waarom??

Algemeen Discussieforum
Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 25 oktober 2009, 21:46

hey soerke,

Ik begrijp je volledig, ken dat gevoel, steeds denken dat het zo zal zijn en dan weer die teleurstelling :cry:
Maar gelijk je zegt: positieve energie dat helpt he en als we nu eens allemaal zo'n energie uitstralen dan zal het misschien voor ons allen wel lukken :D

L*** groot gelijk!
Jij ook succes!!!!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Prins22
Berichten: 181
Lid geworden op: 19 augustus 2009, 14:43

Bericht door Prins22 » 28 oktober 2009, 16:49

@ Cassyke: die baaldag van vrijdag was omdat ik alweer vernomen had dat iem uit m'n vriendenkring in een handomdraai zwanger was geworden. Van een derde (in 4 jaar tijd) nog wel. Het kan echt niet op: gisteren een geboortekaart van een andere vriendin, een 2de kindje. Wist niet eens dat ze in verwachting was.

't Kan verkeren eh, zei Bredero...

Met baby's te zien heb ik ook geen last, alleen al dat geleuter en gezever over zwanger zijn. Beurk! En hoeveel kwaaltjes ze dan hebben en zo lastig dat 't is voor de rug en .... :twisted:

Voilà, 't is geventileerd! :D

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 31 oktober 2009, 12:39

Hey iedereen,

Lang geleden he :D maar het was een drukke werkweek (again) :roll:

Hey Prins, het is inderdaad niet leuk he pfff ik zie het soms ook niet meer zitten als ik zoiets hoor. Mensen die zomaar kindjes kunnen hebben. Het is allemaal niet eerlijk.

Bij mij is het ook eerder zwangere buikjes zien dat mij ergert en, inderdaad, dan zitten ze te klagen en te zagen over die zwangerschapskwaaltjes die ik doodgraag zou willen he :twisted: ik neem dat er met plezier bij zenne :D
De baby's zelf daar heb ik geen moeite mee, die kleine wondertjes kunnen er ook niets aan doen he. Het is wel moeilijk om met een geboorte geconfronteerd te worden. Op zich niet voor de baby maar eerder voor de situatie. "Binnen dit en een week kunnen zij naar huis met hun kindje" denk ik dan, en de dag dat ze naar huis gaan dan denk ik er continu aan "wat zouden ze nu doen? Hoe zou de baby reageren?" pfff dat maakt het moeilijk vind ik :(

Maarja ooit zal het onze toer wel zijn zeker :D

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten