bleitmonster
-
bleitmonster
heejkes,
is er nog iemand met dat vreselijke bleitmonster op bezoek?
weet niet goed in welk topic ik het moet stoppen maar het is er en het gaat niet weg voordat alle traantjes weggevloeid zijn...
liesje wenen
is er nog iemand met dat vreselijke bleitmonster op bezoek?
weet niet goed in welk topic ik het moet stoppen maar het is er en het gaat niet weg voordat alle traantjes weggevloeid zijn...
liesje wenen
-
Dikke dikke knuf Liezeke,
Het is soms zo moeilijk hé. Soms lijkt het wel alsof de last van de hele wereld op onze schouders rust.
Een echte baaldag! laat je maar eens gaan en denk eraan: na regen komt zonneschijn! (alleen regent het soms heeeeeel lang)
Ik denk dat het bleitmonster familie is van het 'hormonenmonster'.
Kop op. Geef nooit op!
Het is soms zo moeilijk hé. Soms lijkt het wel alsof de last van de hele wereld op onze schouders rust.
Een echte baaldag! laat je maar eens gaan en denk eraan: na regen komt zonneschijn! (alleen regent het soms heeeeeel lang)
Ik denk dat het bleitmonster familie is van het 'hormonenmonster'.
Kop op. Geef nooit op!
-
Ik denk dat iedereen dat op deze site wel kent.
Je mag dat zeker niet tegengaan.
Laat die traantjes maar vloeien.
Is ook héél zwaar hé wat wij vrouwen allemaal te verduren hebben.
Maar zoals reeds gezegd: na regen komt zonneschijn
Ons geduld zal ooit beloond worden, wanneer weten we niet maar OOIT.
Je mag de moed zeker niet laten zaken en positief naar de toekomst kijken.
Als ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden hé.
Kop op hé meid
Je mag dat zeker niet tegengaan.
Laat die traantjes maar vloeien.
Is ook héél zwaar hé wat wij vrouwen allemaal te verduren hebben.
Maar zoals reeds gezegd: na regen komt zonneschijn
Ons geduld zal ooit beloond worden, wanneer weten we niet maar OOIT.
Je mag de moed zeker niet laten zaken en positief naar de toekomst kijken.
Als ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden hé.
Kop op hé meid
-
Hey Liesje...
Dikke knuffel meid...
Vreselijk als je zo verdrietig bent en je zo voelt
ik voel met je mee... Kop op Liesje... laat je verdriet nu maar eens goed gaan dat kan goed doen en neem er je tijd voor... en daarna weer met frisse moed ertegenaan gaan... het komt goed Liesje je wondertje komt er maar die neemt alleen een hele grote kleine omweg
en op een dag als je het niet verwacht dan hebt ge prijs... Ik wens je heel veel sterkte toe meid en ik stuur je mega veel knuffels toe...xxx...
Dikke knuffel meid...
Vreselijk als je zo verdrietig bent en je zo voelt

-
Kop op Liesje!! Maar we weten hier allen hoe je je voelt, hoor... Ik had in juni mijn eerste ICSI en heb luid en moedig verkondigd dat ik "alles van een afstand zou bekijken" en dan ook nog eens "rationeel" zou zijn omdat de slaagkans de eerste keer klein is. Wel, toen ik inderdaad bloedverlies had en de
eraan kwamen, was ik echt dagen aan een stuk een huilebakje. Deels het emotionele, uiteraard, maar anderzijds denk ik dat de hormoontjes ook flinke toeren uithalen.
Maar huil maar flink uit, dat doet goed. Daarna geef je het stilaan een plekje en ben je klaar voor de volgende ronde. Echt waar... En als je een beetje moed nodig hebt, kom hier dan maar eens piepen en we sleeeeeeeuren je erdoor
Dikke knuf!

Maar huil maar flink uit, dat doet goed. Daarna geef je het stilaan een plekje en ben je klaar voor de volgende ronde. Echt waar... En als je een beetje moed nodig hebt, kom hier dan maar eens piepen en we sleeeeeeeuren je erdoor

Dikke knuf!
-
liezeke , dat monster zit hier ook altijd op mijn dak
heb altijd heel veel last van pms waaronder onbedwingbare huilbuien en in het begin probeerde ik om niet verdrietig te zijn maar daardoor maak je het erger en dus is er niets beter dan eens goed te bleiten af en toe als je er de nood toe voelt en nadien er weer tegenaan hé
hele dikke knuffel xxx

heb altijd heel veel last van pms waaronder onbedwingbare huilbuien en in het begin probeerde ik om niet verdrietig te zijn maar daardoor maak je het erger en dus is er niets beter dan eens goed te bleiten af en toe als je er de nood toe voelt en nadien er weer tegenaan hé
hele dikke knuffel xxx
-
stom bleitmonster,
wil maar niet in alle hevigheid losbarsten (je weet wel, keihard snikken en overstromingen veroorzaken) maar houd het op sollitaire traantjes met hier en daar een volumeverhoging...
wil ervan af maar het lukt niet, misschien ben ik al in de fase van cynisme en kan het me allemaal niet meer beroeren... neeeeeeeee! ik wil alles blijven voelen anders verzuur ik en ik wil vuur, geen verzuur!
liesje
wil maar niet in alle hevigheid losbarsten (je weet wel, keihard snikken en overstromingen veroorzaken) maar houd het op sollitaire traantjes met hier en daar een volumeverhoging...
wil ervan af maar het lukt niet, misschien ben ik al in de fase van cynisme en kan het me allemaal niet meer beroeren... neeeeeeeee! ik wil alles blijven voelen anders verzuur ik en ik wil vuur, geen verzuur!
liesje
-
Gun jezelf wat tijd, meid... Natuurlijk hoop ik niet te lezen dat het bleitmonster er door komt, maar als je dat kan opluchten, dan wens ik je veel traantjes. Mmmm, klinkt trouwens raar dit te schrijven...
Je moet niet te hard voor jezelf zijn, hoor... Laat de gevoelens toe, blij, triest, traantjes, cynisme, en daarna valt alles wel op zijn plooi.
Dikke knuf!
Je moet niet te hard voor jezelf zijn, hoor... Laat de gevoelens toe, blij, triest, traantjes, cynisme, en daarna valt alles wel op zijn plooi.
Dikke knuf!
-
merci dieke!
bleitmonster is in alle hevigheid toegeslaan, vooral omdat ik nog maar eens twee kilo ben bijgekomen... dus totaal utro-kilo's staat al op plus zes.
maar geen beebje in de buik!
bleiterdebleit vanmorgen. en ventje maar troosten 'ge ziet da niet zunnu' 't is alleen maar vocht! uw metabolisme zal nu wel weer op plooi komen en dan is da der weer af!' 't is een schatteke want hij ziet wel dat ik zo overhoop lig door die hormonen en behandelingen en dat het soms mij zo opvreet...
maar nu de traantjes wegvegen, heb nog twee sollicitaties te doen vandaag.
liesje
bleitmonster is in alle hevigheid toegeslaan, vooral omdat ik nog maar eens twee kilo ben bijgekomen... dus totaal utro-kilo's staat al op plus zes.
maar geen beebje in de buik!
bleiterdebleit vanmorgen. en ventje maar troosten 'ge ziet da niet zunnu' 't is alleen maar vocht! uw metabolisme zal nu wel weer op plooi komen en dan is da der weer af!' 't is een schatteke want hij ziet wel dat ik zo overhoop lig door die hormonen en behandelingen en dat het soms mij zo opvreet...
maar nu de traantjes wegvegen, heb nog twee sollicitaties te doen vandaag.
liesje
-
merci marb,
bleitmonster is aant vechten met poezekop (naast ventje mijn held!!).
sollicitatie was niet denderend maar ga mijn energie proberen steken in behandelingen, en verwerken van behandelingen.
en vechten met bleitmonsters, misschien kan ik een tijgerke uit de zoo pikken om de wacht te houden
nb; mijn haar staat op halluf zeven, echt lulluk...
liesje
bleitmonster is aant vechten met poezekop (naast ventje mijn held!!).
sollicitatie was niet denderend maar ga mijn energie proberen steken in behandelingen, en verwerken van behandelingen.
en vechten met bleitmonsters, misschien kan ik een tijgerke uit de zoo pikken om de wacht te houden

nb; mijn haar staat op halluf zeven, echt lulluk...
liesje
-
Het bleitmonster is mij gisteren onverwacht (nu ja...)en erg geniepig komen opzoeken. Ik wist dat mijn schoonzusje op bevallen stond, maar gisteren kreeg ik ook een sms'je dat hun dochtertje geboren was. Ik heb tranen met tuiten geweend en kon niet eens blijdschap voor hen opbrengen
Vandaag kan ik het al wat beter plaatsen en kijk ik alvast uit naar onze eicelontdooiing en TP hopelijk rond 10/9.

Vandaag kan ik het al wat beter plaatsen en kijk ik alvast uit naar onze eicelontdooiing en TP hopelijk rond 10/9.
-
dieke ook al weet je het al zoveel maanden het effectieve berichtje doet toch nog pijn hé
ik voel me opt moment goed maar als binnen een goei maand mijn schoonzus echt gaat bevallen zalt ook nie alles zijn
hele dikke knufel meid
liezeke, het bleitmonster laat zich niet bevelen hé maar goed sat het nu toch uitgebroken is want ene die steeds terug in zijn kot wordt gestuurd wordt steeds erger volgens mij
je hebt gelijk dat je je concentreert op behandelingen en alle emoties errond want dat vraagt veel van je , dat werk komt nadien wel in orde
knuffel xxx
ik voel me opt moment goed maar als binnen een goei maand mijn schoonzus echt gaat bevallen zalt ook nie alles zijn
hele dikke knufel meid
liezeke, het bleitmonster laat zich niet bevelen hé maar goed sat het nu toch uitgebroken is want ene die steeds terug in zijn kot wordt gestuurd wordt steeds erger volgens mij
je hebt gelijk dat je je concentreert op behandelingen en alle emoties errond want dat vraagt veel van je , dat werk komt nadien wel in orde
knuffel xxx
-