L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 22 september 2010, 18:23

Flien, heb me misschien verkeerd uitgedrukt.
Ik heb een koude baarmoeder (zoals zovelen), maar ik heb ook een stollingsprobleem. dat heeft te maken met de lever als ik het me goed voorhad. Ze beschreef het als "je hebt een schuur gevult met hooi en lucht.Normaal is dit evenwichtig, maar bij u zit het hooi als door het dak. Er moet dringend plaats gemaakt worden voor lucht." Dat duide op mijn yang kant. Dat is je lucht en dat heb ik te weinig.

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 22 september 2010, 18:50

ahzo!

Welja, hij vond het idd wat vreemd dat ik niet in dat 'koude baarmoeder'kastje pastte... Hij zei wel dat de vrouwen die hetzelfde hadden als ik, meestal wel makkelijk te behandelen waren.

Nu, het klopt naar mijn gevoel wel. Om één of andere reden, denk ik al heel de tijd, dat ik neit iets standaard heb, maar ook niet dat ik iets heel ernstig heb. Dus mss is het wel dat wat hij nu gaat verhelpen, en is er verder met mij niks mis he...

Nuja, we zullen zien, morgen eerst de kijkoperatie.

Ik moet om 11h binnengaan, een idee wanneer ik zou buiten zijn daar?

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 23 september 2010, 16:22

En flien hoe is de kijkoperatie uitgedraaid?

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 24 september 2010, 14:23

beurtflight schreef:En flien hoe is de kijkoperatie uitgedraaid?
Alles is goed verlopen, ik had Dr Puttemans, dus dat vond ik wel fijn :)

Ze hebben niks afwijkend gevonden, alles was ok met de baarmoeder, eileiders waren doorgankelijk enz. Maar nu mogen we deze ronde niet zwanger geraken... Iemand een idee waarom dat zo is?

Over 3 wk heb ik een afspraak bij Dr Puttemans, dan gaat hij de beelden laten zien van de operatie en gaan we een strategie afspreken.

@eefje: wat heeft acu net gedaan bij je vriend? Is zijn sperma echt heel goed verbeterd daardoor? Ik ga Joris ook nog eens pushen, want als er met mij niets mis is, en we toch IUI blijven doen, zijn de zwemmers wel van groot belang he :)

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 24 september 2010, 17:09

Dank je wel dames.

Ik blijf duimen voor jullie hoor.

Ah Flien Dr Puttemans is echt een aangename dokter hé, heel rustig en zo begaan. Ik heb die ook wel graag. Hij heeft ons "intake"gesprek gedaan.

En het niet mogen zwanger worden deze ronde, heeft dat misschien iets te maken met die vloeistof die ze gebruiken? Of was dat bij jou niet het geval?
Laatst gewijzigd door wibbeltje op 24 september 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 24 september 2010, 17:39

wibbeltje schreef:Dank je wel dames.

Ik blijf duimen voor jullie hoor.

Ah Flien Dr Puttemans is echt een aangename dokter hé, heel rustig en zo begaan> Ik heb die ook wel graag. Hij heeft ons "intake"gesprek gedaan.

En het niet mogen zanger worden deze ronde, heeft dat misschien iets te maken met die vloeistof die ze gebruiken? Of was dat bij jou niet het geval?
ja, idd, hij is heel er begaan en geeft heel goeie uitleg!

Ik denk dat dat niet zwanger mogen worden idd ook te maken heeft met de vloeistoffen... Wel dom dat mijn ei nog moet komen deze maand (als ik er al één heb)

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 27 september 2010, 23:25

Hier toch wat zenuwen voor morgen, de tweede bloedprik om te zien of de HCG-waarde (voldoende) vermeerdert is.

We leven al een hele week op een roze wolk, terwijl we vaak genoeg onze bezorgdheid uiten ... zo'n dubbel gevoel.
Geluk en angst, momenteel zit er een heel dunne lijn tussen...

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 28 september 2010, 7:30

ik duim dat hij goed gestegen is hoor!

Ik had dat ook bij mijn eerste positieve test, en mijn angst kreeg nog gelijk ook, dus volgende keer, zal het bij mij nog erger zijn denk ik... :?

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 28 september 2010, 9:05

wel Flien, om even terug te vallen op acu en sperma. Mijn ventje heeft ook kruiden moeten nemen, maar de resultaten spraken boekdelen. Beweeglijkheid was van 54% naar 80 % gegaan en wat er overbleef na filtering was 5 keer zo veel. Dus echt eenaanrader. Hij trok ook grote ogen. :D

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 28 september 2010, 14:23

beurtflight schreef:wel Flien, om even terug te vallen op acu en sperma. Mijn ventje heeft ook kruiden moeten nemen, maar de resultaten spraken boekdelen. Beweeglijkheid was van 54% naar 80 % gegaan en wat er overbleef na filtering was 5 keer zo veel. Dus echt eenaanrader. Hij trok ook grote ogen. :D
en was dat snel dat dat resultaat gaf?
Ik denk dat wij terug verdergaan met IUI, omdat er bij mij niks te vinden is momenteel.

Dus dat zou dan hopelijk in volgende cyclus al zijn, maar we moeten pas naar de acu, een paar dagen nadat we in LIFE moeten zijn.

Want je hoort meestal dat het 3 maanden nodig heeft eer je resultaat ziet bij sperma.
Moest je man ook Flixar ofzo nemen van de androloog?

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 28 september 2010, 14:53

Flien, mijn ventje heeft in totaal een maand en half bezig geweest met acu en de kruiden. De kruiden werden gemaakt op verzoek van de aucupuncturist. Die werden voor hem samengesteld. Inderdaad normaal duurt het drie maand. Maar zoals je ziet heeft het bij ons ervoor ook al geholpen. :D Wanneer moet je naar Life?

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 28 september 2010, 17:28

beurtflight schreef:Flien, mijn ventje heeft in totaal een maand en half bezig geweest met acu en de kruiden. De kruiden werden gemaakt op verzoek van de aucupuncturist. Die werden voor hem samengesteld. Inderdaad normaal duurt het drie maand. Maar zoals je ziet heeft het bij ons ervoor ook al geholpen. :D Wanneer moet je naar Life?
12 oktober moeten we gaan.

En pas de 29e blijkbaar naar de acu...

Dus deze ronde zal dan nog met minder goede zaadjes zijn...

super dat het al zo snel helpt he!

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 13 oktober 2010, 7:42

Hoihoi,

wij zijn gisteren bij Dr Puttemans geweest en wij gaan voor 4 rondes IUI nog (omdat we uit de vorige 4 één biochemische zwangerschap gehad hebben en omdat ik nog jong ben (25) en we dus nog wel wat tijd hebben...
Als die 4 niks wordt, dan wordt het IVF of ICSI.

Vandaag dag 1 van de nieuwe ronde, dus maandag eerste spuitje Menopur en dan waarsch volgende vrijdag eerste fm.
Spannend, zo met nieuwe medicatie, want wie weet hoe snel gaat dat en mss ben ik wel overgestimuleerd. DAt gevoel heb ik echt dat dat gaat gebeuren, omdat ik met clomid (1 pilletje) altijd goed zat en dat ook snel ging. Terwijl Menopur toch sterkere medicatie is... Hopen van niet en hopen dat het gewoon 3 mooie follikels worden :)

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 13 oktober 2010, 7:42

Hoihoi,

wij zijn gisteren bij Dr Puttemans geweest en wij gaan voor 4 rondes IUI nog (omdat we uit de vorige 4 één biochemische zwangerschap gehad hebben en omdat ik nog jong ben (25) en we dus nog wel wat tijd hebben...
Als die 4 niks wordt, dan wordt het IVF of ICSI.

Vandaag dag 1 van de nieuwe ronde, dus maandag eerste spuitje Menopur en dan waarsch volgende vrijdag eerste fm.
Spannend, zo met nieuwe medicatie, want wie weet hoe snel gaat dat en mss ben ik wel overgestimuleerd. DAt gevoel heb ik echt dat dat gaat gebeuren, omdat ik met clomid (1 pilletje) altijd goed zat en dat ook snel ging. Terwijl Menopur toch sterkere medicatie is... Hopen van niet en hopen dat het gewoon 3 mooie follikels worden :)

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 20 oktober 2010, 19:46

Hoi LIFE-ladies :D

Vraagje voor degenen onder jullie die reeds een cryoterugplaatsing hadden:

Hebben jullie bij gebruik van Estrofem (of Oestrogel) ook zoveel last van bruinverlies?
Ik ben hier erg ongerust over, vooral omdat ik vrees dat het iets te maken kan hebben met mijn endometriose...
Kan iemand mij geruststellen?

Noa09

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten