Help! Wat gebeurt er met mijn lichaam?

Algemeen Discussieforum
Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 3 september 2009, 9:27

Euh Liesje heb ge een Kater of een kattin want als het een kater is zal die ook niet blij zijn met zijn borstjes hihi :wink: en je kattin wel dan is ze de pamela anderson onder de kattinnen hihi :lol:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 3 september 2009, 9:35

tis een kattinneke, en ocharm op 9/9/9 laten we haar sterilizeren, doet raar, ikke nr crg omdat ik maar niet zwanger geraak en zij nr dierenarts om maar niet zwanger te worden...
raar...

liesje

zou ik dan toch bloed laten testen nu ik nog steeds mijn regels heb? langer dan drie dagen je regels hebben kan niet hé tijdens een zwangerschap?

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 3 september 2009, 9:52

Is beter voor je kattinneke Liesje... anders blijf je met nestjes zitten en doe dat maar eens weg :(
Je zegt zelf dat je regels raar zijn en ik wil je geen valse hoop geven zenne maar ge zou niet de eerste zijn die toch zwanger is... hoogstwaarschijnlijk gaat het negatief zijn Liesje... sorry wil je geen pijn doen maar laat het toch testen voor alle zekerheid je weet nooit meid ...xxx...

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 3 september 2009, 10:06

snie erg zunnu, sanjacky!

ik besef wel dat die mijn regels zijn maar omdat ze zo vroeg waren zelfs met utro begrijp ik het niet meer en ze doen ook raar, één dagje bijna niets, dan weer meer donkerrood met veel slijmpjes... ik kan er niet meer aan uit, mijn lichaam en de structuur die het me vroeger bood is een beetje veel in de war, dat maakt me onzeker. je leeft al zo lang in die 'routine'...
ik herinner me dat ik vroeger toen ik examens had ook vaak overtijd was, paniek natuurlijk! en sinds we begonnen zijn met kindjesmaken was ik ook vaak over tijd. om crazy van te worden...

en je leest vanalles hé, om nog crazierder van te worden,hihi.

hm, en vraag me natuurlijk af of het überhaupt zin heeft om te testen...

nogal genant, een zwangerschapstest als je je regels hebt...

liesje

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 3 september 2009, 10:09

Liesje we zijn gewoon Crazy da is dat ge moet zelfs een beetje crazy zijn om dit allemaal vol te houden zenne want zonder humor soms en eens er luchtiger over kunnen gaan komen we er niet he... maar dat wilt niet zeggen dat er geen pijn of verdriet is :wink:
Ge moet vooral doen waar gij u goed bij voelt met die test Liesje ...xxx...

new
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 mei 2009, 13:50

Bericht door new » 4 september 2009, 9:26

Liezeke,
Je moet doen waar jij je goed bij voelt, voel je om een test te doen, dan moet je dat zeker doen.
Dit is NOOIT belachelijk.
Dat mag je zeker niet denken hoor.
Jij kent je eigen lichaam het best
En, is normaal hoor dat je vanalles begint te voelen, ken dat....
Dikke knuffel
xxx

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 8 september 2009, 7:39

heej meiden,

mijn lichaam doet weer raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
weer steken, lijkt wel of ik tegenwoordig mijn follikels VOEL groeien! en borsten die blijven pijndoen en megatepels, urg


en ventjes lichaam krijgt borstjes van utro :wink:
zelfs zijn collega (stel je voor,hé, gezellig in de dokterskamer) zei het al tegen hem! en dat net voor zijn bloedonderzoek van de lening.
die verzekeringen gaan raar kijken;)

ach, 'tis een schatteke

liesje

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 8 september 2009, 9:59

amai, hier ook, ik neem niks van medicatie of utro-bollen ofzo (voorlopig dan toch) en ik heb nu al een dag of twee echt steken, amai.

En als ik goed kan tellen dan heb ik nu ongeveer m'n eisprong, awel ik voel m'n follikel(s)toch ook groeien zenne...

Misschien toch nog maar een kansje wagen, wie weet is de natuur ons eens goedgezind na alle miserie... tzou mooi zijn, en is't niks, dan kan ik met de start van m'n regels alvast bellen voor de cryo-cyclus.

hopelijk krijg ik groen licht van de gyn, maar hey, tis mijn lichaam hé.

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 8 september 2009, 10:19

ik duim hoor dames!!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 8 september 2009, 11:08

Ik duim hier ook lustig mee!

Bij mij ook raar: al een paar dagen zo het gevoel dat mijn regels er gaan zijn, maar ze komen niet. Anders voel ik ze maar eens ze in alle hevigheid hun intrede doen.. Andere maanden zou ik mijn koppeke al weer in alle hevigheid aan het wensen zijn op innestelingskrampjes, maar ik weet wel beter :wink:

Nu ja, hoe langer ze wachten, hoe beter. Want hoe langer de cyclussen, hoe meer kans dat ik er maar 2 ipv 3 meer moet wachten :P

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 8:03

raar hé, wendel

net op het moment dat we begonnen met zelf kindjes te maken begonnen mijn cyclussen mega onregelmatig te worden, alsof mijn lichaam met mij spelletjes wou spelen, zoooooooo rot.
en ikke elke maand maar denken dat ik zwanger was...
en die ontgoocheling van weeeeeeeer eens een negatieve zwangerschap te hebben.
heb dan maar eens een zwangerschapstest gedaan na een pregnylprik!
en rarara; positief, joehoe!!

hihi,

liesje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 12 september 2009, 9:16

manman,

mijn lichaam is geïnvadeerd door virussen (eens iets anders dan de russen) en andere vallingbeesten...
sjans da'k nie zwanger ben want die sinutab heb ik nu ECHT wel nodig om de dag door te komen. anders had ik helemaal strijk gelegen naast de poezekop :wink:
die er nu al vrolijk weer bovenop is en weer op vrijerspad is...
arm beestje, seffes komt ze vragen om mee te gaan nr crg, want 'het lukt niet'..

liesje :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 12 september 2009, 10:29

Liezeke,

Hier nog iemand die geïnvalideerd is door vallingbeestjes. Vervelend continu die neusloop. En slapen, slapen, slapen. Wakker worden en nog moe zijn :lol:
Het zal wel overwaaien zeker.

Poezekop hft het je al vergeven sie :wink: .

Liefs,

Bokje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 21 september 2009, 8:32

na het vallingsbeest het vaginale schimmel beest, en dat net in de eisprongperiode
zit met een beetje een vervelende vaginale schimmel door die antibiotica die ik moest nemen voor mijn mega-valling. amai, tgaat hier van medicament naar medicament precies...
en ventje zichzelf weer schrobben,hihi! zo lief hé...

zijn bloedonderzoek voor lening was oké, gelukkig moest er geen progesteron in zijn bloed bepaald worden :wink:

liesje

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 21 september 2009, 12:46

denk dat ik ook een vaginale schimmel heb.
sinds de laparo leek alles normaal, maar nu gisteren plots een totaal ander kleur vaginale afscheiding. t is geen spotting, t is gewoon t witverlies dat nu dus niet meer wit is maar lichtbruin.
vreemd, heb ik nog nooit gehad.
voor de rest ook geen last: geen jeuk of brandend gevoel of zo...
zou dat van de laparoscopie kunnen komen?
wel ook dit weekend eisprong gehad.
iemand ervaring?

misschien heb ik het ook al langer, want ik draag meestal zwarte of gekleurde onderbroekjes, dus misschien heb ik het gewoon niet gezien.

ik vind wel ook dat ik nog steeds zowat aan beide zijden wat tegentrekkingen heb sinds de laparo. als ik mijn buikspieren opspan of zo, voel ik aan de zijkanten (precies beetje milt-achtig) zo wat trekken. spieren die nog niet helemaal op hun plaats zitten zeker?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten