LUTENYL

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

LUTENYL

Bericht door Mirthe » 10 september 2009, 21:20

halo iedereen !!!

wij zijn al 4 jaar bezig om zwanger te worden

in april dit jaar was het eindelijk gelukt !! enkel met pregnyl, was juist op eerste consultatie en bleek dak een goeie follikel had en pregnyl kreeg aangeboden !! helaas in mei miskraam gehad en daarna 2 keer schoon op tijd mijn regels gekregen

de tweede keer mocht ik weer met de clomid beginnen om op dag 14 voor een follikel meting te gaan, toen was de follikel te klein !! frustrerend !! en is het dus niet gelukt, de gynae zei dan ook dat hij niet dacht dat men regels zouden gaan komen en schreef me lutenyl voor 2 per dag tot het doosje leeg is
hij zei dat als ik er mee stopte 2 dagen erna men regels zou doorkrijgen, wat dus niet het geval was,bij mij heeft dat nog 12 dagen geduurd, en nu komen ze niet door !! heel bizar, een druppel per dag ongeveer

nu maak ik mij natuurlijk ongerust, want heb op dag 14 weer een folikelmeting, volgende week vrijdag, maar ik weet nu eigenlijk niet, of ik juist geteld heb en de clomid juist heb ingenomen, omdat die regels maar niet doorkomen, ik kan natuurlijk volgende week uitleg vragen aan de gynae, maar dat duurt nog zo lang vandaag dak hier als eens wou komen
horen


groetjes en ik hoop dak snel een antwoord krijg of iemand die ook zoiets heeft voorgehad

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten