bleitmonster

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 14 september 2009, 16:00

Goed gesproken, Liesje, ooit worden we mama, na!

Ondertussen moeten we ons optrekken aan onze ventjes, elkaar, en als het moet, de nodige koekjes, chips en / of drank :wink:

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 14 september 2009, 16:18

Dieke schreef:Goed gesproken, Liesje, ooit worden we mama, na!
Niet vergeten hoor!!! :wink: Ik blijf alleszins duimen!!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 16 september 2009, 8:42

ja, ooit worden we mama!

hoe is het met je, liezeke? al wat beter?
en met jou, sanjacky?

met mij steeds beter.
nog rustdag vandaag en denk dat ik dan morgen eindelijk es doe alsof er niets gebeurd is. nog 2 dagen zonder werken, fijn!
maar t duurt ook wat langer om te recuperen, met zo'n ziek kindje in huis, amai, dat vreet energie!! nu is hij weer bij zijn mama én ook genezen :? nu ja, goed dat hij beter is en volgende week hebben wij dan weer zijn vrolijke zelf :)

have a nice day!

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 16 september 2009, 9:14

Hey lieve dames...
Bij mij heeft het bleitmonster en angstmonster keihard toegeslaan gisterenavond... Ik voel mij al de hele week PMS-achtig en de menstruatiesymphtomen worden sterker en sterker net zoals de vorige negatieve keer... dus het begint door te dringen dat het waarschijnlijk niks gaat zijn... morgen weten we het zeker dan heb ik mijn bloedtest maar diep in mijn hartje weet ik het antwoord al... buikpijn is vandaag ook feller... Ik had thans goede hoop bij deze poging meer dan bij de andere maar wat niet is, is niet... ik weet wacht af tot morgen maarrrrr... ik ken mijn lichaam en ik wil niet liegen tegen mijzelf... dus bleit ik er lustig op los en laat ik morgen mijn ventje bellen want ik wil die NEE niet horen... ik steek vingers in mijn oren neh :wink:

Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 16 september 2009, 13:25

Oh neeeeee, Sanjacky... Ik hoop en duim en bid alsnog dat het geen ongi-tekens zijn.

En mocht het zo zijn, dan huilen we samen eens een goed potje!! Ik heb namelijk gisteren de zo verwachte TP niet gehad... Van de 7 ingevroren eicellen heeft maar een de ontdooing gehaald, maar het emby'ke dat daaruit voortkwam, is niet goed genoeg bevonden.

Mijn traantjes heb ik gisteren gelaten, maar vandaag voel ik me echt niet ok... Teleurgesteld, boos, apathisch soms, en ik moet nog twee kandidaten ontvangen; dat wordt leutig, pfffff.

Maar bon, kleine houvast: ik mag straks naar Jette bellen voor een datum voor de 2e ICSI.

Dikke x en veeeeeeel moed voor de laatste uurtjes!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 16 september 2009, 15:49

dikke knuffel voor jullie 2!!

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 16 september 2009, 18:22

Ooooooooo Dieke dat vind ik nu zo enorm jammer en erg voor je meid... laat je tranen maar de vrije loop zenne is toch een slag wat je moet verwerken he... Heel veel sterkte en vele knuffels ...xxx...

melika
Berichten: 522
Lid geworden op: 2 april 2008, 22:45

Bericht door melika » 16 september 2009, 21:02

dieke je zou voor minder bleiten hé
gelukkig al uitzicht op een nieuwe kans maar toch blijft het helemaal niet leuk hé
sterkte meid !

sanneke ,

oh die tekens allemaal hé
ik hoop uit het diepst van mijn hart dat je u vergist ze meid
ik denk da ik volgende week mijn ventje ook laat bellen want heb ook veel schrik vant resultaat

Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 17 september 2009, 12:42

Voilààààà, ik ben er weer, zelle, jajajajaaa, ga me hier niet laten kennen :wink:

Ik heb vanmorgen naar Jette gebeld en mag in november al aan ronde 2 beginnen; dus dat valt me erg goed mee!! En goed, 't is niet alsof ik niet kan wachten, hé, dat hebben we nu toch al aangetoond, hihi.

Voor de rest duim ik, hoor, meiden... Niet alleen voor mooie emby'kes en plakkerkes, maar ook dat het bleitmonster zich voorlopig effe niet meer laat zien.

xxx

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 17 september 2009, 19:02

Mijn bleitmonster is zeer actief vandaag net zoals het gebroken hart monster... man wat had ik gehoopt dat het deze keer raak was... ik durfde niet bellen voor de uitslag ventje heeft gebeld ik had mij op de badkamer verstopt... hij is mij het daar komen vertellen maar hij moest niks zeggen het verdriet stond op zijn gezichtje... dus bleit ik er lustig op los nu ...xxx...

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 17 september 2009, 19:45

Dikke dikke knuf San!!!! Ik had het liever anders voor je gehad!
Laat het bleitmonster maar de vrije loop!

Liefs,

Bokje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 17 september 2009, 21:37

Oh San, jammer meid.. :( Meer dan een dikke knuffel kan ik je niet geven, maar hopelijk doet hij wel deugd.

Bij deze dus: KNUFFEL!

Wendy

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 17 september 2009, 21:50

lieve san,

ben net terug uit london en lees ik dit nieuws, dju toch meid, ik had zooooo gehoopt voor je.
laat het bleitmonster maar eens keihard uitrazen, maar vergeet lieve meid, je bent een schat!
en jawel, oktober brengt vast en zeker meer geluk! en dan doen we het samen!

liesje

yes, we can (some day)

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 17 september 2009, 22:16

Huil maar 'ns goed, Sanjacky. Prop je maar vol met alles wat zoet en zondig is. Wees maar 'ns kwaad op alles en iedereen, 't mag wel eventjes.... En daarna alle stukjes moed en hoop weer van de grond rapen, in elkaar puzzelen en er weer tegenaan. *knuffel*

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 18 september 2009, 8:40

Lieve dames...

Dank jullie wel voor de vele knuffels ze hebben deugd gedaan... we zien wel wat de toekomst ons brengt maar nu in de nabije toekomst brengt ie mij een pauze vrees ik om alles eens te kunnen verwerken en op een rijtje zetten zo 3 pogingen achter elkaar zonder pauze tss is best zwaar... we geven nog niet op zenne we willen het nog heel graag maar na de pauze... wie weet denken we er volgende week anders over maar dit is wat we nu voelen...

Ik wens jullie allemaal nog heeeeeeel veel succes en ik hoop dat ik vlug wat positief nieuws mag ontvangen van jullie ... dikke kus en dikke knuffel ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten