Who's who

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
melika
Berichten: 522
Lid geworden op: 2 april 2008, 22:45

Bericht door melika » 30 juli 2009, 21:21

hallo ,

ik ben melika 29 jaar
september 2006 gestopt met de pil
na een jaar bloedonderzoek -->alles oké
na nog een jaar opnieuw bloedonderzoek + spermastaal+HSG + onderzoek van het baarmoederslijmvlies --> niets speciaals gevonden

advies van de gyn ; start iui omwille van periode van pilstop en leeftijd

november 2008 1e poging : kindje beslist van nog niet te komen
december 2008 start 2e poging , inseminatie op 27/12
negatief resultaat
januari 2009 3de poging inseminatie op 21/1, -resultaat
februari 2009 4de poging negatief
bloedtesten ivf laten doen
maart 2009 : rustpauze; vanaf dag 13 van de cyclus bruinverlies , 1 dag een weinig rood slijmerig bloedverlies en daarna weer bruinverlies

op 27 maart dan toch eindelijk echte regels
op 28 maart terug gestart met menopur voor de 5de iui
eerste echo 3 april ,folikels nog te klein dus verder spuiten en 6 april bloedafname
de gyn kan er niet goed aan uit en laat mij 's avonds komen voor een tweede echo
hij zegt dat de hormoonwaarden niet kloppen met wat hij ziet dus dinsdagavond nog eens bloedname
's avonds mag ik bellen en dan wordt zijn vermoeden bevestigd de eisprong is al voorbij

in april dan weer iui bij eigen gyn
helaas mislukt
blijkbaar hebben we door de gemiste eisprong vorige keer nog een iui poging maar ik ben het beu en wil overstappen naar ivf

half mei start pil voor ivf
25 mei intakegesprek in uza
6 juli pu
7 juli: telefoon van uza ; geen bevruchting dus geen tp => volgende poging icsi

20 juli start pil voor eerste icsipoging

Zeni
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 december 2008, 13:53

Bericht door Zeni » 3 augustus 2009, 22:15

Hallo,

Ik ben Zeni, 29 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden.

Onderzoeken: augustus 08 - februari 09

Na zes maanden proberen, spermatest laten uitvoeren. Uitslag: sterk verminderde spermakwaliteit Doorverwezen naar androloog

Onderzoeken androloog --> geen spatader of andere oorzaken te vinden. Afspraak gemaakt met fertiliteitscentrum in ZOL Genk

Start dr Ombelet, ZOL Genk. Onderzoeken bij beide. Verminderde spermakwaliteit bevestigd

HSG wijst uit dat ik een halve baarmoeder heb. MRI om dit te bevestigen. Uitslag: halve baarmoeder, 2 nieren & 2 eierstokken allemaal op de normale plaats, 1 eileider rechts. Zwangerschap is mogelijk maar met meer risico's.

Conclusie: ICSI enige optie

ICSI 1 - April 09

8 april start ICSI (2 ampullen Menopur per dag & Decapeptyl)
20 april: pick up --> 7 eicellen verzameld
21 april: 3 eicellen bevrucht
23 april: terugplaatsing van 8-cellig topembryo. 7-cellig topembryo ingevroren
3 mei: zwangerschapstest positief --> ZWANGER !!
6 mei: bloedname positief, zwangerschap bevestigd
8 mei: 2e bloedname, HCG gedaald
-> vroege miskraam

Cryo 1 - juni 09

Ontdooiing embryo mislukt

ICSI 2 - juli 09

7/7: start Perugon
13/7: start Orgalutran
17/7: pick-up - 4 eicellen --> 3 bevrucht, TP op 22/7 voorzien
22/7: nog 1 embryo over (blastocyst) --> teruggeplaatst
31/07: bloedtest: ZWANGER ! :D (hcg 122)
3/8: tweede bloedtest: hcg 402
24/8: eerste echo gepland
...
18/03/2010: : geboorte dochter ! via keizersnede wegens stuitligging. 3 weken te voreg (wegens halve baarmoeder?), 47 cm, 2880 kg
Laatst gewijzigd door Zeni op 6 mei 2010, 22:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 4 augustus 2009, 9:24

Helaba, ik ben Vereltje, 29 jaar. Wij zijn sinds januari 2007 aan het proberen.

In mei 2008 zijn we voor het eerst naar de gynaecoloog gestapt voor onderzoeken. Op het eerste zicht was er niks mis dus hebben we een aantal maanden geprobeerd met follikelmetingen en bloednames om de eisprong te bepalen.

Toen dat niet lukte, werd met een laparoscopie (op 3 oktober 2008) vastgesteld dat ik uitgebreide endometriose en afgesloten eileiders heb.

Behandeling: tot eind januari 2009 kunstmatige menopauze met Decapeptyl. Laparo op 20 januari om te kijken of het voldoende verbeterd is en om eventueel nog endo weg te nemen.

Laparo was op 20 januari, en goed nieuws: de endo is genoeg verdwenen / verwijderd om op natuurlijke wijze zwanger te kunnen worden! Nu moet de decapeptyl nog helemaal uit mijn lichaam verdwijnen, en als de russen dan een keer gepasseerd zijn, kunnen we erin vliegen!

Ondertussen is het 6 april en zijn er nog steeds geen russen te zien. Bij een controle een maand geleden zag de gyne wel een follikel klaarzitten, dus had ik intussen al lang mijn gehad moeten hebben... Daarom daarnet even bloedname gedaan, straks weten we wat er hormonaal aan de hand is!

Twee uur na mijn bloedname kwamen de russen, dus dat was ook weer duidelijk. Ondertussen is er weer een cyclus gepasseerd zonder resultaat. Nog twee te gaan voor de volgende stap.

Intussen naar een fertiliteitsarts overgestapt ipv de gewone gyne. Die gaat meteen over tot actie, eerste IUI gepland voor juli (na onze vakantie).

Op 20 juli hadden we onze eerste zeer vlotte IUI. Jammer genoeg op niks uitgedraaid. Op naar de volgende poging, in augustus.

ratje
Berichten: 72
Lid geworden op: 4 november 2008, 22:21

Bericht door ratje » 14 augustus 2009, 9:52

Ik geloof dat ik dringend aan een update toe was. :D

Ik ben ratje, intussen 30 jaar. Sinds september 2007 aan het proberen voor een tweede ukje.
We hebben intussen 6 iui's achter de rug, zonder resultaat.
Onze eerste ivf/icsi, en een verse tp zijn ook zonder resultaat. Momenteel wachten we af op de :evil: om te kunnen starten voor de eerste cryo. Als alles goed gaat heb ik dit week groen licht (of juist rood?)

Groetjes
ratje

ingetje
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 april 2009, 14:27

Bericht door ingetje » 14 augustus 2009, 19:36

ingetje schreef:
ingetje schreef:
ingetje schreef:mijn naam is inge , 29 jaar (december 30)
(bij vorige vriend was ik 4 jaar met hem samen)in 2005 gestopt met de pil , na het uitblijven van maandstonden naar de gyne gegaan en dan gestart met dyphaston , daarna clomid , eerst 1 pil per dag en daarna 3 op een dag dat was de limiet. samen met die clomid aacifemine genomen. Bloed gestest enzo , zijn sperma was te traag , hij moest ofwel roken laten ofwel zijn alcohol (hij was een zuiper) (hij heeft geen van de 2 gelaten)
In 2007 heeft hij ons doorgestuurd naar dr de pypere en eerst spuiten gekregen voor in de buik te spuiten , en dan ivf gestart , die is mislukt , normaal moest ik daarna terug gaan maar in 2008 kreeg ik op weg naar mijn werk een ongeval , ben er dan niet meer aan begonnen omdat ik het niet meer zag zitten met mijn ex vriend (die wou bijna nooit mee , zijn reactie : ik heb al een kind uit mijn vorige relatie, dus hoef ik niet mee te gaan )

Nu ben ik bijna een jaar met mijn huidige vriend en mee dat ik mijn regels niet spontaan krijg , hebben ze bij hem ook zijn sperma enzo getest , alles is heel goed (tja hij drinkt niet en dat helpt ook zegt de gyne) , terug met duphaston gestart voor maandstonden te krijgen , daarna clomid 3 per dag en aacifemine (nog eens echo bekeken , hij zag iets maar niet genoeg
dan heeft hij gezegd ik kan je hier bij mij houden en u aan het lijntje houden maar daar ben jij niks mee geholpen. Ik zal je direct door sturen met dr de pypere . Naar hem gegaan heeft echo gedaan en heeft direct een papier gegeven voor in ziekenkas te doen en voor goed te keuren
Ben daar nu op aan het wachten , volgens dat hij zegt ging dit 2 weken duren

mijn site http://nl.netlog.com/dolfijntje79

groeten inge
update 1 maand stoppen met behandeling menopur wegens niet werken (of te weinig reactie) van de medicijnen door te zwaar

resultaat : eerst beetje afvallen en dan verder doen :(
update
op de echo heeft hij iets meer gezien
vandaag heeft hij bloed getrokken ,morgen moet ik hem weer bellen
En ik moet 1 maand de pil terugnemen zodat ik eens mijn maandstonden terug heb (ventje heeft al gezegd dat als ik mijn maandstonden heb dat hij het gaat doen en niet gaat inhouden )
(tja 9 maanden later een babyke he ;-) hihi )
een update

mag vanaf vandaag terug beginnen met spuiten te zetten

7 dagen met decapeptil en 10 dagen menopur

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 18 augustus 2009, 11:24

Hallo, ik ben K'tje, 25 jaar ondertussen. Ik heb ook even copy paste gedaan...

In mei 2007 ben ik met de pil gestopt, in december 2007 zat ik voor een griepje bij de huisarts toen die voorstelde om al eens een sperma onderzoek te doen bij m'n vriend. Het onderzoek wees uit dat hij onder de noemer "verminderd vruchtbaar" viel. Onze gyne besloot om met IUI te starten. Heel raar, maar ik was opgelucht, dacht dat het ons nu wel zou lukken, met een beetje hulp van de dokter. Eerst nog een HSG van m'n baarmoeder om te zien of m'n eileiders doorgankelijk waren, dat was allemaal oké, dus konden we starten, in januari 2008 was de eerste IUI, zo hebben we het 6 keer gedaan, de laatste in juni. Mijn gyne stuurde me door naar UZ Gent, maar na het eerste gesprek (dat was begin juli, de afspraken werden gemaakt, we zouden starten met IVF in november) voelde ik dat ik daar niet wilde behandeld worden. Op verschillende websites las ik over Dr. Decleer, en na wat twijfelen heb ik toch de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt. Begin oktober 2008 mochten we bij hem langs, op 27 oktober werd er een kijkoperatie bij me uitgevoerd, en ook m'n vriend moest zich laten onderzoeken bij een androloog.
Verdict: mijn beide eileiders verkleefd, en vriend had spatader op z'n teelbal, waardoor de kwaliteit zienderogen achteruit ging.
Hij op 7 november ook onder het mes, de spatader werd uitgeschakeld.
Eind november 2008 mocht ik starten met de Gonal F spuitjes, het zou ICSI worden, gezien de problemen bij ons beiden.
TP was op 7 december. Helaas is de eerste poging op niks uitgedraaid.
In januari TP van een cryo, weer niks.
In februari opnieuw een verse poging, ik spuitte toen Menopur en Decapeptyl, TP op 20 februari, en op 5 maart het verlossende telefoontje: ik ben zwanger! Uitgerekend voor 11 november 2009.

De weken en maanden die volgen lopen we op een roze wolk, het is eindelijk zover, we wennen volop aan onze nieuwe status, EINDELIJK verwachten we een kindje!

Op 18 juni heb ik de 20 weken echo, ik ging er helemaal happy naartoe, maar het geluk stopte daar...
Ons kindje had een lichamelijke afwijking, een "giant omphalocoele". Het buikje was niet gesloten, en een groot deel van de ingewanden zat dus niet binnenin de buik. De overlevingskansen voor kindjes met die afwijking zijn héél erg klein. Meestal halen ze de geboorte niet, en doen ze dat wel, dan overleven ze de noodzakelijke operaties meestal niet...

Er werd ons na verschillende onderzoeken en meningen van dokters aangeraden om de zwangerschap af te breken...

Het was en is verschrikkelijk om na al die tijd toch nog je droom te moeten afgeven. Op 29 juni 2009 ben ik bevallen van ons piepkleine dochtertje Laura. Ze was echt zo mooi, het is gewoon niet te omschrijven hoeveel pijn het doet als je dat kleine kindje in je armen houdt...We moesten ze afgeven nog voor ze goed en wel bij ons was...

Ondertussen is er bij mij maar één constante, ik wil terug zwanger worden, liever vandaag dan morgen...
Niet om haar te vervangen, zij blijft ons eerste kindje, voor altijd, maar ik voel me zo nutteloos nu, hoe raar het ook klinkt. Dat gevoel van verwachting en dromen, dat wil ik zo graag terug.

De gyn raadde ons aan om toch 'n beetje te wachten, zodat we lichamelijk en emotioneel weer sterk staan. In november mogen we terug starten, dus nu is het voor ons aftellen geblazen tot november, en ondertussen leren leven met het gemis en verdriet om Laura...

Kim*
Berichten: 61
Lid geworden op: 5 februari 2008, 22:07

Bericht door Kim* » 21 augustus 2009, 16:59

Berichtje geupdate!

Mom to be
Berichten: 160
Lid geworden op: 20 mei 2008, 10:49

Bericht door Mom to be » 22 augustus 2009, 12:26

Nog eens een update

Hey,

Ik heb mezelf hier Mom to be (Momke) genoemd. Hierna volgt ons parcours:

Leeftijd: 31 jaar ondertussen

Probeert zwanger te worden sinds: mei 2007

Eerste maal naar een fertiliteitscentrum: juli 2008

Is in behandeling in: CRG Jette

Heeft volgende onderzoeken gehad:
1) bloedonderzoek bij hem en haar, echo en bloedonderzoek op dag 3, spermacontrole (augustus 2008)
2) HSG (oktober 2008)- PIJNLIJK !!!!

De resultaten waren:
1) allemaal positief
2) eileiders doorgankelijk

Ondergaat volgende vruchtbaarheidsbehandeling:

* 5 IUI's gehad waarvan de laatste een rescue IUI was omdat de ISCI poging niet kon doorgaan (oktober, december 2008, januari, februari 2009 en april 2009 met negatief resultaat
* 1ste ICSI juni 2009 (Lang: suprefact+menopur): op 7 follikels slechts 1 eicel bij PU, geen TP mogelijk van 4-cellig op dag 2, naar 3-cellig op dag 3 :cry. DIAGNOSE: low responder en lage eicelreserves.
* 2e ICSI (kort: 2d suprefact+menopur verhoogde dosis)gepland voor begin oktober
* Nadien 3 in 1 = ICSI in natuurlijke cyclus, zonder stimultie en PU van hopelijk 1 natuurlijk gerijpte eicel (3 pogingen tellen als 1 ICSI)

Newsflash
Wij zijn aangemeld bij K&G voor adoptie 8)

Groetjes,

Momke

Mijn blogje:
http://babyaanboord.skynetblogs.be[/quote]

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 24 augustus 2009, 14:04

Ik ben GG. Al mama van een zoon van (bijna) 9. Kind uit een vorige relatie. Met huidige (overenthousiaste) partner probeer ik sinds november 2006 om zwanger te worden.
Eerste onderzoeken bij hem: april 2007. Resultaat: normaal staal, wel tekenen van lichte infectie. Volgend onderzoek: oktober 2007. Zelfde resultaat.
Bloedonderzoek bij mij: oktober 2007. Resultaat: kwalitatief hoogstaande eisprong en hoog progesteron gehalte.
Laparoscopie: februari 2008. Resultaat: perfect doorgankelijke eileiders.
Geen enkele medische reden dus waarom het niet kan lukken.
Gezien mijn bijna gezegende leeftijd (35) werd ons nog enkele maanden tijd gegeven om dan in IVF-traject te stappen.
Afspraak wordt gemaakt, maar de dag van afspraak met fertiliteitsarts blijkt dat ik (als bij wonder) toch nog spontaan zwanger ben.
Helaas, helaas, na 9 weken zwangerschap blijkt dat het vruchtje op 8 weken is gestopt met groeien.
We wachten nu de resultaten af van het genetisch onderzoek op het embryo.
Na de curettage is mijn cyclus na 30 dagen terug op gang gekomen. We kunnen dus opnieuw van start gaan met zelfde voorstel: probeer nog 6 maanden en overweeg dan opnieuw IVF-traject.
Mijn partner wil al onmiddellijk afspraak maken, maar ik hou nog even de boot af.
Genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat mijn eicel twee maal bevrucht was (ik was na 2 jaar al meer dan content met 1 keer bevrucht, maar goed). Dergelijke embryo's hebben zo goed als geen kans op overleven.
De uitslag van dit onderzoek heeft dokters nu wel laten beslissen dat we onmiddellijk over gaan naar ICSI. Morgen (17 maart 2009) mag ik mijn schema gaan halen. Op hoop van zegen, deze keer
Op 6 mei had ik pick-up: 10 eicellen, waarvan er 7 bevrucht waren. Helaas slechts 1 embryo heeft het 8-cellig stadium bereikt (de rest stopte met delen op 4) maar dat ENE bleek eentje van goud te zijn: Heb vorige vrijdag vernomen dat ik zwanger ben.

Update: vandaag vernomen dat de eerste testen van het vruchtwater OK zijn. Grote opluchting en bijna halfweg...

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 24 augustus 2009, 21:26

Hoi iedereen...

Ik ben Sandra en wij zijn aangewezen op ivf omdat ik gesteriliseerd ben op mijn 25ste na een slecht huwelijk... Ik ben nu 34 en sinds een zestal jaar heel gelukkig hertrouwd had nooit gedacht dat dit mij nog kon overkomen anders had ik mij nooit laten steriliseren toen... Na jaren twijfelen en het verlangen die groeide hebben mijn man en ik besloten om toch aan een kindje van ons twee te beginnen... We hebben onze eerste ivf poging achter de rug en die was jammer genoeg negatief... We hebben nog 6 cryootjes in de diepvries en in augustus gaan we voor een Tp van 2 cryootjes...xxx...

Update: onze tweede poging is ook negatief onze 2 cryootjes zijn niet blijven plakken... op naar poging 3... we hebben nog 4 cryootjes over en mogen dadelijk doorstarten...

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 27 augustus 2009, 15:25

Ik ben Stefi en geboren in 1978.

Mijn man en ik proberen sinds juni 2008 zwanger te worden (ik wilde graag moeder worden op mijn 30e) en helaas zonder succes. Toen ik na 3 maanden niet ongesteld werd, werd het ons duidelijk dat er iets mis was. De gyn onderzocht me en kwam met de mededeling dat ik PCO heb. We konden dus niet spontaan zwanger worden.

3 rondes Clomid gedaan maar zonder enig succes. Niet 1 follikel kwam er uit voort.

In april 2009 zijn we overgestapt (na HSG en spermatest die alle 2 ok waren) naar Menopur inspuitingen maar de gyn waarschuwde ons voor overstimulatie want mijn eierstokken zitten vol follikels.
De 1e ronde Menopur is dan ook op niets uitgedraaid want er waren teveel follikels beginnen groeien en we hadden geen contract voor een escape-IVF dus die ronde hebben ze gewoon stil gelegd (ik heb me ellendig gevoeld door het plotseling afbreken van die cyclus).
De 2 volgende rondes waren wel een succes met telkens een eisprong, 1 maal met Pregnyl en de 2e keer zelfs een spontane eisprong maar helaas telkens zonder zwangerschap.

Ik heb ook telkens zeer dun baarmoederslijmvlies die ze met extra medicatie (Progynova en Utrogestan) proberen aan te dikken maar tegen de eisprong is die met moeite 5 mm.

Update
Uiteindelijk in totaal 7 rondes met Menopur gedaan waarvan 3 met IUI inseminatie en in de rustmaanden spontane cycli gehad maar helaas zonder resultaat.
Overstap naar IVF is noodzakelijk.

22 maart 2010: intake IVF
3 mei 2010: eerste Suprefact pufjes.
27 mei 2010: start stimulatie met Menopur.
10 juni 2010: PU (39 follikels aangeprikt waarin 34 complexen en 31 rijpe eicellen werden gevonden. Uiteindelijk zijn er 16 effectief bevrucht geweest!)
13 juni 2010: TP van een 8 cellig toppertje (B kwaliteit) en 7 embryootjes in de diepvries
26 juni 2010: positieve zwangerschapstest (urine)
1 juli 2010: bevestiging zwangerschap met bloedtest
16 juli 2010: eerste echo en finale bevestiging zwangerschap
4 maart 2011: uitgerekende bevallingsdatum van ons wondertje

Groetjes,
Stefi
Laatst gewijzigd door Stefi op 10 september 2010, 15:49, 4 keer totaal gewijzigd.

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 3 september 2009, 17:01

Lang geleden, een update!

Het knippen en plakken lijkt me niet te lukken, dus eventueel vind je op pagina 8 de voorgaande feiten.

Na drie mislukte pogingen van IUI in dit voorjaar, een laprascopie gehad in juni. Daarbij werd enkel een heel lichte graad van endometriose gevonden, die allicht geen oorzaak kan zijn. Door middel van een biopsie kwam ook een infectie in de baarmoeder aan het licht, daarvoor dan 10 dagen antibiotica gekregen.

Mijn man is na een half jaar ziekteverlof weer "normaal" aan het werk, wat nu betekent dat we heel weinig "kansen" hebben (hij werkt op zee). De eerste kans na mijn ingreep, hebben we bewust laten passeren zonder hulp van buitenaf, we hadden er wat genoeg van na een intens voorjaar. Ondertussen wel de volgende medicaties aangevraagd bij het ziekenfonds.
En nu gaan we er dus weer voor. Niet in de komende cyclus, want mijn man is nog dik 3 weken weg, maar dan toch in de volgende. Ik denk met Menopur en Utrogestan, dat is toch wat ik moest aanvragen.

Zie wel enorm op tegen die "zwaardere" hormonen, vermits er niks mis gevonden is bij mijn eigen hormoonproductie...

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 4 september 2009, 11:14

Hoi iedereen...

Ik ben Sandra en wij zijn aangewezen op ivf omdat ik gesteriliseerd ben op mijn 25ste na een slecht huwelijk... Ik ben nu 34 en sinds een zestal jaar heel gelukkig hertrouwd had nooit gedacht dat dit mij nog kon overkomen anders had ik mij nooit laten steriliseren toen... Na jaren twijfelen en het verlangen die groeide hebben mijn man en ik besloten om toch aan een kindje van ons twee te beginnen... We hebben onze eerste ivf poging achter de rug en die was jammer genoeg negatief... We hebben nog 6 cryootjes in de diepvries en in augustus gaan we voor een Tp van 2 cryootjes...xxx...

Update: onze tweede poging is ook negatief onze 2 cryootjes zijn niet blijven plakken... op naar poging 3... we hebben nog 4 cryootjes over en mogen dadelijk doorstarten...

Update: Zondag bellen of onze cryootjes de ontdooiing overleeft hebben en als dat goed is hebben we maandag een TP van hopelijk 2 Cryootjes...

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 6 september 2009, 22:22

heej ladies,

derde (timed intercourse vorige week ) in een grillig bloedbad geëindigd...
op naar de 'echte ' fertispecialisten!

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 7 september 2009, 17:32

Sanjacky schreef:Hoi iedereen...

Ik ben Sandra en wij zijn aangewezen op ivf omdat ik gesteriliseerd ben op mijn 25ste na een slecht huwelijk... Ik ben nu 34 en sinds een zestal jaar heel gelukkig hertrouwd had nooit gedacht dat dit mij nog kon overkomen anders had ik mij nooit laten steriliseren toen... Na jaren twijfelen en het verlangen die groeide hebben mijn man en ik besloten om toch aan een kindje van ons twee te beginnen... We hebben onze eerste ivf poging achter de rug en die was jammer genoeg negatief... We hebben nog 6 cryootjes in de diepvries en in augustus gaan we voor een Tp van 2 cryootjes...xxx...

Update: onze tweede poging is ook negatief onze 2 cryootjes zijn niet blijven plakken... op naar poging 3... we hebben nog 4 cryootjes over en mogen dadelijk doorstarten...

Update: Zondag bellen of onze cryootjes de ontdooiing overleeft hebben en als dat goed is hebben we maandag een TP van hopelijk 2 Cryootjes...
Update: Vandaag TP gehad van 2 cryootjes op 17 september bloedtest... we hebben nog 2 cryootjes over nu...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten