Help! Wat gebeurt er met mijn lichaam?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 21 september 2009, 14:09

Hey L***, ik heb ook nog tot een tijdje na de laparo wat bruinverlies gehad. Gewoon wat oud bloed dat naar buiten moet zeker? Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken, het is ook nog niet lang geleden he. En die pijntjes zijn ook wel normaal, dat gaat ook wel over. Je moet pas panikeren als het erger begint te worden, want dat zou natuurlijk niet mogen he.

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 24 september 2009, 7:34

heejkes,

ik vind mijn lichaam toch raar doen.
heb gisteren na een week van het eerste vruchtbaar slijm weer een klodder vruchtbaar slijm gehad...
moest dat willen zeggen dat ik een paar eisprongen na elkaar hebben dan spring ik een gat in de lucht... maja, zou nogal raar zijn hé :wink:

liesje
tja, ik begrijp er stillekesaan niets meer van, maar heb mijn HSG wel dubbel kunnen boeken (die mevr van crg begreep het volkomen dat ik nogal een raar lichaam heb, hihi)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 24 september 2009, 7:34

heejkes,

ik vind mijn lichaam toch raar doen.
heb gisteren na een week van het eerste vruchtbaar slijm weer een klodder vruchtbaar slijm gehad...
moest dat willen zeggen dat ik een paar eisprongen na elkaar hebben dan spring ik een gat in de lucht... maja, zou nogal raar zijn hé :wink:

liesje
tja, ik begrijp er stillekesaan niets meer van, maar heb mijn HSG wel dubbel kunnen boeken (die mevr van crg begreep het volkomen dat ik nogal een raar lichaam heb, hihi)

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 24 september 2009, 11:38

Hihi Liesje dank u wel voor de beeldende uitleg van uw vruchtbaar slijm als ik eens wil lachen zoek ik altijd iets van u op en voila een smile :D
Maar goed dat gij niet raar zijt he hihi :wink:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 1 oktober 2009, 7:30

voilà se,

vandaag is de laatste dag voor mijn lichaam om eens te doen wat ik wil...
al zal ik ook weer een bleitmonster op bezoek krijgen.
laat die regels nu maar komen, gisteren besteld in jette tussende tomatensoep met balletjes in de vergaderzaal.
liefst nu met een traantje erbij (want regels zijn en blijven voorlopig een teken dat het niet lukt en dus nog maar een een confrontatie met mijn rare lichaam)...

bericht aan alle dames met de russen op bezoek, stuur ze maar door naar mij zodat die hsg van volgende week kan doorgaan!

liesje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten