Wachten op het wachten-clubje

Algemeen Discussieforum
Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 14 december 2009, 16:41

Allee Repelsteeltje..

Zo jammer meid! :( Heb ook een poes, en vooral nu in deze fase van ons leven voel je toch hoeveel gewoon die 'aanwezigheid' in huis al kan doen voor jou. Ik kan me voorstellen hoe je je nu moet voelen.

Dikke knuffel,
Wendy

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 14 december 2009, 17:11

Bedankt voor de begripvolle reacties.

Cassyke, vanochtend kon de dierenarts ons niet zeggen wat ze had. t Beestje had last van constipatie, maar daar kan ze nooit zo slecht van geweest zijn. Vanochtend was ze zo verzwakt en uitgedroogd dat ze zelfs geen bloed meer konden prikken om een diagnose te stellen, maar ze kreeg een baxterke en we lieten ze ginder met het gevoel dat die capabele dokters haar wel terug zouden kunnen opkrikken. Blijkbaar was het al te laat.
Iets giftig gegeten? Toch de constipatie (sinds de kattekorrels van haar bak vervangen waren, wou ze daar niet meer op gaan, ze dacht dat dat haar slaapplekje was, maar ze had in de tuin plaats genoeg voor haar gevoeg)..? t Beestje was nog geen 4jaar :!:
Beetje schuldgevoel nu, als we zaterdag wat oplettender waren geweest, had ze vroeger hulp gekregen....

t Ventje had ook zoveel steun aan haar, hij is er ook van onder de voet. Onze poes gaf altijd liefde, zonder dat ze uitleg hoefde. 't Was een aanhankelijk beestje, geen moeilijk karakter, altijd gewoon uit op steeltjes en warmte. Hoeveel traantjes er op haar vachtje zijn gerold is niet te tellen...
We zullen ze nog een mooi plekje in de tuin geven :cry:

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 14 december 2009, 18:35

lieve repelsteeltje,

terwijl ik dit schrijf zit onze poezekop (die eigenlijk niet van ons is maar die we 'plegen')bij mij. ik voel zo hard met je mee dat de traantjes over mijn wangskes rollen. knuf meid.
inderdaad 2009 was een rotjaar en misschien dat 2010 ook niet echt een heel goed jaar zal zijn maar ik weet wel één ding;

the best is yet to come!

liesje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 14 december 2009, 22:08

Liesje,

We hebben het hier wel eens gezegd, 'wat als ze er niet meer is', omdat we toen al beseften hoeveel we aan haar hebben. We hadden natuurlijk nooit gedacht dat het zo snel ging gaan. Maar nu het zover is verschiet ik toch van mijn reactie: tranen, tranen, en tal van 'weet je nog toen ze...'
We hebben ze begraven op haar lievelingsplekje in de tuin, waar ze zo zalig kon genieten in de zon. We troosten ons met het idee dat ze een heel mooi leventje heeft gehad: kort maar krachtig!

Eén ding weet ik zeker: slechter dan 2009 kan niet :cry: Integenstelling tot veel mensen hier kijk ik uit naar de feesten, om het jaar af te kunnen sluiten...

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 15 december 2009, 10:57

hey repelsteeltje,

dikke, dikke knuffel. Laat het maar snel 2010 zijn, het jaar waarin al je wensen weer een nieuwe kans krijgen uit te komen.

knuf
marb.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 15 december 2009, 13:58

Hey iedereen!

Ik kijk ook wel uit naar de overgang 2009-2010. Hopelijk krijgen we allemaal dit jaar wat meer geluk en heb ik niet hetzelfde gevoel dan vorig jaar :roll: We zien wel zeker?! Alle sinds: kop op iedereen, de moed er in houden, ook al is het niet gemakkelijk!

Repelsteeltje, nog veel moed in je verwerkingsproces! Het doet echt wel pijn zoiets, ik kan me niet voorstellen dat onze Mickey (hond) ons nu al zou verlaten (hij is 9 maanden oud)!
Veel sterkte!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 18 december 2009, 18:08

lieve wachtertjes,

ik sluit me weer een maandje aan bij de wachten-op-het-wachten-clubje. vrijwillig ook al zou ik het liever anders willen. eerste IUI is mislukt en we hebben besloten een maandje te 'wachten'. al denk ik dat het de eerste twee weken vooral veel wenen zal zijn ipv genieten. gelukkig hebben we geen zware feesten voor de boeg (op voorhand al geregeld dat we daar weinig last van hebben) en 'vluchten' we een beetje in onze cocon om te bekomen en te verwerken.
kerstavond zit ik wel alleen want ventje wou wel nr zijn familie gaan (schoonzus mailde deze week dat haar kindje toch nogal een tiranneke is en mevrouwtje heel de dag wil gedragen worden..., ze weet nochtans van ons) maar ik zit nog liever alleen op kerstavond met een leuk dvd'tje en een pak chips dan mezelf figuurlijk (en ook bijna letterlijk) te zitten opfretten bij mijn schoonfamilie.
maar kerstdag is met ventje alleen en oudejaar is in de auto op weg naar zwitserland voor een short-ski.
in januari beginnen we aan de voorbereidende cursus van adoptie en daarna is het al februari en tijd voor de tweede IUI. nog maar 5 te gaan voor IVF denk ik dan om een beetje een stappenplan voor me uit te schuiven.
repelsteeltje,

ik denk maar heel de tijd aan je kat! onze poezekop is eigenlijk niet van ons en we moeten haar dus ook binnen een half jaar als we verhuizen laten gaan. de steun die we aan haar hadden zullen we echter nooit vergeten, die houdt ons recht, die verzacht de pijn...
nogmaals sterkte, meid!

liesje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 21 december 2009, 10:29

Hoi Wachtertjes,

De laparoscopie is goed verlopen vrijdag. Toen ik wakker werd, probeerde ik direct te voelen of er 3 of 4 gaatjes waren in mijn buik. Ik vond er maar 3, dus durfde ik al wat hopen. En toen de assistente binnenkwam en zei dat alles in orde was bij mij, wou ik eigenlijk een vreugde dansje doen. (Goed dat het ventje erbij was, of ik had gedacht dat ik het droomde: positieve woorden uit monde van een dokter, daar moest die verdoving tussen zitten). Eindelijk eens goed nieuws. Hiphoi!
Nu nog wat bekomen van de operatie (toch niet niks). En genieten van thuis te zijn, niets te moeten en in mijn hoofd wat rust te creëren, want ik besef meer en meer hoe hard ik me de voorbije maanden heb voortgesleept.

Liesje, ik mis onze poes superhard. Het had zalig geweest als ze hier naast mij had gelegen in de zetel, lekker spinnend, ideaal om de pijn even te vergeten. Een andere poes zal nooit hetzelfde zijn, die was er niet bij toen we zo diep zaten. Een jong poesje lijkt me wat wild, moeilijk te knuffelen (op moeilijke momenten) en van een oudere uit het asiel heb ik schrik dat ze een wat moeilijk karakter gaat hebben en nooit op mijn schoot gaat komen zitten enzo...
Dus voorlopig doe ik het me de herinneringen aan onze mooie, lieve, schattige superpoes.

Liefs,

Repelsteeltje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 21 december 2009, 12:47

Allee, Repelsteeltje, da's toch goed nieuws van de laparoscopie!! Gelukkig, er staat dus niets in jullie weg om zwanger te worden, eens jullie die verdomde kid-wachttijd voorbij zijn!

Poezen kunnen inderdaad heeeeeel verschillend zijn! Wij hebben ook een knuffelbeest, m'n zus daarentegen heeft er eentje dat bijt, krabt en de kerstboom attackeert :shock: Ook wel grappig om bezig te zien, maar ik zou die niet in huis willen hebben! Zo'n verschil! Ik snap je twijfels ivm een nieuwe poes in huis nemen..

Liefs,
Wendy

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 januari 2010, 11:17

Hey meisjes,

Dit is al lang geleden zeg!
Hoe gaat het hier met iedereen? Hopelijk hebben jullie allemaal goede vooruitzichten voor 2010! :D Trouwens een gelukkig nieuwjaar aan iedereen he!!!!

Hier heb ik wel goed nieuws, heb mijn eerste ICSI-poging achter de rug. Gisteren had ik mijn bloedafname om te zien of ik zwanger was en jaja hoor het was positief. Mijn HCG was 563... Ik kan het nog steeds niet geloven!

Voila ik wou dit eventjes laten weten.
Ik duim mee voor jullie dat alles in orde komt, dat jullie snel mogen starten en dat jullie positief nieuws te horen krijgen!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 20 januari 2010, 12:43

Joehoe!!!!!!!!!!

Grote vette dikke JOEPIE voor ons Cassyke!!!!

Als ik een roze wolk zie passeren, ik zal eens zwaaien :wink:

Geniet ervan,
Wendy

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 januari 2010, 12:45

Hey Wendel,

Merciekes!

:lol: Ik zal terug zwaaien!!! :D

Hoe gaat het met jou?

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 20 januari 2010, 12:49

Hey Cassyke,

Met mij gaat het redelijk goed, hoor. We zijn in het begin van onze 2e iui-poging. Nu nog niet veel hoop, maar wacht tot na die inseminatie :roll: :wink:

En verder ons trouwfeest dat dichter en dichter begint te komen, dus daar kan ik dan ook mijn aandacht op focussen :D Da's wel leuk, iets heel positiefs om het negatieve in mijn leven een beetje te compenseren 8)

Groetje,
Wendy

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 20 januari 2010, 13:19

super cassyke!!! proficiat.
waw, 2010 is toch wel goed begonnen. eerst liezeke, nu jij. ik hoop dat het zo blijft gaan en dat wij de volgenden aan de beurt zijn é wendel :D
hoeveel pogingen ivf/icsi had jij gehad cassyke?

groetjes

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 januari 2010, 15:41

Hey iedereen!

@Wendy: ja juist wanneer trouwen jullie weer? Dat begint te korten he :D Het is wel goed dat je zoiets hebt om naar uit te kijken! Ik wens echt dat je tweede poging de goede is!

@L***: ja het jaar is heel goed begonnen! Ik duim mee dat ik jullie volgende maand mag proficiat wensen!!!! :D Dit is mijn eerste ICSI-poging, ik had nooit verwacht dat het van de eerste keer zou lukken!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten