regels na curretage van miskraam

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

regels na curretage van miskraam

Bericht door juffie » 5 oktober 2009, 18:58

Ik heb op 2 september na bijna 11w een miskraam gehad. Volgens de gyn was het vruchtje al bijna 2 weken afgestorven en heb toen op 3 september een curretage gehad.
Ik zit nu ongeduldig op mijn ms te wachten om dan verder met behandeling te kunnen gaan.
Heeft iemand iets gelijksaardig meegemaakt en hoe lang duurde het voor je ms kwamen?
Zijn er mensen die na een ms snel terug zwanger werden?

Grtjs

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 5 oktober 2009, 19:03

Juffie,

Ik heb een aantal curretages gehad. Weet niet meer juist hoe lang het duurde voor mijn regels kwamen. Maar dat kan heel erg schillen en van tweetal tot 6-tal weken lopen...maar als ik mij goed herinnerde moest ik ook een maand de pil nemen om herstel baarmoedersluimvlies te bespoedigen. Hoe snel, mocht fysiek meestal na 1 of 2 maand terug zwanger zijn..Mentaal stelde men voor om langer te wachten.

Sterkte en succes, Audrey

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 6 oktober 2009, 11:55

juffie,

toen ik curettage gekregen had van mijn miskraam had ik mijn maandstonden netjes na 28 dagen. Bij een vriendin van mij was het iets langer: 35 dagen. En dat zou ook het gemiddelde zijn na een curettage. Dus héél lang kan het niet meer duren bij jou. nadat ik mijn ms had gekregen, mocht ik onmiddellijk terug starten met (spontaan) proberen. (Curettage was op 14 oktober vorig jaar). In maart zijn we met ICSI-behandeling gestart en die was meteen raak (wel met een grote portie geluk).

Ik wens je nog beetje geduld toe en veel geluk bij de volgende poging! :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten