kilomonster

Algemeen Discussieforum
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 8 september 2009, 21:23

heej antikilo-post-hormonen ladies,

vandaag nog helemaal niet gezondigd, hihi! schooljaar terug begonnen in nederland, dus weer volop aant werk en dus niet veel tijd gehad om te snoepen, joehoe. en vanavond gaan joggen...
niet dat ik dat anders niet deed zunnu, ik ga bijna elke dag (op mijn gemak) sporten maar ik snoepte heeeeeeel veeeeel (koekskes) meer als troost, zo van 'ge moogt liesje, je verdient het' maar ook omdat ik met de utro helemaal geen controle had over dat snoepen. ik deed het gewoon, zelfs de raarste dingen bij elkaar.
maar nu begin ik weer op normaal peil te geraken, mijn hormonen zijn weer een beetje in balans aant komen, oef!

liesje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 8:19

en oh ja,

ik ga ook niet op de weegschaal staan momenteel.
weet dat dat mezelf alleen maar slechter doet voelen en dus wacht ik ermee tot ik voel dat ik dat beter aankan!
dus rustig verder aant gezonden...

liesje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 8:32

Je merkt 't ook aan je kleren hé Liesje. Zolang je je goed voelt, goed bezig! :D

L*** volg jij maar lekker mijn "voorbeeld", iedereen trouwens hier hé! En nee, ik vergeet niet te genieten. Soms wel, maar ja, dat lijkt er bij te horen. 8)

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 9 september 2009, 8:44

Weegschaal... wie wat waar welke weegschaal...
Een weegschaal wazda hihi...

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 8:47

hihi loeki,

ventje heeft zelfs centjes gestort zodat ik nieuwe kleertjes kan gaan kopen omdat ze nogal euh 'spannen' en me dat alleen maar slechter doet voelen.

maar ben nog beetje aant wachten tot die hormonen uit mijn lijf zijn en mijn lichaam weer op 'normaal' komt dan kan ik met meer zelfvertrouwen gaan shoppen (die spiegel is zo hard hé).

liesje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 8:50

Je kan beter in 'n spiegel kijken die groter is dan jezelf, en die onderaan iets verder van de muur staat dan bovenaan. Sommige winkels gebruiken die "truuk", maar eens op letten. Succes gegarandeerd!

Die kleine spiegels in de kleedhokjes zijn idd een verschrikking, eik.

Wel supertof van je ventje zeg!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 9 september 2009, 11:32

Ben je dan gaan joggen, Liezeke?? Ik vond het veeeeeeel te waaaaarm.. Vanavond nieuwe poging 8)

Tja, kleedkamerspiegels.. Vooral met die kille spots op je, iedereen ziet er ziek en bleek uit! Ze zouden beter een zachter licht gebruiken, ze zouden veel meer kleren verkopen, vooral aan mij :wink:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 13:00

manne toch, wete wat ik het eerste moest doen toen ik op het crg kwam?

jawel, goed geraden; op de weegschaal staan!
om maar tot de conclusie te komen dat er weer een kilootje bij is, bweuh.

nu ja, 't was wel met kleren aan en met schoenen en na eten en veel drinken (water, water, water) dus hou ik me vast aan de relativiteit van die meting...
zucht, maar toch, had er liever niet op gestaan nu.

ga dus maar niet shoppen deze middag en verder gezonden.

goh wendel, als ik niet ga spinnen (dat is wel echt keihard trainen) ga ik joggen 's avonds maar met die utro ging dat heel moeilijk, ik kreeg mezelf als het ware niet vooruit (het leek meer op strompelen dus)
nu nog een beetje bijwerking van utro, dus is het nog een beetje opbouwen!

maar ik kan wel beter mijn gesnoep onder controle houden zonder utro, oef, geen kaas en choco meer samen op de boterham
:wink:

liesje

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 10 september 2009, 8:52

Liesje dat is omdat ge uw kleren en schoenen aanhad en ge had al gegeten das daarom dat die weegschaal da zei niet aantrekken :wink: en buik intrekken hihi...
Gisteren zei iemand tegen mij ge zijt precies vermagerd tsssssssss aha ik ben 5 kilo bij mijn broek spant en madam zegt dat ik vermagerd ben... liegebeest dat ze is ik zei nog denk het niet en zij zo jawel ik zie da :roll: en ik dacht KOOP EEN BRIL :lol: Liesje hoe is de crg geweest ...xxx...

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 10 september 2009, 9:31

Ik ga ook normaalgezien regelmatig joggen, maar door de behandelingen stokte dat elke keer en is het dus een beetje verwaterd... Dus nu heb ik een loopmaatje gevonden waar ik al zeker 1 keer per week samen mee ga joggen, zo blijf ik in ieder geval in gang he!

Maar langs de andere kant vind ik ook dat we ons niet al te druk moeten maken over die kilo's. Het is zo al zwaar genoeg, het moet nog een beetje leefbaar blijven ook he! Onze mannen snappen wel dat het nu even niet zo simpel ligt. En anders moeten ze er maar mee leren leven! :D

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 10 september 2009, 9:52

da's waar,vereltje,

ik merk dat met al die behandelingen ik veel beter kan relativeren (over alle andere kleine dingen in het leven) zoals mijn kilootjes. vroeger voelde ik me mega-slecht als ik twee kilo was bijgekomen, nu denk ik tja, ik mag dat wel ik heb het al zo moeilijk.
ik denk dat het meer de hormonen erbij zijn die me zo opgeblazen doen 'voelen' en ik dus helemaal niet goed in mijn vel zit. misschien dat zich dat wel normaliseert, wie weet...
heb toch maat eens gecheckt op eigen weegschaal deze ochtend en inderdaag, sanjacky, die van crg slaat wat tilt.
geen extra-extra-kilo's.

maar kan niet gaan joggen want lig met sinusitis-luchtwegontsteking in de zetel...

liesje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 10 september 2009, 12:45

Ik ben gister begonnen aan mijn 2e week van mijn 7-weken-lange re-start to run :wink:
Heb deze keer mijn haltertjes meegenomen om gewoon vast te houden, en zo ook mijn armen een beetje te trainen (bustier-trouwkleed?). Heb veel bekijks gehad, maar het voelde wel goed en deed achteraf deugd zenne! :D

Ik ben twee jaar geleden gestart met lopen onder lichte dwang van mijn zus. Maar zei dan tegen mezelf 'ok, ik doe mee, maar dan stoppen we straks met de pil en dan word ik zwanger en dus is het niet voor lang' :oops:
Tja, had dus vorig jaar de kerstcorrida gelopen en dus dit jaar naar alle waarschijnlijkheid opnieuw.. Wij gaan ook 1 keer per week samen, maar dan proberen we ook twee keer apart te gaan, haar werkschema en het mijne zijn niet zo compatibel tijdens de week..

Nuja, en intussen doen we toch iets hé :roll:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 10 september 2009, 13:07

dit wordt een jog-topic;)))

ik ga al heel lang lopen want ik deed vroeger atletiek.
nu geniet ik meer van de omgeving en die mensen rondom mij als ik ga joggen en ik kan ook beter de gebeurtenissen verwerken als ik ga joggen.
meestal ga ik alleen, vooral omdat ik zo traag loop sinds die utro en ga joggen in het nachtegalenpark of gewoon in de jodenbuurt int stad,hihi. maar dan kom ik om de tien meter een zwangere vrouw tegen en dat valt soms ook wel tegen.
tja, ben meestal wel uitgelaten na dat jogje.

maar nu ff niet, zit vol met virusjes,

liesje

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 10 september 2009, 13:56

Ma Liesje toch... nog veel beterschap en verzorg je maar goed ...xxx...

Dieke
Berichten: 653
Lid geworden op: 6 juli 2009, 13:02

Bericht door Dieke » 10 september 2009, 14:02

Ik ben gisteren weer eens Zumba gaan doen, want inderdaad, de Utrogestan en mijn emotiekes (lees koekjes, chocola, ijs), hebben mijn lijn geen deugd gedaan. Ik wou niet fanatiek gaan sporten, want idd, het is al zwaar genoeg, maar ik wou wel meer gaan bewegen en mij amuseren, en da's dus gisteren goed gelukt :D En zeker na een dag zitten op mijn bureaustoeleke en gezever van de collegaatjes, hihi.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten