Vraagje over Suprefact....

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Vraagje over Suprefact....

Bericht door babske » 21 september 2009, 20:24

Dag dames,
Ik ben al een dikke tien dagen Suprefact aan 't 'snuiven'. Maar ik ben nu wel overtijd. Normaal gezien krijg ik mijn regels rond dag 26 of 28, maar vandaag zit ik al aan dag 30. Weet er iemand of Suprefact je regels uitstelt? Ik vind daar niks van terug in de bijsluiter... Ik vind het allemaal zo raar...
groetjes babske

youki
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 augustus 2009, 16:03

Bericht door youki » 22 september 2009, 9:15

hello


ik heb ook Suprefact gebruikt en mijn regels 1 week later gehad en hebben maar de helft van de tijd geduurd.


Het is normaal om zelfs geen regels te hebben

Veel succes

youki

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 22 september 2009, 9:26

Youki, meid bedankt voor je antwoord. Ik wist al niet of ik me blij mocht maken ja of nee. Maar blijkbaar is dat normaal bij het gebruik van Suprefact. Ik had al naar de verpleegkundige gebeld, maar ik kreeg maar een vaag antwoord....ik moest gewoon mijn 'procedure' verder blijven volgen.
groetjes Babske

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 22 september 2009, 10:51

Ik had net hetzelfde voor. Een paar dagen overtijd (en beginnen denken ... :? ), en dan een paar dagen een klein beetje bruin gesmos, wat dan mijn regels moest voorstellen. :roll:

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 22 september 2009, 13:33

Ja, dat hadden ze me toch ook wel op voorhand kunnen zeggen hé :? !! Ik begon me al een heel klein beetje blij te maken, maar nu ik hoor dat het bij meerdere mensen zo is.... Het is net zoals jij zegt Loeki...een heel klein beetje bruin, niet eens de moeite...
Merciekes Babske x x x

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 22 september 2009, 15:07

Ik heb daar toen ook voor gebeld Babske, en ik kreeg toen ook zo'n vage uitleg, dat het wel kon maar dat ik maar moest wachten. Uiteindelijk als je geen pil genomen hebt, en je hebt een eisprong gehad, kan je in theorie zwanger zijn hé, ook met suprefact. Zo was het bij mij, ik had niet gepild en was op "dag 21" begonnen met suprefact.

En je leest dan idd verhalen op het internet ala "ik nam suprefact en was zwanger". :? Net als jij was ik stiekem al een beetje blij.

Toen ik dan dat bruin had, had ik ook zoiets van "dat hadden ze toch wel eens kunnen zeggen". Duidelijk dan, in plaats van zo vaag... :(

Knuff meid, en op naar de rest van je "procedure"!

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 23 september 2009, 11:23

Merci voor die knuf Loeki :o !!
Ja soms vind ik ook dat we wel wat meer uitleg mogen krijgen hoor. Ik was al bezig om blij te worden omdat men mij op voorhand niks had gezegd dat de regels daardoor konden uitblijven. En op de bijsluiter lees je dan dat je de eerste weken bloedingen "regels" kan krijgen tijdens het gebruik van Suprefact. Dus wat denk je dan als je helemaal niks krijgt hé??? :oops:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld, maar we gaan inderdaad maar weer voor de volgende poging....

HOe gaat het trouwens nog met jou Loeki?

Liefs babske

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 23 september 2009, 16:52

Kan deugd doen hé, een lekkere knuff? :wink:

Ik was ook teleurgesteld hoor. Das normaal. Neemt weer even tijd hé. 't Betert wel als je een paar daagjes aan het spuiten bent! Als je hormoonwinkel eenmaal terug op gang komt, want als door die suprefact alles plat ligt, voelde ik mij altijd letterlijk helemaal plat, op.

Met mij alles prima hoor, dank je!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten