L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 3 januari 2009, 14:27

Ik denk dat ze zouden zeggen "ik zie een zwangerschap, maar je zal geduld moeten hebben" :wink: (tkan dan nog altijd de zwangerschap van een ander zijn he)

Ach ja. Je kan ze idd niet vertrouwen. Ik heb een goede vriendin die bepaalde dingen "ziet", dus ik kan het niet afschepen als onzin, maar ik denk dat het in vele gradaties komt, en dat diegenen die het mogelijk écht hebben, er niet mee uitpakken. Ik weet van die vriendin dat het heel moeilijk is, en heel verwarrend. Dingen "zien" of "voelen" is nog iets helemaal anders dan doelgericht iemands toekomst voorspellen. Plus je toekomst is toch ook sterk afhankelijk van de keuzes die je maakt, ik denk dat het allemaal niet zo vast is. Dus zelfs als ze het zouden kunnen zien, kan het volgens mij nog altijd veranderen.
Filosofische noot... :wink:

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 3 januari 2009, 19:08

Hey Loeki,


Weet niet, tot nu toe heeft nog niemand mij aangemoedigd in de wachtzaal. :( Wat eigenlijk wel jammer is. Uiteindelijk zijn we allemaal voor hetzelfde daar he!

Wie weet komen we elkaar ergens deze maand daar tegen. Jij voor Pick-up ik voor TP.
Je kan mij er ook zo uithalen hoor :lol: 1m60 en zwart haar....

Van die waarzegster??? Weet niet hoor, zullen die niet vertellen wat wij allemaal graag willen horen??

groetjes
HtB

Katrientje84
Berichten: 60
Lid geworden op: 5 november 2008, 16:58

Bericht door Katrientje84 » 3 januari 2009, 20:01

Hallo allemaal,

Wij gaan ook nar life leuven en we zijn er heel tevreden over. Het enige minpunt is dat ik soms 3 verschillende dokters zie. Bv. voor een follikelmeting ( wat elke dokter kan)gebeurt het wel eens dat ik niet steeds dezelfde heb.

Voor de rest ben ik heel tevreden. Je zal er zelden of nooit lang moeten wachten voor je binnen kan. Ik ben er tevreden van. Wij zijn gestart met eerst ivf poging.

Groetjes

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 januari 2009, 13:51

Ja HtB, eigenlijk wel hé. Ik heb nog maar één keer met iemand gebabbeld. En dan één keer uit mezelf iemand succes gewenst omdat ik haar ook al meerdere malen gezien had. Maar ja, op den duur zit het vol bekende gezichten hé, en toch wordt er weinig of niks gezegd. Ik denk dat enerzijds iedereen wel wil, maar niemand echt durft...
Spijtig, want soms is het toch lang wachten.

Ik zal uitkijken naar een klein zwartje... :wink: Kijk jij uit naar mij. Ik draag vaak een zwarte jas. :wink:

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 4 januari 2009, 17:49

Ha Loeki,

zal ik zeker opletten, gemiddelde lengte en gewicht he :wink:

Ik ga er ook eens opletten als ik daar ben of er sommige toch wel de intentie geven om een babbeltje te slaan of succes wensen...

Ik denk dat het voor sommige nog altijd taboe is om erover te praten, niet iedereen heeft natuurlijk zijn hart op de tong, maar toch he!

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 4 januari 2009, 19:31

Hope to be, dat denk ik ook van waarzegsters....dat ze enkel datgene zeggen dat je graag wil horen. Ik weet ook niet in hoeverre je zo'n mensen kan vertrouwen.

Katrien, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn van LIFE!! Dat geeft ons weer extra moed om er opnieuw tegenaan te gaan! Wie weet ... komen we elkaar daar wel eens tegen hé!! Gebeuren de behandelingen in het Heilig Hart ziekenhuis of gebeurt alles in het LIFE-centrum zelf?

Lieve groetjes Babske

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Re: L.I.F.E Leuven

Bericht door Rhune » 4 januari 2009, 19:58

babske schreef:Is er iemand in behandeling in het L.I.F.E centrum in Leuven?
Groetjes Babske

Hallo,

Ik ben ook doorverwezen naar dokter gordts in leuven, ga morgen bellen voor eerste afspraak want tijdens kerstvakantie namen ze blijkbaar niet op.

Ik heb al een zoontje van 4 waar alles heel vlot is gegaan maar we zijn intussen al 28 maanden bezig voor een tweede en het wilt maar niet lukken, ik neem nu al een jaar clomid omdat ik anders geen eisprong heb of heel zwak terwijl bij ons eerste het na 4 maanden wel was gelukt.

Hystrografie achter de rug en baarmoederslijmvlies onderzoek en alles was inorde.

Krijg je snel een afspraak in leuven ?

Is het een goede dokter ? heb zo'n bang, mara we moeten erdoor als we nog een kindje willen.

grtz
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 5 januari 2009, 20:06

Rhune (of Kelly), wij hadden vrij snel een afspraak bij dr. Gordts. Wij zijn zelfs tijdens het kerstverlof (op 23/12) kunnen gaan! Ik vind het een heel vriendelijke dokter. Maar verder kan ik je daar niet veel van vertellen. Wij zijn eerst twee jaar in behandeling geweest in Genk, maar zonder resultaat. En aangezien die dokter daar alles behalve vriendelijk is, hebben we besloten om ergens anders te gaan. Einde januari moet ik terug gaan bij dr. gordts omdat hij dan de uitslagen van alle onderzoeken binnen heeft. Wij starten nu aan onze 3de ICSI.
Hopelijk zal dr. Gordts ons kunnen helpen hé!!!! Ik zal in elk geval heel hard duimen! Voor iedereen!!!

Groetjes Babske

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 6 januari 2009, 7:34

Hey Babs,

Thx voor je reactie this inderdaad Kelly hoor Rhune is mijn zoontje maar kon de naam Kelly niet meer gebruiken.

heb intussen gebeld en 21/01 mag ik al gaan dus nog vrij rap.

heeft hij direct onderzoeken gedaan dan of was het eerst een gesprek? ja sorry dat is zoveel vragen stel maar als ze ook direct onderzoeken doen moet ik zien dat er iemand mijn zoontje van school kan halen want ik heb een afspraak om 15 u 40.

Ik duim voor jou dat het nu wel lukt voor jullie.

Grtz
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 6 januari 2009, 19:31

Kelly, fijn dat je al zo vlug kan gaan!! Bij mij heeft de dokter tijdens onze eerste afspraak een inwendige echo gedaan. Maar ik denk wel niet dat dat de gewoonte is. Normaaal wordt de eerste keer altijd gewoon een gesprek gedaan (allé zo was dat in Genk toch). Ik denk dat hij die inwendige echo al heeft gedaan omdat wij helemaal van Limburg moeten komen zodat ik niet nog eens alleen maar voor een echo naar Leuven zou moeten rijden. Wij hebben daar toch een 45-tal minuten binnen gezeten hoor. Dus houd er toch maar rekening mee dat het wat tijd in beslag kan nemen.

Ik dacht wel dat Rhune de naam van je zoontje is... Mooie naam trouwens!!

Groetjes babske

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 6 januari 2009, 20:02

Hey

amai ja is wel lang zal er inderdaad maar rekening houden dat het langer kan duren en opvang voorzien, want ik neem hem liever niet mee naar daar hoor.

is inderdaad wel een eindje van Limburg naar leuven maar als hij je verder kan helpen is het zeker de moeite waard he.

Merci, ja toen we zijn naam kozen 5 jaar geleden , ja hij wordt volgende week al 5 jaar, was het de eerste keer dat we de naam hoorden maar nu hoor je het overal.

ben super blij dat we zo snel een afspraak hebben want geraak stilleks aan op, vandaag net weer gehoord dat er iemand uit onze dichte vrinden kring zwanger is, ik gun het hun hoor echt want het zijn ook super leuke mensen maar hoeveel zwangeren ik de laaste jaren nie heb gezien ongeloofelijk , ik begin er nu echt jaloers op te worden en heb schrik dat ik het nie ga kunnen verstoppen.

Zo ik ga mijn kleine man naar bed brengen.

Grtz
Kelly

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 6 januari 2009, 20:03

Hey

amai ja is wel lang zal er inderdaad maar rekening houden dat het langer kan duren en opvang voorzien, want ik neem hem liever niet mee naar daar hoor.

is inderdaad wel een eindje van Limburg naar leuven maar als hij je verder kan helpen is het zeker de moeite waard he.

Merci, ja toen we zijn naam kozen 5 jaar geleden , ja hij wordt volgende week al 5 jaar, was het de eerste keer dat we de naam hoorden maar nu hoor je het overal.

ben super blij dat we zo snel een afspraak hebben want geraak stilleks aan op, vandaag net weer gehoord dat er iemand uit onze dichte vrinden kring zwanger is, ik gun het hun hoor echt want het zijn ook super leuke mensen maar hoeveel zwangeren ik de laaste jaren nie heb gezien ongeloofelijk , ik begin er nu echt jaloers op te worden en heb schrik dat ik het nie ga kunnen verstoppen.

Zo ik ga mijn kleine man naar bed brengen.

Grtz
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 7 januari 2009, 13:56

Kelly, ja meid dat is heel normaal hoor. Ik denk dat de meesten van ons jaloers zijn als ze weer moeten horen dat er weer iemand van de familie, vrienden, collega's zwanger is. In het begin kon ik die mensen nog vriendelijk 'proficiat' wensen, maar dat lukt al lang niet meer. Meestal begin ik te huilen. Het is niet dat ik het hun niet gun. Maar het lijkt gewoon alsof iedereen ons voorgaat. Wij zijn ondertussen al drie jaar aan het wachten op ons klein wondertje en dat begint zijn tol te eisen.
Vroeger wilden wij graag twee kinderen, maar nu zouden we al dolgelukkig zijn als we één wondertje mogen krijgen!!! Daar zou het dan ook bij blijven. Ik ben die hele 'tamtam' van icsi zo beu...

groetjes Babske

kimpy
Berichten: 60
Lid geworden op: 7 januari 2009, 19:18

Bericht door kimpy » 7 januari 2009, 19:32

hallo, wij zijn sinds kort ook in behandeling in LIFE, bij dokter Stephanie Gordts. Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst en uitleg. Tevens zijn wij direct met de voorbereidingen voor IVF kunnen beginnen. Ik ben nu op mijn medicatieschema ah wachten en ben al 1 maand ter voorbereiding de pil ah nemen.

Ik wens voor iedereen dat 2009 een ontzettend vruchtbaar jaar wordt!!!

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 8 januari 2009, 15:50

Kimpi, wie weet, komen we elkaar daar wel eens tegen?? Wij zijn bij de mannelijke dr gordts in behandeling. Een vriendelijke man en hij neemt écht zijn tijd om voldoende uitleg te geven. Heel wat anders dan de vorige dokter waar we bij waren!!
Is dit de eerste maal IVF Kimpi??

Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!! (ik denk dat wij hier allemaal dezelfde wens hebben!!!)

Doei Babske

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten