonderzoek,nog een spermaonderzoek) en het was zoooooo aangenaam niet eerst een tweetal uur in een bomvolle wachtzaal vol zwangeren te moeten zitten :wink:
wel twee nieuwe dingen; ventjes sperma is volgens haar wel normaal (morfologie was maar 6% maar dat was normaal volgens haar, die 15% die als normaal staat is heel veel zei ze) dus al goed nieuws. dan volgde het slechte nieuws; wegens mijn korte luteale fase zou ik wel utro moeten nemen te volgende keren (en in hogere dosis)...
dikke tegenvaller, traantjes schoten al in mijn ogen... hoewel ze toch bedenkingen maakte bij de motilium die ik slik voor mijn trage maag, die zou het prolactine ook veranderen en dus de luteale fase wat verkorten.
denk dat ik haar ga voorstellen het eventueel één keertje te proberen zonder motilium en zonder utro, al is het maar om mijn nachten iets meer slaap te gunnen dan die 4 uur met utro.

tja,
heb wel leuk bezoekje gebracht aan mijn ex-collega's! dat maakt dat 'steriele' wel een beetje minder.

ladies,

k ga verder wachten op al mijn onderzoeken, dus

L***, hopelijk een heel goeie laparo morgen, ik ga keihard voor je duimen. op een mooie baarmoeder en keigoeie eileiders!

liesje

Mani
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2009, 16:02

Bericht door Mani » 9 september 2009, 16:08

Net telefoontje gehad met slecht nieuws :cry:
Weer naar af ...

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 16:15

damn, mani

rot gevoel!
kleef met je mee zunnu

liesje

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 9 september 2009, 16:19

Verdorie Mani...

Dikke dikke knuffel meid, neem de tijd om verdrietig te zijn, ontgoocheld en boos.

Verwen jezelf zo goed als je kan, en je zal vanzelf de moed terug vinden voor de volgende poging.

Ik vind het echt heel jammer, het wordt tijd dat september eens voor iemand van ons goed nieuws kan brengen!

Liezeke, de eerstvolgende stap is gezet, succes meid, ik duim heel hard voor jullie!

L***, ook ik zal morgen heel hard aan je denken, en ik duim dat alles goed verloopt. (maar dat zal wel, ik heb ook al laparo gehad, en het valt héél goed mee, ook het lavement ;))

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 9 september 2009, 16:36

Mani, jammer meid.. :( Ik voel met je mee, las zeker maar een lui-huil-avondje (weekje?) in.. Ik hoop echt dat dit je laatste tegenslag mag zijn.

Het is toch al weer veel te lang geleden dat hier weer eens iemand naar de wolk mocht opstijgen! Waar o waar is dat vliegend tapijt? Dan kunnen we allemaal samen onze plaats gaan opeisen! :?

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 9 september 2009, 16:38

mani, djuu toch, veel courage in deze rollercoaster van emoties nu! laat het er maar uit, dat moet gewoon. t is niet eerlijk!! maar straks gaan we weer vooruit, zeker weten. sterkte!

ja, waar is dat vliegend tapijt??

octoberclubje staat al in de rij, misschien mag er dan een hele bende mee? toetoe??

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 17:12

jaja!
we gaan ervoor, maar eerst een paar onderzoekjes...
en dan in den trein.
tsjoeketsjoeke

liesje

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 9 september 2009, 17:31

Ik wacht ook op de oktober trein, op hoop van zegen!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 9 september 2009, 18:00

Mani, dikke knuf!!!! Damn zeg, het wordt hier dringend eens tijd voor goed nieuws.

Liefs,

Bokje

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 10 september 2009, 9:39

Nondenondenondedju... Mani, ik had echt voor jou gehoopt dat het deze keer prijs was!

Het gevoel dat je overvalt na dat slechte nieuws kan echt zo hard en pijnlijk zijn. Laat je maar gaan, laat je emoties komen en huil maar vanuit het binnenste van je ziel.

Ooit komt de dag dat we terugkijken en zeggen: "t'was emotioneel enorm zwaar maar het was het allemaal waard".

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 10 september 2009, 9:53

Glenys, dat klopt helemaal.

wij hebben helaas ons dochtertje moeten afgeven na 21 weken zwangerschap, maar toch was ze alle emotionele pijn van de jaren ervoor meer dan waard. Ik voel enorm veel liefde voor mijn kind.

Dus wat moet dat dan niet zijn als je kindje na 9 maanden kerngezond geboren wordt...magisch, ik kan er (voorlopig) alleen maar van dromen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten