stukje vlees tijdens menstruatie

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

stukje vlees tijdens menstruatie

Bericht door Mona Lisa » 13 augustus 2009, 13:28

hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al wel een tijdje mee op het forum.
Ik ben in behandeling in het ziekenhuis van Bonheiden.

Maar ik heb een heel raar en bizar vraagje eigenlijk.
Deze cyclus ben ik na mijn IUI 2 dagen overtijd geweest, maar sinds gisterenavond ongi geworden. Deze morgen ontdekte ik een "stukje vlees" (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, het is echt een stukje wit menselijk weefsel) tijdens mijn menstruatie.

Heeft iemand dit ook al voorgehad? weet iemand wat het kan betekenen?

alvast bedankt voor jullie hulp

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 17 augustus 2009, 11:51

Hoi,

Ik heb dit ook ooit voorgehad toen wij gewoon aan het proberen waren, was wel 5cm groot maar het was een blaasje bij mij, alsof het echt een zakje was waar een kindje kon inzitten.

Ik ben toen niet naar de dokter geweest omdat ik mijn regels toch goed had maar heb er wel erg vanaf gezien.

Achteraf hebben we te horen gekregen dat we zo goed als niet op een normale manier aan kinderen konden komen omdat mijn man te weinig zaadcellen had.

Was dit een miskraam of niet ik laat het in het midden want we zullen dit nooit weten...

Ik had bij mijn vorige partner al 2 miskramen gehad en dat was telkens met heel veel bloedverlies en zo en dit was heel anders...

Ik duim voor je mee!

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 18 augustus 2009, 14:17

bedankt. Ik heb het nog eens aan mijn fertiliteitsarts gevraagd, maar die zei dat ik het me niet moet aantrekken. Ze bleef vasthouden aan "gestold bloed" hoewel ik 100% zeker ben dat het huidskleurig was en niet leek op gestold bloed.

Ik zal me er maar niet te druk in maken en het gewoon verder negeren.

ik hoop dat voor ons beide en alle anderen natuurlijk ooit het geluk eens aan onze zijde staat en dat we kunnen verkondigen dat we zwanger zijn ;

succes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten