kilomonster

Algemeen Discussieforum
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

kilomonster

Bericht door liezeke » 7 september 2009, 8:14

heej ladies,

het bleitmonster is weg, nu begint het gevecht tegen het kilomonster...
bweuh, al die broeken die niet meer dichtkunnen, de rokjes waar ik uitsplat, de truitjes die spannen...
beetje te explosief bijgekomen dankzij ons bollekes.
maar dat gaan we vanaf vandaag weer tepletter walsen,hihi. vanaf vandaag is het het 'ben-op-dieet-en-weet-het-jammergenoeg-wel'-dieet!

nog ladies om elkaar te motiveren?

liesje

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 7 september 2009, 9:15

super :)

bij mij was het ook niet beter, nog altijd niet eigenlijk en morgen terug beginnen met medicatie
en zeggen dat ik vroeger zo fijn was :)

veel succes met je dieet en volhouden hé hoe moeilijk dat ook is

groetjes prutske

Mani
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2009, 16:02

Bericht door Mani » 7 september 2009, 9:16

Hey Liesje,
het lijkt wel of die monsterfamilie elke dag groeit ... maar wanneer is het aan ons he, om onze familie uit te breiden? In afwachting help ik je graag die monsters een kopje kleiner te maken ... hoewel, deze morgen ben ik al begonnen met een calorierijke chocoladekoek, het was een troostkoek omdat ik plots krampen kreeg, voorbodes van een nakende inval van de russen :-(
Ik denk al drie jaar dat het de moeite niet is om op dieet te gaan, want ik denk ook al drie jaar dat ik zwanger ga worden ... stom he ... maar ja, intussen komen er natuurlijk alleen kilo's bij en heb ik een heleboel kleren die niet meer passen ... wat dan weer een reden is om te gaan shoppen :-)
En van de goede voornemens om af en toe te gaan joggen komt ook al niet veel in huis ...
Maar met vereende krachten op het forum zullen we ook het kilomonster wel verslaan!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 7 september 2009, 15:31

Ik doe mee!!!! Want in de laatste twee jaar ook wel wat bijgekomen. Hoewel ik al drie keer start to run heb gedaan (en al drie keer tot het einde), ben ik toch elke keer weer beginnen minderen en het laten verwateren over de winter en dan in de lente kwam het er nooit van om weer op te bouwen..

Dus nu re-start to run in 7 weken, en week 1 is al voorbij!! En van deze keer ook eens op mijn eten letten tegelijkertijd!

Want tja.. Binnen 9 maand: trouwkleedje :D

En dan zwanger zijn, en hoe minder kilo's mee te sleuren dan, hoe beter, en hoe slanker, hoe mooier zwanger, en hoe beter de conditie, hoe gemakkelijk de bevalling ( :roll: )

Dus, kilomonsters krijgen een dikke shot van mijn loopschoen! BAF!

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 7 september 2009, 15:54

Ik doe ook 'n beetje mee, in afwachting van onze cryo-poging ben ik aan de Zumba gegaan... 't is fun en zweten, dus dat zal ook wel helpen om dat kilomonster te verslaan.

Enige voorwaarde is dat ik het snoepen wat probeer te laten, maar nu ik terug aan het werk ben, zal ook dat me wel lukken. Hoop ik...

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 7 september 2009, 20:54

Kilomonster pffffffff zwijg mij ervan...
Ik voel het ook aan mijn broeken vooral mijn jeansbroeken en ik maar pruilen voor de spiegel en ventke maar zeggen ge ziet dat niet schatje awel IK ZIE DA WEL en de weegschaal liegt niet 5 kilo bij :cry:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 7 september 2009, 22:16

ikkenda, san,

hihi mijn ventje zegt zelf; 'goh, die zes kilo dat zijn er drie hier (wijst naar linkerborst) en drie daar (wijst naar rechterborst)! IK zie die nergens anders, zunnu!' sjans dat hij solidair is in borsten dankzij de utro :wink:

vandaag nog maar één koekje gegeten en al keihard gaan spinnen en keihard mijn best moeten doen om bij te blijven bij mijn mega adhd-kindjes...
zwoeg,

liesje

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 8 september 2009, 10:23

ja mijn ventje zegt dat ook altijd :) maar hij (en ik ook) vindt dat ni zo erg hoor dat mijn borsten groeien, wel nieuwe bh's kopen maar zo hebben we terug een reden om te shoppen hihi

enja sporten, dat is wat moeilijker voor mij, heb zware knieoperaties gehad waardoor ik (mijn vroege droom) niet meer verder kon doen met dansen: van 8u per week dansen naar niets doen. is nu al een aantal jaar maar het blijft moeilijk om iets vol te houden van sport omdat het nog altijd pijnlijk is

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 8 september 2009, 13:16

*grom*

Ik heb maar 3x utro moeten gebruiken en sindsdien ben ik een pa-ta-poef!
Begin dit jaar nog BH's (80B) gekocht heb nu een 80D! Man man man...
Sporten, op m'n eten letten etc... Ik heb het allemaal geprobeerd en ik verdik nog.
Iemand met een goed dieet mag het hier altijd eens posten :roll:

Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 8 september 2009, 13:20

Ja, smerige Utro-bollekes... Hier ook een paar kilo's bij, zenne. Maar ik moet eerlijk zijn; heb ook al meer chocola en koekjes zitten eten uit pure stress, dus ja...

Maar ik doe nu flink 2x Zumba per week en laat het snoepen 's avonds liggen. Ik durf me nog niet te wegen, maar gewicht bij zal er nu niet meer zijn.

't Is toch wat, hé... Wachten, spuiten, echo's, wachten, pick-up, wachten, tp, wachten en dan troosten we ons met wat lekkers, en nu moeten we nog aan de lijn ook...

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 8 september 2009, 13:50

ik kijk er niet echt achter nu, heb al genoeg zorgen aan mijn hoofd. Ik weeg me juist niet :) nuja kledij zegt ook al veel hé

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 8 september 2009, 13:51

1 utrokuur
en voor zover ik 'voel' (want ik heb geen weegschaal en weiger er ook één in mijn huis), nog geen kilo's bij.
maar als ik dat hier allemaal lees, amai, ik word bang voor de volgende bollen-kuur!
alsof het allemaal nog niet erg genoeg is...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 8 september 2009, 14:48

L*** niet iedereen heeft dat hoor. Bij mij was er na vier kuren twee kilo bij, en de feestdagen zaten ertussen dus ik kan zelfs die twee kilo niet volledig op de bollekes steken.

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 8 september 2009, 16:18

OEF!
hoop dat ik bij de 'goeie' ben en n beetje op jou lijk, op alle vlak dan... want jij bent lekker zwanger nu :D
je vergeet toch niet ervan te genieten é?

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 8 september 2009, 19:22

Ik ben die 5 kilo bij van die clomid...
was de vorige keer ook 5 kilo bij van die clomid...
toen ik vol hormonen zat voor een verse poging geen gram erbij en 5 daagjes clomid en BAM 5 kilo erbij :? Pffffff heb trouwens al flink gezondigd vandaag met deze middag pizzaatje en daarstraks een fich-burger :oops: shame on me 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten