Drukkende pijn

Algemeen Discussieforum
wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 11 september 2009, 9:29

Die dag 3 is idd belangrijk omwille van je hormonen op die dag. Het is zoals Lyse zei, voor vervroegde menopauze dat die dag 3 belangrijk is. Ik moest dan zelfs ook een echo. Dan tellen ze je reserve follikels.
In Jette zou je kunnen gaan zonder papier ook. Dan maken ze gewoon een nieuw ter plaatse.

New, die pijn, ik zou het misschien toch eens navragen. Maar anderzijds heb je nu dan een eisprong zonder hormonen, op zich toch ook goed nieuws?

Liefs,

Bokje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 11 september 2009, 10:00

Mijn lichaam begint wel heéél vreemd te doen. Gisterenavond verschikkelijke krampen gekregen (daar heb ik wel vaker last van de eerste dag van mijn regels), maar vannacht werd het helemaal te gek. Al het eten van gisteren kwam eruit. Al lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld.

Het endo-woord spookt door mijn hoofd... :(

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 11 september 2009, 10:33

heej repelsteeltje,

ik denk ook altijd dat ik endo heb als ik pijn heb, ventje stelt me dan altijd gerust en sinds kort bokje ook, ik heb nog geen 1200 mg ibuprofen nodig hé!

liesje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 11 september 2009, 12:01

Voila zie, ineens naar fc gebeld en al direct mogen gaan voor een bloedname. Tussen dag 2 en 5 kijken ze idd naar eicelreserve.
Liezeke, ik denk dat wij hetzelfde probleem hebben: veel te veel lezen en dan proberen zelf doktertje te spelen :oops:
Ik neem geen ibuprofen neen, meestel enkele buscopans (die bleken gisteren op) en dan op een bolleke kruipen en uitzieken. Meestal wel over na 1 dag en moet er meestal niet voor thuisblijven. k Ga het gewoon de volgende keer eens aankaarten bij ferti-arts.
Dat kotsen zal wel van een viruske zijn: begin ook keelpijn te krijgen... Der hangt hier precies is op het forum.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten