Wachten op het wachten-clubje

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 18 maart 2010, 15:02

Hoi ringling,

Ik wens je heel veel succes toe met je behandeling en ik duim dat je zo snel mogelijk zwanger wordt!
Het wachten duurt het langste en is het meest lastige aan heel de zaak maar je kan misschien geluk hebben dat de wachtlijsten meevallen of dat er iemand afvalt!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

ringling
Berichten: 739
Lid geworden op: 17 maart 2010, 18:46

Bericht door ringling » 19 maart 2010, 12:46

Hallo,

Blijkbaar is deze groep niet meer zo actief... Maar misschien komt daar terug verandering in?

Intussen heb ik net mijn groepscounseling achter de rug. En met veel plezier hoorde ik dat er meteen kan gestart worden met inseminatie. (zit nu op dag 3)
Tot ik (met mijn grote mond) over mijn cyste begon die ik eerder had. (toen een kleintje v 1cm). Voor alle zekerheid dus maar een echo genomen (die ik meteen kon doen). En inderdaad een cyste... iets groter intussen.
Vanmiddag bellen ze me op. Met mogelijk dus de boodschap dat ik toch niet mag starten en 1 maand mijn pil terug moet nemen...

pff... wat een gedoe toch allemaal...
is er terug wat vooruitzicht en dan weer die vervloekte cyste... :(

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 maart 2010, 12:54

Hey,

Inderdaad, dit forum is niet meer zo actief. Je kan altijd eens een kijkje nemen in het forum KI, daar zal je veel lotgenoten vinden die misschien ook in dezelfde situatie zitten als jou!

Het is beter dat ze die cyste wegnemen dan dat je zwanger wordt en daarna complicaties doet! Het is echt voor je eigen goed en dat van je toekomstig kindje. Natuurlijk is het weer eventjes wachten maar het is voor een goed doel he :wink:

Ik wens je allesinds heel veel succes toe en hoop dat alles snel in orde komt!!!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 maart 2010, 12:55

KI staat onder IUI (voor het geval dat je het niet zou weten...)

ringling
Berichten: 739
Lid geworden op: 17 maart 2010, 18:46

Bericht door ringling » 19 maart 2010, 13:25

thankx!
zal daar eens gaan kijken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 95 gasten