nog iemand aant zwellen en zwoelen?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

nog iemand aant zwellen en zwoelen?

Bericht door liezeke » 15 juli 2009, 9:23

Heejkes,

Ben bijna op het einde van de wachttijd maar denk niet dat het een lucky shot wordt (intuïtie).
Neem ook utrogestan waardoor ik me voel opzwellen (vooral mijn borsten, buik en achterste!) en zwoelen (warm dat ik heb!) en misselijk en zweverig ben. Ik noem die utrogestan een superliegebeest maar negeren kan ik het niet omdat ook mijn emoties in een rollercoaster zitten (heb medelijden met mijn omgeving).
En met de nakende ontgoocheling beetje angst voor de terugval, heeft iemand tips om zo'n ontgoocheling beter te verwerken?

grtz,

Liezeke

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 juli 2009, 10:22

Zo dapper mogelijk afwachten, en als 't zover is en tis niks, al huilend een fles martini soldaat maken. Da vond ik m'n beste "verwerkingsproces" van alle pogingen. :wink:

Ach nee, moeilijk blijft het altijd, zeker zo de laatste loodjes... Kzou willen zeggen laat je niet vangen door je intuïtie, die kan er best naast zitten, maar ja, je doet 't toch hé, je kan het niet helpen gewoon niet te hopen soms. Zelfbescherming?

Wat voor mij altijd het beste geholpen heeft, is om bij slecht nieuws vooral niet dapper willen zijn. Lekker een weekje jezelf wentelen in zelfmedelijden, wanhopig denken "het gaat noooooooit lukken", en tranen met tuiten huilen. Zolang er bloed is mogen er tranen zijn ook vind ik, das voor mij altijd de "officiële rouwperiode" geweest.

Als ik mezelf dat gunde, kon ik er precies de volgende keer toch weer beter tegenaan.

Thumbs up voor Liezeke!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 15 juli 2009, 13:29

Dat deed ik ook Liezeke, zolang mijn maandstonden duurden, mocht ik me wentelen in zelfmedelijden en m&mmekes :wink:

Daarna dan weer gedaan en flink over naar de volgende poging..

Maar ik duim dat je deze strategie niet moet uitproberen! :wink:

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 1 augustus 2009, 18:53

Gisteren PU gehad en vanaf dan ook utrogestan en mijn buik zit dikker of gisteren. Zou dit van utrogestan komen? Ook heel gevoelige borsten, nuja alles doet wel nog pijn van de PU gisteren.

groetjes prutske

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 2 augustus 2009, 9:17

Prutske, zo vlak na de PU en TP is dit nog van de Pregnyl en de Utrogestan !

Liezeke, nog even doorbijten !!! De laatste loodjes !

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 augustus 2009, 11:34

Prutske de eerste keer had ik zeker 10 dagen last van de PU. Opgezwollen buik en steken, vooral als ik naar het toilet ging. 't Was alsof na het plassen mijn eierstokken naar een andere plek moesten verhuizen. :?

De tweede keer was het na een paar dagen al over, maar kreeg ik nadien een heel dikke buik, een paar dagen voor test-dag. Dat was een lichte overstimulatie dat ik toen had, maar in tegenstelling tot de eerste keer, deed die dikke buik eigenlijk helemaal geen pijn.

Verwen jezelf maar lekker, flink rusten is de boodschap tussen PU en TP! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten