Is nog iemand in de 'vreselijke wachtweken'...

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
youki
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 augustus 2009, 16:03

Bericht door youki » 4 november 2009, 8:39

Hey juffie



Veel success aan u ook hé :)

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 november 2009, 13:02

Meisjes, ik duim voor jullie hoor. En als ik 1 tip mag geven: probeer de signalen van jullie lichaam zo veel mogelijk te negeren. Ik werd soms gek van alle signalen die mijn lichaam me gaf..

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 5 november 2009, 10:46

en al nieuws ????


ik moet morgen voor derde keer terug naar gynae voor follikelmeting, heb er best zenuwen voor want ik wil eigenlijk stiekem toch nog zo graag geloven dat het deze keer wel zal lukken ...

want het is toch zo vermoeiend !!! en daarmee hebben men man en ik besloten het na deze maand even te laten rusten ... even op adem komen en als ik weer vol goeie moed zit, vliegen we er terug in, maar natuurlijk moeten we eerst deze maand nog afwachten...

wish me luck !

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 5 november 2009, 11:18

Good luck!!!!!!!!!!! Ik houd vingers en tenen gekruist hier voor je... :)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 5 november 2009, 21:30

heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel geluk, mirthe!

en dat november DE maand van je leven wordt!

liesje

juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

Bericht door juffie » 6 november 2009, 8:17

Ook voor november hier geen goed nieuws :cry:
Na een hele dag ongelooflijk veel buikpijn, plooide bijna dubbel en een beetje bruin-rood verlies heb ik zelf al maar getes en zoals verwacht negatief.

Vol goede moed naar de volgende dus, gelukkig nog 2 cryo's dus kan ik nog effe hormoonvrij leven.

Youki hopelijk heb jij beter nieuws.

Aan alle anderen veel succes en de moed niet opgeven hé.

Grtjs

youki
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 augustus 2009, 16:03

Bericht door youki » 6 november 2009, 8:27

hello



van mijn kant weeral slecht nieuws : ook negatief.

ben er ongelooflijk slecht van.

Heb wel nog 3 cryo's.

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 6 november 2009, 11:34

juffie, youki,
sterkte! een dikke knuffel ook.
want dit zijn de vreselijkste dagen van de maand.
laat alle emoties maar los.
we weten allemaal wat jullie meemaken.
courage!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 6 november 2009, 16:00

November MOET beter worden...
Ik had al de indruk dat het aantal geslaagde behandelingen de laatste tijd zeer laag was. Wel, onder de rubriek zwanger/kinderen is er een topic met de vermoedelijke bevallingsdata. er zijn er een heleboel die tussen januari en maart moeten bevallen en nadien volgt slechts 1 iemand, voorzien voor juni! Komaan, hé, die 'statistieken' moeten terug omgebogen worden Laat er aub velen bij komen voor juni & juli! Ik hoop met jullie mee!!! :wink:

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 6 november 2009, 23:46

piepekoek

ik ben vandaag naar gynae geweest, en mij voorgevoel was juist !!! twas goed !!! 2 mooie follikels, ene links en ene rechts van 18 mm en heb mijn pregnyl spuit gekregen

men ventje en ik hebben netjes ons huiswerk gemaakt en we zitten nu officieel in de wachtweken

normaal weet ik het in de week van mijn verjaardag 24 november !!! zou toch een heel mooie verjaardagscadeau zijn hé

thumbs up!!!


dikke knuffels aan diegenen die minder goed nieuws hebben gekregen, ik leef heel erg met jullie mee hoor, en ik hoop dak hier binnekort een hoopgevend verhaal kan doen ....

XXXXX

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 7 november 2009, 12:48

Ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor jou, Mirthe!

Hier vertoon ik al een beetje pms-toestanden (de typische maandelijkse ik-huil-zonder-reden-huilbui :wink: ), waar ik heeeel blij mee ben! Mijn regels zitten er dus aan te komen, en da's dus het officiële einde van onze pauze!!!! Joepie, joepie!

Niet dat ik denk dat het nu plots met enkel clomid wel zal lukken, maar iedereen kent toch iemand bij wie enkel dat duwtje in de rug nodig was hé! Dus ja, hoopmonster zit hier nu al weer in mijn hoofd :roll: Ik ga er weer moeten inkomen, in die rollercoaster van emoties, nadat het lijkt alsof ze 4 maand geslapen hebben!

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 8 november 2009, 12:36

Vanaf vandaag zitten ook wij terug in de wachtweken...gezellig...

Vanmorgen TP gehad van twee hele goeie embryo's, op 21/11 heb ik bloedafname, en tot dan is't dus weer bang/hoopvol afwachten!

Ik sluit me dus aan bij het wacht-clubje, hopelijk sleuren we elkaar erdoor!

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 9 november 2009, 9:38

dag iedereen,

Ik sluit me ook opnieuw aan in het wachtclubje. Ik ga mijn best doen om de statistieken weer een beetje omhoog te krijgen. Gisteren een TP had van 1 12-cellig embryo. Hopelijk gaat de diene hem verder delen, want het is de enigste dat ik heb van mijn laatste ICSI avontuur. Als het nu mislukt wordt het de 3 in 1 procedure omdat ik niet reageer op de massa's hormonen.
Grootgevaarke, ik zal eens gaan kijken naar diene rubriek misschien dat mijn embryo positief gemotiveerd wordt om te blijven zitten :lol:

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 9 november 2009, 10:38

Wel Loesje, ik hoop het van harte!!!

Wendel, je ziet dat ook aan de ellenlange pauze een einde komt! Heel veel succes hè :wink:

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 9 november 2009, 12:27

Dank je, GG :wink:

Maar nu eerst K'tje en Loesje é! duim duim duim!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten