L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 12 november 2010, 10:45

Hoi,

Ik kom ook nog eens langs.

Flien!! Super!! Jij hebt waar ik al zolang naar uitkijk, een tweede streepje op de test... Sinds mijn miskraam in maart dit jaar heb ik steeds een maagdelijk witte test gehad...

Wibbeltje, veel sterkte... Een miskraam is heel pijnlijk, ik heb er nog steeds veel verdriet van. Knuf.

Noa09

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 12 november 2010, 14:26

Noa09 schreef:Hoi,

Ik kom ook nog eens langs.

Flien!! Super!! Jij hebt waar ik al zolang naar uitkijk, een tweede streepje op de test... Sinds mijn miskraam in maart dit jaar heb ik steeds een maagdelijk witte test gehad...

Wibbeltje, veel sterkte... Een miskraam is heel pijnlijk, ik heb er nog steeds veel verdriet van. Knuf.

Noa09
ik duim alvast dat jij de volgende bent hoor!

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 12 november 2010, 15:21

Bedankt Flien, maar intussen wel lekker zelf genieten he!

Noa09

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 7 april 2011, 12:22

Hallo,

Ik wil gewoon even laten weten dat wij supertevreden zijn van LIFE Leuven!!! Een welgemeende proficiat voor jullie team.
En dan vooral voor de menselijke manier waarop jullie met jullie patiënten omgaan. Bij jullie zijn we tenminste niet als een nummer behandeld geweest (wat we niet van alle ziekenhuizen kunnen zeggen!)
Nogmaals ene dikke merci!!

Ondertussen zijn wij de trotse ouders van Nore. Zij is ondertussen 3maandjes oud. Het mooiste wat ons tot nu toe is overkomen!

Dus dames, volhouden is de boodschap!!

lieve groetjes Babske

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 7 april 2011, 12:27

hey Babske

Proficat met jullie dochtertje,
wij hebben intussen ook een zoontje ook 3 maanden oud , wanneer is jullie dochtertje geboren ? onze Rhian is geboren op 21/12

wij zijn ook zeer tevreden over life :) ben blij dat we doorgezet hebben en nu een pracht van een wonder hebben.

Hoe gaat het met de overige dames?

grtz
Kelly

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 8 april 2011, 11:37

Hoi Babske en Rhune,

Ook wij zijn heel erg tevreden over LIFE. Sinds 2 februari zijn we de trotse ouders van 2 zoontjes!

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 8 april 2011, 12:23

Hoi,

Zo blijkt maar weer eens dat de ervaringen met de fertiliteitscentra heel persoonlijk zijn.
Ik ben al ruim 3j in behandeling bij hen en heb heel andere ervaringen.

Noa09

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 8 april 2011, 12:26

Hey Glenys , proficiat met je twee zoontjes :)

hey Noa, hoe is het met jou ? je hebt inderdaad nog al wat meegemaakt met life , ben je nog steeds daar in behandeling ?

groetjes

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 10 april 2011, 12:02

Rhune en Glenys, ook ene dikke proficiat eh dames!!!
Ons dochtertje is geboren op 12 jan 2011.
Hier niks dan lof voor Life!! Wij zijn voor Life ook ergens anders in behandeling geweest. Maar daar zijn we absoluut niet over te spreken!!!
Dus ene dikke proficiat aan Life!!

HOe gaat het met jullie spruitjes Rhune en Glenys?

lieve groetjes

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 11 april 2011, 9:09

Hey Babske, amai wat een goed nieuws hier allemaal, we volgen ook allemaal kort op een he :)

hier gaat het goed met onze kleine pruts , hij is groot voor zijn leeftijd :) maar hij was ooka l groot bij de geboorte. hij heeft wel last van reflux waar hij nu medicatie voor neemt en het gaat goed.
hij slaapt super goed door dus echt een droompje.
volgens mij zit hij wel nu in een groeispurtje want alleen in zijn park of zo , is een hel de laaste dagen, hij wilt constant op de arm.

hoe gaat het met jou kleine meid?

grtz
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 12 april 2011, 9:05

Hey Kelly!

Fijn te horen dat het goed gaat met je zoontje :D
Hier is het ook stilaan aan het beteren. Nore heeft al een 5-tal dagen in het ziekenhuis gelegen. Ze deed niks anders dan schreeuwen...uren aan één stuk!! Om zot te worden. Ze kreeg toen al Motilium en Zantac owv reflux,maar dat hielp allemaal niet.
Nu vermoeden ze dat ze een koemelkallergie heeft en dus ben ik moeten stoppen met mijn borstvoeding en heeft ze flesjesvoeding gekregen. Sindsdien gaat het wel wat beter, maar ze huilt toch nog veel. We zijn ook naar de osteopaat geweest en ook dat heeft wel geholpen. Dus we hopen nu dat het nu alleen nog maar de goede kant op gaat eh :wink:
Maar ze doet het verder wel goed hoor... ze eet goed, groeit goed en lacht (tussen het huilen door) ook al veel :D

Onze spruitjes volgen elkaar idd snel op. Ze schillen een drie-tal weekjes.
Zit jij toevallig ook op facebook ofzo? Anders kan ik je daar misschien toevoegen als je je naam doorgeeft...
Dan kan ik je kleine spruit eens zien op foto :wink:

groetjes Babske

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 12 april 2011, 9:16

Hey Babske

oei zeg zo veel afzien, en is het dan geen reflux?
onze Rhian heeft ook verbrogen reflux net als zijn grote broer maar hij krijgt intussen al omneprazole want na een maandje werkt de zantac niet, en aangezien de broer ook lactose intolirantie heeft zijn we ook bij Rhian vrij vlug gestart met nutramigen, is ook voor koemelkallergie enzo , vrij dure pap maar hij is er goed mee.
nu heeft hij terug wat meer last en zijn we terug gestart met motilium te geven, hij gaf de laaste dagen terug wat over maar dat wijten we ook aan het ziek zijn ( ooronsteking en antibiotica moeten nemen)

tof he als ze zo lachen, Rhian die brabbelt er nog al op los, en reageert heel hard op zijn broer ongeloofelijk.
hij slaapt heel goed gisteren om 20u30 laaste fles om 21u15 lag hij in bedje en heeft geslapen tot F7u30 vanmorgen dus hij slaapt steeds 11 uren door , soms moeten we is een tutje geven maar meestal slaapt hij goed.

je kan me inderdaad terug vinden op facebook onder Kelly Matthys

grtz
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 12 april 2011, 9:44

Hey Kelly,

Ik heb je ondertussen een aanvraag tot vriendschap verstuurd op fb :D

Nore heeft ook last van reflux, maar niet heel erg. Zij heeft ook Nutramigen. Idd een hele dure voeding, maar ook zij is ermee geholpen. Deze maand moeten we een allergietest laten doen om zeker te zijn van die koemelkallergie. Als die test negatief is, mag ze andere melk drinken.

Ook NOre slaapt heel goed. Om 23u laatste flesje en dan moeten we haar om 6.30u weer wakker maken voor haar flesje en dan slaapt ze verder tot ongeveer 10u. Dus ik ga haar nu maar eens uit bedje halen voor haar flesje.

Haha, ja tof eh als die zo beginnen brabbelen! Nore begint ook al flink te vertellen. Zo grappig!!!

Lieve groetjes

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 29 april 2011, 9:11

Hoi ladies,

wat fijn om die reacties over LIFE hier te lezen!!!!
ik heb 13/4 mijn laparascopie en hysteroscopie gekregen van Dr. Puttemans en wat een vriendelijke man! Ook onze intake was bij hem en voelde me gelijk op men gemak!

nu dinsdag heb ik de uitslag van alles... maar ik heb op dit moment men eitje en voel me zooooo anders he! zal nog maar niet hopen he...

nog veel succes ladies!!!!

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 23 mei 2011, 17:20

hoi meiden,
weer even geleden dat ik iets gepost heb, maar kreeg het niet goed over men hart...

ze hebben dus een tumor gevonden en heb ondertussen MRI scan laten doen om te kijken of het goed of kwaadaardig is...

goedaardig: vervroegde menopauze zetten en hopen dat het krimpt... en dan hopen dat ik nog zwanger kan geraken...

kwaadaardig: baarmoeder gans weg

ik moet dan nog eens 3 weken op uitslag wachten en voel me zooo rot! ik doe niets dan wenen, ben doodop, ik kan niet meer... moet nu nog 2 weken wachten en rek het niet meer...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten