L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
natheke
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 november 2008, 0:46

Bericht door natheke » 20 januari 2009, 0:57

Hello girls,

Ik kom ook weer even piepen, hoe ist hier met iedereen? Nog twee nachtjes slapen en dan weten we hopelijk wat meer! Nu moet het toch weer lukken, ik met mijne onregelmatige cyclus, ben nu eens één maand regelmatig en ja, heb mijn regels dus van vandaag, damned! Moeten woensdag naar LIFE maar ga mijn afspraak niet annuleren zenne, t zou alleen maar verloren tijd zijn! Tis gewoon een consultatie, zullen wel zien wat ze dan wel of niet kunnen doen. Mijn eigen gyn heeft trouwens twee weken geleden nog een vaginale echo genomen.
Ja, Kelly2, wil eigenlijk ook wel weten waarom jij het niet zo voor dr Sylvie Gordts hebt, ik moet nu woensdag voor het eerst naar haar.
Babske, jij moet woensdag toch ook naar LIFE hè? Nog niet zenuwachtig? Bij mij valt het goed mee, maar dat zal woensdag wel anders zijn denk ik. Weer een andere gyn, qua onderzoek en zo maakt het mij eigenlijk niet uit, daar heb ik echt geen problemen mee, maar ben mijn eigen gyn zo gewoon en dat is zo een vriendelijke waar ik mij direct mee op mijn gemak voelde, ook emotioneel, en dat vind ik zeker even belangrijk. En ik ben dus een heel moeilijke qua dokters, de klik moet er direct zijn, als ik mij niet direct op mijn gemak voel, ga ik ook niet verder met die dokter. (Laat dit dus een enorm compliment zijn voor mijne lieve huisarts en mijn gyn) Heb desnoods al plan B in gedachte: UZ Brussel :?
Maar eerst woensdag afwachten zeker!
Jufke en Eefje, bij welke dokter zijn jullie?
Neela, hoe ist met jou?
Kimpy, wat medicatie moet jij gaan nemen? Succes met het aanleren van jezelf spuitjes te zetten, lijkt me niet zo simpel, maar ja alles voor het goede doel zeker!?

Succes iedereen!
Natheke xxx

jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Bericht door jufke » 20 januari 2009, 8:16

Wij zijn bij dr. Puttemans. Die was heel vriendelijk en gaf duidelijke uitleg!

bésos

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 20 januari 2009, 10:17

hallo,

Ik ben ook zenuwachtig aan het worden, morgen ook naar L.I.F.E, ben benieuwd wat er ons te wachten gaat staan.

ik hoop ook dat het klikt bij Stephan gordts anders ga ik direct blokkeren.

dus nog 1 nachtje slapen ( waarschijnlijk onrustig slapen)

tot gauw
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 20 januari 2009, 19:01

Natheke, nee ik moet volgende week dinsdag naar dr Gordts gaan. Volgens mij moet je je niet te veel zorgen maken. Ik vond dat ene hele lieve en vriendelijke dokter die tenminste meelevend is! Ik voelde me er wel op m'n gemak bij hoor. Laat weten hoe het is meegevallen hé! Ik wens je alleszins veel geluk!!

Rhune, ook voor jou heel veel geluk morgen bij dr. Gordts!! Laat ons iets weten hé!! Ik ben benieuwd!

Kimpy, en meid..lukt het een beetje om de spuitjes te zetten? Succes ermee!!

Jufke, geen idee of je veel last hebt na een hysteroscopie. Ik heb het tot nu toe nog niet moeten ondergaan. Ook voor jou veel geluk!!

Nog een fijne avond voor iedereen!!
Babske

kelly2
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 april 2007, 17:50

Bericht door kelly2 » 20 januari 2009, 19:44

Wel ik ben ook bij stefaan maar als je in behandeling bent heb je iedereen.Dan is het raar of zelden dat je stefaan hebt,maar geloof me ze zijn allemaal goed.En waarom ik silvie niet graag heb :ze doet me telkens opnieuw altijd pijn.Ik zelf heb daar 2 iui's ,2icsi's en 1 cryo zonder tp achter de rug.Maar zonder resultaat!!!!

Groetjes en toitoi
xxx

natheke
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 november 2008, 0:46

Bericht door natheke » 20 januari 2009, 21:07

Hallo meiden,

Voorlopig heb ik de zenuwen nog onder controle.
Vandaag gyn ook gezien in het ziekenhuis en volgens haar is het geen probleem dat ik mijn regels nu heb en morgen naar LIFE moet. Wat een geruststelling. Was al bang dat ze bij LIFE gingen zeggen: 'wat komt gij bij ene gyn doen als ge uw regels hebt'! Ja, ik weet het, ik maak mijzelf gek. Mijn ventje is al zenuwachtig, voor wat er gezegd gaan worden, maar ook voor het feit dat hij ziekenhuizen en dokters haat!
@Kelly, ook voor jou heel veel succes morgen! Als onze afspraak wat uitloopt, komen we elkaar miss nog tegen!!! Jammer dat ik niet weet hoe je er uit ziet! Ik hoop dat je toch goed slaapt vannacht! Ik ben moe, dus ben er zeker van dat ik goed ga slapen! Heb vorige nacht te weinig geslapen, das misschien mijn redding om vannacht goed te slapen! Hoe is het met uw ventje, is die al nerveus of kan die heel cool zijn?
Toi Toi!!!
Tot morgen voor het verslag en bedankt voor het meeleven!

Greetz,
Natheke xxx

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 21 januari 2009, 17:24

Hallo,

Wij zijn net terug van het Life , amai dokter gordts vindt ik echt heel sympathiek, heel veel uitleg enzo gekregen.

hij heeft een echo gedaan en zag al veel folikels zitten maar ze moesten nog wel groeien wat normaal was aangezien ik nog maar aan dag 10 zit.
ik mocht vanaf nu wel geen clomid meer nemen, langer dan een jaar clomid nemen is echt niet goed, kan een omgekeerd effect krijgen omdat baarmoederslijmvlies dan veel te dun word.
Mijn man moet ook opnieuw een zaadonderzoek te doen maar dan in het heilig hart , hij vertrouwt ons ziekenhuis niet hihi, omdat ze niet gespecilaiseerd zijn wat ik normaal van hem vindt.

nu moest ik deze maand niet zwanger zijn moet ik als ik mijn maandstonden doorkrijg bellen om een afspraak te maken rond de 14de dag en dan gaan ze opnieuw een echo maken en zien hoe ver mijn cylcus is zonder hormonen, gaan ze bloed nemen om mijn waardes te bekijken van eisprong en hormoonspiegel en dan kunnen we pas verder zien hoe of wat.

Groetjes
Kelly

jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Bericht door jufke » 21 januari 2009, 17:27

Goed dat het gesprek is meegevallen, nu ben je weer klaar om er tegenaan te gaan. Succes met de verdere stappen!

Hoe was het bij jullie, natheke?

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 22 januari 2009, 17:40

Kelly, ik ben blij dat jullie gesprek in Leuven zo goed is meegevallen!! Allé dan kunnen jullie toch ook bijna van start gaan? Ik ben blij voor je!! Hopelijk zal alles vlot verlopen hé....
Veel succes meid!!

En Natheke? Hoe is het bij jullie geweest?

Doei Babske

natheke
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 november 2008, 0:46

Bericht door natheke » 23 januari 2009, 2:13

Hey girls,

Met ons alles oké. Wij zijn dus gisteren bij LIFE geweest en tis daar heel goed mee gevallen! :) Vond dr Sylvie Gordts een heel vriendelijke, voel me er wel op mijn gemak bij. Hebben alleen een gesprek gehad en een bloedname. Ik word nu een ganse cyclus opgevolgd met echo's en bloednames. Gisteren de eerste bloedname gehad. Volgende vrijdag 30 januari moet ik terug voor echo, bloedname en samenlevingstest. :P Dan zit ik op dag 12. Dan gaan ze mij opvolgen om te zien welke medicatie ik eventueel nodig heb om een eisprong te stimuleren. Afhankelijk van die echo zullen ze zien of ik de week nadien nog eens terug moet voor echo. Sowieso moet ik in het tweede deel van de cyclus nog eens terug voor een bloedname, zo kunnen ze mijn hormoonhuishouding controleren. Mijn ventje moet nog een tweede spermastaal binnen brengen volgende week. De hoeveelheid en beweeglijkheid waren oké, de vorm was wat afwijkend. Deze maand gaan ze mij dus opvolgen en de maand erop zouden we van start kunnen gaan met IUI. :D Fijn dat we er al meteen mee kunnen beginnen! Dr Gordts heeft dat allemaal heel goed uitgelegd, maar ik wist al heel veel via mijn gyn dr Van Overstraeten, zij had ons tijdens de vorige consultatie ook alles al heel goed uitgelegd.
Heb dus een heel goed gevoel over LIFE en laat ons hopen dat we snel zwanger zijn! :!:
Kelly, ben blij dat het bij jullie ook goed meegevallen is! Ik heb een koppel gezien bij de secretaresse, heb jij kort, blond haar? Als jij dat was, dan heb je mij ook gezien, ik was helemaal in het zwart gekleed!
Babske, ook voor jou heel veel succes dinsdag!
En natuurlijk ook good luck voor jullie allemaal!

Slaapwel,
Natheke xxx

Rhune
Berichten: 147
Lid geworden op: 4 januari 2009, 19:50

Bericht door Rhune » 23 januari 2009, 7:30

Hey Natheke,

Kei goe nieuws ook he, amai jij krijgt al direct zoveel opvolgingen, ja door dat ik mijn clomid heb genomen is er op dit moment nie veel aan te doen, aangezien ik daarmee weel genoeg folikels enzo heb.
dus voor ons zal het volgende maand ook zo zijn denk ik.

neen ik heb geen kort blond maar carre donker bruin met lichte mesches in.
Ik was daar wel al kei vroeg om 3.15 hadden pas om 20 voor 4 een afspraak maar ja geen file gehad en er was iemand die zijn afspraak had geanulleerd dus konden we vroeger binnen.

Groetjes
Kelly

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 23 januari 2009, 23:13

Natheke, merciekes. Ik ben heel blij dat het voor jullie ook zo goed is meegevallen!!! Amai ze blijven niet bij de pakken zitten hé. Ik ben eens benieuwd wat ze met ons gaan aanvangen. Normaal gezien krijg ik de uitslagen van al mijn onderzoeken wat ik heb gehad. Hopelijk is dat allemaal goed nieuws zodat we vlug met een volgende ICSI kunnen starten. Het begint me nu een beetje te lang te duren allemaal!!

Groetjes Babske

kimpy
Berichten: 60
Lid geworden op: 7 januari 2009, 19:18

Bericht door kimpy » 25 januari 2009, 9:53

Hallo allemaal,

Ivm met de vragen rond de hysteroscopie: dit is natuurlijk geen al te prettig onderzoek. Ze gaan met een camera helemaal in de baarmoeder en dan krijg je zo een krampkes precies of je gaat je regels krijgen. Maar dit duurt, maar enkele minuutjes!

Dinsdag begin ik eindelijk met de suprefact neusspray en vrijdag mag ik mijn eerste spuit puregon zetten! We zijn gestart! Eindelijk, ben blij dat ik actie kan ondernemen!Vorige dinsdag ben ik in Life geweest en daar heeft de verpleger tot in de puntjes uitgelegd hoe ik de medicatie moet gebruiken! Ik vind dat ook een hele lieve en bekwame man.

Hoogst waarschijnlijk zal ik dus binnen een veertientaldagen mijn eerste pick-up hebben! Hopen maar!

grtz

beurtflight
Berichten: 377
Lid geworden op: 2 november 2008, 19:09

Bericht door beurtflight » 25 januari 2009, 21:33

jufke schreef:Wij zijn bij dr. Puttemans. Die was heel vriendelijk en gaf duidelijke uitleg!

bésos
Wij zijn eveneens bij dr.Puttemans.
Jufke, voor de hysteroscopie. Wel ik ben daar toch een week niet goed van geweest. Maar normaal 4 dagen zeiden ze toen tegen mij. Dat hangt natuurlijk af van wat ze doen hè.
Wij zijn ook aan het aftellen; 4 februari terug op onderzoek.

groetjes eefje

jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Bericht door jufke » 26 januari 2009, 13:10

Ben je dan een week moeten thuisblijven of moest je gewoon gaan werken?

Welk onderzoek moeten jullie nog passeren op 4 februari? Ik moet dus op 3 februari voor de hysteroscopie gaan...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten