Wachten op het wachten-clubje

Algemeen Discussieforum
Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 20 januari 2010, 15:51

Haha,
Het wachten-op-het-wachten clubje weer bovengehaald. Super.
Al heb ik het gevoel dat er niet zo veel meer aan het wachten op het wachten zijn, maar voor echt aan het wachten.
Nu ja, ik vind het allesbehalve erg als ik Liezeke en Cassyke hun voorbeeld snel mag volgen :D

Meiden, bij deze nog eens een dikke proficiat. Probeer te genieten zou ik zeggen!!!

Liefs,

Repelsteeltje x

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 21 januari 2010, 10:56

Hey Cassyke,

Wij trouwen midden juni, dus als het nu lukt, zou ik 21 weken ver zijn op onze trouw! Net genoeg om met mijn buikje te lopen pronken 8) zonder al te moeten waggelen :lol:

Nuja, ik hoop gewoon heeeeeeel erg dat ik tegen dan eender hoe ver zwanger mag zijn.. Al is het nog maar 4 weken en 3 dagen, zou ook al mooi zijn :?

Liefs,
Wendy

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 21 januari 2010, 14:43

Hey iedereen!

@repelsteeltje: ja we zijn een tijdje "out" geweest he :lol: Ik hoop inderdaad ook dat jullie zo snel mogelijk zullen volgen en ik duim voor jullie allemaal!!!!

@Wendy: juist ja ik was het vergeten :oops: ooo het zou zo leuk zijn als je op die dag zwanger bent! Wat een mooi huwelijkscadeau!!! Ik wens het je allesinds van harte toe! Wanneer weet je of het gelukt is?

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 21 januari 2010, 17:09

hihi, zit nog maar op dag 6 van mijn cyclus hoor :wink:

Nog wat 'wachten' dus, het juiste topic hiervoor hé :roll:

Wendy 8)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 21 januari 2010, 17:13

Ah ja ok :wink:

Ja en dat wachten duurt altijd zo lang he :roll:

Ik duim alvast met jou mee dat het dit cyclus jouw toer is!!!! :D

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Prins22
Berichten: 181
Lid geworden op: 19 augustus 2009, 14:43

Bericht door Prins22 » 27 januari 2010, 15:38

Ik zal mij ook bij de schare wachtenden voegen! Vandaag eindelijk de resultaten gehad van de basisonderzoeken: alles ok bij ons beiden.
Uiteraard volgt nu een HSG voor mij... wachten dus want heb vorige week mijn MS gehad. Op 24/2 is het mijn beurt voor het onprettige onderzoek, maar als alles vlotjes doorlaatbaar is, krijgen we direct groen licht voor IUI. De dag nadien groepscounseling en dan weten we weer meer hierover.

Hoop doet leven zeker? Ben blij dat de 2 maanden wachten op de resultaten voorbij zijn! Nu is het een ander wachten maar ik zie 't wel terug een beetje beter zitten :P

Veel moed aan elk van jullie x

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 1 februari 2010, 11:53

Hey prins,

Ik wens je heeeeeeel veeeeeeeel succes toe en hoop dat je onderzoek een goed resultaat aantoont zodat je snel met IUI kunt beginnen!!!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 6 februari 2010, 15:54

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Feestje

Ergens volgende week verlaat ik het wachten op het wachten clubje en kan ik eindelijk gewoon beginnen wachten, dan kan ik eindelijk ook eens mijn lichaam vol hormonen proppen, mee zeuren over de vieze Utrobollen, pijnlijke spuitjes, ... Hiphip hoera (wie had dat nog gedacht dat een mens daar blij om zou zijn). Maar eindelijk, na al die maanden (15,5 om precies te zijn) maken we eens een echte kans om zwanger te worden.
Nog even wachten wanneer ik mag gaan voor mijn bloedname volgende week en dan start ik met mijn eerste snoepje: Duphaston :D

KID, here I come!!

Liefs,

Repelsteeltje

Wie weet verlang ik ooit naar de rust die ik de laatste maanden in dit wachten-op-het-wachten clubje had bereikt... :shock:

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 7 februari 2010, 11:39

juij repelsteeltje, joepie juij!!!!!!
kom maar gauw naar ons iui-clubje. we zullen je met open armen ontvangen.
succes meid!

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 7 februari 2010, 14:28

YIIIIIHAAAA Repelsteeltje! Eindelijk! Wat ben ik blij voor je dat je eindelijk mag beginnen. Al die maanden wachten, je hebt dat ongelooflijk goed volgehouden! En nu maar duimen dat er snel een mooi resultaat mag volgen!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 8 februari 2010, 12:54

Joepie Repelsteeltje!!!

Eindelijk van die verdomde wachtbank af! :D
En nu duimkes recht omhoog dat het niet lang meer mag duren voor jullie!

Liefs,
Wendy

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 8 februari 2010, 17:22

Hey repelsteeltje,

Wat een goed nieuws zeg! Hier staan beide duimen eveneens omhoog zodat jullie van het jaar een prachtbaby mogen verwelkomen!!!!!
Natuurlijk duim ik ook voor alle andere meisjes hier!!!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 9 februari 2010, 12:03

Hehe,

Merci voor al jullie enthousiaste reacties.

Cassyke, voor een prachtbaby dit jaar zal ik mij al moeten haasten (dan zou het van de eerste inseminatie moeten lukken), maar een mooi rond buikje in 2010 zou zeker moeten lukken.
Glenys, om eerlijk te zijn, ik sta er van versteld hoe snel de tijd uiteindelijk nog is gegaan. Alleen de eerste maanden waren vreselijk (in sepember leek maart eindeloos ver).

In ieder geval, donderdag is het zo ver, dan mag ik echt van de wachtbank af!

Liefs,

Repelsteeltje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 11 februari 2010, 16:05

Het worst-case-scenario is uitgekomen (eentje waar ik zelfs nog niet aan gedacht had) :cry: :cry:

Bij mijn bloedname van vandaag is duidelijk geworden dat ik nu, op dit moment, mijn eisprong heb :shock: Na een cyclus van 52 dagen (heb het nog eens nagetelt), ik geloof er geen zier van.

Nu moet ik dus 2 weken wachten op mijn regels, die volgens mij niet gaan doorkomen (op vlak van cyclussen vertrouw ik mijn lichaam helemaal niet meer) :roll: .

Ik wil NU van de wachtbank, NU NU NU !!

Een balend Repelsteeltje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 12 februari 2010, 8:18

Na verder navragen blijk ik nu 7 dagen geleden mijn eisprong gehad te hebben en zo ik over een weekje mijn ms moeten krijgen. :? Dus de eerste info was gewoon fout. Ik heb dus gisteren de hele namiddag zitten tobben (en niet werken) voor niks. Schandalig !!! :evil:

Nu dus hopen dat mijn lichaam braaf is en over een weekske grote kuis houdt. In ieder geval, aan iedereen die geen ms nodig heeft, stuur ze maar naar huize Repelsteeltje!!! Voor een keertje zijn ze meer dan welkom :wink:

Liefs,

Repelsteeltje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten