L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 25 augustus 2010, 21:56

Mja, ik vind Puttemans net wel fijn, net omdat hij zo los is en meestal stel ik zelf wel de vragen, ook tijdens de IUI :) Zo erg zelfs dat hij zei dat ik me maar effe helemaal moest neerleggen ipv half rechtop te zitten om een praatje te slaan :lol:

Ik denk niet dat ze bij ons al direct met IVF willen starten, dus ik denk dat het gewoon overd e andere medicatie zal gaan en ik wil graag meer uitleg over de stalen van mijn partner enz...

Polly80
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 juni 2010, 19:52

Bericht door Polly80 » 27 augustus 2010, 18:53

hihi Flien, grappig! bij de echo's en fm babbel ik ook wel, maar tijdens de inseminatie wil ik het liever niet over koetjes en kalfjes hebben zoals 'het weer' - ik zit dan met mijn gedachten bij de bloemetjes en de bijtjes :wink:

IVF is ook nog effe niet aan de orde, wij gaan dinsdag voor IUI4. Ik ga er dus even niet aan denken en met volle moed voor deze poging !

ik hoop dat jullie snel wat meer uitleg krijgen.

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 27 augustus 2010, 23:02

Polly80 schreef:hihi Flien, grappig! bij de echo's en fm babbel ik ook wel, maar tijdens de inseminatie wil ik het liever niet over koetjes en kalfjes hebben zoals 'het weer' - ik zit dan met mijn gedachten bij de bloemetjes en de bijtjes :wink:

IVF is ook nog effe niet aan de orde, wij gaan dinsdag voor IUI4. Ik ga er dus even niet aan denken en met volle moed voor deze poging !

ik hoop dat jullie snel wat meer uitleg krijgen.
veel succes met de 4e! Hopelijk is dat de goeie!

Gohja, ik snap wel dat je dan met andere zaken bezigbent, maar ik voel mij tijdens de IUI niet anders dan bij de fm bijv... Iedereen is daar blijkbaar toch wel anders in he.

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 5 september 2010, 22:18

En Flien hoe is je afspraak verlopen?

Wij hebben zaterdag onze 4de inseminatie gehad in het prefabgebouw bij het HH.
Voor de eerste keer kregen we ook een papier met de boodschap dat we vrijdag binnen 14 dagen (dus 17 sept) een bloedtest moeten doen. En als die negatief is dat we dan een afspraak moeten maken voor een strategiebepaling.

Maar zoals ik hier lees kan dat een tweetal weken duren, zouden we anders nu al een afspraak maken voor de week na de uitslag van de test?

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 7 september 2010, 15:50

wibbeltje schreef:En Flien hoe is je afspraak verlopen?

Wij hebben zaterdag onze 4de inseminatie gehad in het prefabgebouw bij het HH.
Voor de eerste keer kregen we ook een papier met de boodschap dat we vrijdag binnen 14 dagen (dus 17 sept) een bloedtest moeten doen. En als die negatief is dat we dan een afspraak moeten maken voor een strategiebepaling.

Maar zoals ik hier lees kan dat een tweetal weken duren, zouden we anders nu al een afspraak maken voor de week na de uitslag van de test?
oh, zo'n papier heb ik nooit gekregen.

Ik zou de afspraak idd maken en als het positief is, ze gewoon afbellen... Anders moet je nog zo lang wachten he... Hopen dus op goed nieuws!!!

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 8 september 2010, 22:05

Mijn vriendin heeft vandaag een afspraak gemaakt, voor 6 oktober... ruim twee en een halve week na de zwangerschapstest (17 sept)... en als er dan nog eens misschien zo'n onderzoek aan te pas komt zijn we 2 pogingen kwijt.

Ach ja alles voor de goede zaak.

Wat is bij jou het verdict Flien?

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 9 september 2010, 21:04

Wibbeltje, ik wil je niet ongerust maken, maar IVF of ICSI is niet zoals IUI elke maand één poging. Het langst dat ik heb moeten wachten is 4 maand.

Tussen onze eerste poging IVF en de laatste IUI zat bij ons 3 maanden. Dus geduld is de boodschap. :D

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 10 september 2010, 11:37

@wibbeltje: hier nog geen verdicht, donderdag is de kijkoperatie, hopelijk dan meer info...

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 13 september 2010, 9:17

jaja, één ding mocht niet gebeuren voor de operatie, en dat was ongesteld worden...

Rarara wat ik vanmorgen zag :roll: Juist ja, een beetje bloed... Ik kan nog hopen op een innesteling, maar ik denk dat dat wishfull thinking is :roll:

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 20 september 2010, 20:22

Hier was het vierde keer, goede keer.

Vandaag bloedtest gedaan en die was positief.
Volgende week nog eens bloedtest om te zien of het gestegen is, maar de secretaresse zei dat het heel goede waarden zijn.
Maar toch nog een beetje angstig... maar ook enorm blij uiteraard.

Dus blijven duimen dames en ik doe dat zeker ook voor jullie!

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 20 september 2010, 20:57

das heel goed nieuws Wibbeltje!

Woehoew!!! :P

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 20 september 2010, 21:16

Wibbeltje, proficiat meid!

Geniet ervan!

Noa09

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 21 september 2010, 21:40

zozo: ik ben vandaag bij Johan Roose geweest, de acupuncturist.
Het was heel aangenaam en ben al meteen doorprikt :D
Ik heb dus niet wat zo goed als alle vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen hebben, maar iets wat maar 10% ofzo heeft... Iets van geblokkeerde energie en iets met de lever (de merediaan van het leven?) De meeste vrouwen hebben een nierleegte ofzoiets, maar dat is het dus niet bij mij...

Volgende maand weer terug! :)

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 22 september 2010, 12:01

Flien, das wel goed nieuws. Want ik heb dat lever ding wel . Acu samen met de kruiden heeft wel wonderen verricht bij mijn ventje. Ik heb juist mij TP gehad en sewes nog één keer gaan. Ben benieuwd..


Wibbeltje, super nieuws gewoon. Proficiat.

~Flien~
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:12

Bericht door ~Flien~ » 22 september 2010, 18:20

hoe bedoel je Beurtflight? Bedoel jij dat je hetzelfde hebt als ik?

Ik duim voor je hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten