Is nog iemand in de 'vreselijke wachtweken'...

Algemeen Discussieforum
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 22 november 2009, 9:39

Super nieuws K'tje, proficiat!!! Ben zo blij voor je!!! We sleuren je er wel mee door!

Wendel meid, de moed niet laten zakken hé. Rustig nog een spermaonderzoekje afwachten, en dan zien jullie wel weer.... "Voordelen" van ICSI zijn de grotere slaagkansen dan IUI, bovendien kunnen ze met die hormonen heel wat meer sturen dan met Clomid, zodat ook dat beter gaat gaan.

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 22 november 2009, 10:59

Joepie, K'tje!!! Ook langs hier nog es een dikke proficiat!

Bij ons zit de moed nog hoog, hoor :wink: Alleen de teller is wat gezakt.. Die staat al maar op 6 meer plots :roll:
We zien wel, iui is voorzien voor donderdag, tenzij mijn follikeltjes mij weer met uitstel opzadelen (het was eerst voor dinsdag), en dan weten we intussen ook direkt wat het sperma-onderzoek deze keer opleverde!

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 22 november 2009, 12:52

hei k'tje super een dikke proficiat en probeer en gewoon van te genieten en dan loopt het allemaal wel vlot



bij mij is het een heel bizarre situatie aan het worden

temperatuur is nog steeds hoog,pregnyl gehalte is nog maar 100, nog steeds geen duivels te bespeuren,maar wel nog heel gevoelige borsten, niet te doen eigenlijk, af en toe wel mskrampen dus ik weet het allemaal niet zo goed meer, ik zal blij zijn als het dinsdag is en het wat duidelijker word


ja en als het deze maand niet gelukt is gaan we een pauze inlassen, wat wss ook wel deugd zal doen

dikke duimpjes omhoog voor alle andere wachtenden

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 22 november 2009, 17:49

Mirthe,

Ik duim dat die pauze niet nodig blijkt!

Liefs
Wendy

kees
Berichten: 69
Lid geworden op: 6 juli 2009, 11:24

hoi

Bericht door kees » 22 november 2009, 20:05

Hoi allemaal

Mirth ik zit ook in de vreslijke wachtdagen. Ik had vrydag een beetje bruinverlies maar daarna niet. Zit nu in dag 26 wat normaal is voor mij, ik heb normaal een cyclus van 24 t/m 27. Dus het is voor mij ook erg spannend heb de afgelopen 4 dagen MS gevoel heb dit anders nooit zo.

Groetjes Kees

kees
Berichten: 69
Lid geworden op: 6 juli 2009, 11:24

Hoi

Bericht door kees » 23 november 2009, 18:36

HOi meiden

Hier nog een met goed nieuws, ik heb vanmorgen een test gedaan. Ik was met Lotje aan het chatten en die zei dat ze positief bericht had op haar 11 dag. Ik dacht bij mijzelf mss moet ik nu wel een test doen ik was zo zeker dat het ms pijn was, nou ik heb het gedaan hoor.

Positief was die Jeetje wat ben ik blij kan het nog steeds niet geloven, en dat gelijk met Lotje ongelooflijk dus de lijst begint weer aardig aan te trekken.

Katje proficiat

Groetjes Kees

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 23 november 2009, 20:28

oooo kees wat leuk seg !!! geniet ervan !!!!


hier minder leuk nieuws, de duiveltjes zijn geariveerd en we gaan dus nu officieel onze rustpauze inlassen, wss ga ik wel een gesprek met men gynae plannen, want ik heb nog dat poliepje in men baarmoeder, mss die laten verwijderen, en dan kunnen ze ineens alles bekijken

en mss het ventje een potje binnen brengen... en dan zien we wel weer verder wat onze mogelijkheden zijn

de gynae had wel gezegd dat hij enkele cyclussen wilde werken met de clomid en pregnyl, maar heb het er allemaal eventjes mee gehad ...en ik denk dat die rustpauze me wat meer rust geeft en wat moed mss

ga ondertussen ook de aangekomen kilo's van de hormonen eraf werken

denk dat ik in april, mei terug ga gaan, maar dat is nog niet zeker, tis allemaal helemaal onduidelijk ik weet het wel maar tis zo moeilijk hé

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 23 november 2009, 21:29

ai mirthe, dikke knuffel meid!
ik begrijp heel goed dat het allemaal heel moeilijk is nu.
maar ik las hier al veel dat een rustpauze echt wel deugd kan doen. dus hopelijk gaat dat voor jullie ook op!
probeer alles rustig een plaatsje te geven. en als je zin hebt: kom gerust af en toe piepen en meeschrijven :wink:
succes alleszins!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 24 november 2009, 9:57

Kees, proficiat meid!!

Mirthe, voor jou minder goed nieuws :( Ik moet je zeggen, hoe zwaar mijn pauze mij ook viel, het deed wel eens deugd om niet elke dag te zitten rekenen en tellen. Op een gegeven moment wist ik zelfs niet meer precies op welke cyclusdag ik zat :shock:
Maar als je er dan weer aan begint, vind je wel ergens terug nieuwe energie om het aan te kunnen!

Veel liefs,
Wendy

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 26 november 2009, 22:52

Vandaag iui gehad 8) Ventje zijn staal bleek na de capacitatie goedgekeurd voor inseminatie, dus de icsi mag nog efkes wachten :D

Bloedname op 11 december, da's nog 15 dagen :shock:

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 27 november 2009, 18:18

mijn duimen staan omhoog hoor, hoog in de lucht! :wink:

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 28 november 2009, 10:38

wendel ik duim voor je mee !!!

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 28 november 2009, 11:11

Wij duimen mee, hoor Wendel! Nog eventjes op de tanden bijten en zoveel mogelijk leuke dingen doen ondertussen :wink:

Ik trek dadelijk ook de stad in met een geweldige koophonger: mijn regels zijn gisterenavond doorgekomen en nu moet ik dus getroost worden met een nieuw paar schoenen of een toffe trui. :roll: :roll:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 28 november 2009, 11:22

Wendel ook hier duimpjes omhoog en teentjes gekruisd! :D

Lie knuff zenne... Koop maar iets moois, dat heb je dubbel en dik verdiend!

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 28 november 2009, 11:37

@ Lie, weer niet gelukt, verdorie toch :( Kooptherapie in the city, dat helpt bij mij ook vaak...

@ Wendy, toi toi toi :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten