Vliegertje

Algemeen Discussieforum
Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 4 augustus 2009, 16:11

:cry: :cry: oei.. geen boertjes hier :cry: :cry:

:wink:

Snuitje & JLLSV'tje
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 februari 2009, 20:53

Bericht door Snuitje & JLLSV'tje » 4 augustus 2009, 16:27

Hoi Wendel en Dames,

Hier iemand die dagelijks op het vliegtuig de koffie en thee mag uitdelen :wink:

Het hangt inderdaad van vliegmaatschappij af tot hoelang je als zwangerzijnde mag meevliegen. Kwestie om bevallingen en gezondheidsproblemen te vermijden. (we leren wel te reanimeren maar bevallingen doen is net een brug te ver)

Wat betreft dat een zwangere NIET aan een nooduitgang mag zitten klopt. Ze mogen je wel in de buurt van een nooduitgang zetten. De reden hiervoor is dat wij de mensen, die aan de nooduitgangen zitten, moeten kunnen gebruiken om in geval van nood mee te laten evacueren. Dus begrijp je dat we daar geen zwangere, gehandicapte, moeilijk te been zijnde mensen, jongeren(kinderen en jonge tieners) en extreem zwaarlijvigen e.d. kunnen zetten. :?
Maar weet wel dat wij getraind (jaarlijkse training) zijn om iedereen van boord te krijgen!!


Alvast heel veel plezier met het uitzoeken van de huwelijksreis.
Wij hadden Marokko en ik kan het je ten zeerste aanraden. Veel cultuur, heerlijk klimaat, lekker eten en zeer vriendelijke mensen!!

Groetjes

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 5 augustus 2009, 9:08

Ik was ook wel prikkelbaar... Soms heel blij, soms heel bang, een rollercoaster aan emoties! :wink:

Ik kan vast wel iets vinden dat je ook hebt Wendel. 8)

Nog niks gezien in broekloerland? Dan blijf ik duimen hoor!!!

En een degelijk antwoord van een ervaringsdeskundige se! :D

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 5 augustus 2009, 9:39

Tja, die rollercoaster.. Dan was ik al anderhalfjaar zwanger :lol:

Ja, die uitleg van S & J klinkt al veel aannemelijker dan mijn conclusie hé :wink:

Nog niets te zien.. Maar ja, nog maar op dag 32 eigenlijk hé.. Dus helemaal niet speciaal hoor voor mij. Ik begin gewoon direkt te fantaseren van zodra ik over dag 28 zit :wink: Ben redelijk realistisch, voor't moment dan toch 8)

Ik zie het al gebeuren, de :evil: zullen daar zijn vrijdag, in volle glorie, op de weide van Dranouter.. :roll: (zal maar veeeeel vochtige doekjes meepakken in de sjakos..)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten