kijkoperatie

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 4 februari 2010, 1:03

Ondertussen naar Leuven geweest en dr Tomassetti gesproken. Ben heel tevreden over de uitleg en de zorg die wordt besteed aan mijn verhaal.
Richtdatum is januari 2011. Dus tot dan zit ik in een pauze (neem de pil een jaar non-stop).

Veel succes voor de anderen, veel sterkte en tot later,

x

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 5 februari 2010, 13:23

Hey.
Hier goed nieuws gekregen: we kunnen nog in februari beginnen met het opstarten van de stimulatie, zodat we ergens begin maart inseminatie hebben (9 maand na de diagnose van azoospermie, 7 mnd na de negatieve uitslag van de TESE).

Zeg Soerke, is er eigenlijk een medische reden waarom je tot jan '11 of is het louter om wille van de wachtlijst voor dergelijke operatie dat je tot dan moet wachten? Lukt het wat om met deze lange wachttermijn om te springen? Ik heb zelf van mijn lange wachten serieus afgezien, vooral in het begin, de laatste tijd was ik ook rustiger, minder gefrustreerd, me wat neerlegd bij mijn lot
:wink:

Fee, dat is echt fantastisch nieuws geweest dat je gekregen hebt. Super!! Wanneer kan jij beginnen?


Liefs,

Repelsteeltje

PS: blijft dat litteken thv de navel bij jullie ook af en toe nog wat pijn doen? (is wel al veel mooier dan in het begin, ofwel ben ik het al gewoon om geen mooie opgespannen navel te vinden op mijn lichaam)

Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 9 februari 2010, 21:13

ik heb echt geen last van mijn navel, ook niet gehad, dus kan je er niet bij helpen...

Zo lang wachten ligt aan de wachtlijst. Er is geen medische reden voor.
Ja, valt wel mee. Nu nog althans. Ik plan gewoon zoveel mogelijk leuke dingen zodat het heel snel vooruit gaat.
In maart wissel ik nog van job, dus al bij al komt dat nog goed uit.

liefs
x

fee
Berichten: 1470
Lid geworden op: 20 september 2009, 15:23

Bericht door fee » 12 februari 2010, 17:56

@repelsteeltje, wow dat is supergoed nieuws!!!
Ik heb eigenlijk ook nooit echt pijn gehad hoor aan mijn navel. Hooguit wat ambetant net na de operatie. Het litteken zie je wel goed zitten, vind ik. Is dat bij jullie ook zo?

Goh, ivf, goed nieuws? Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. In eerste instantie was ik blij dit te horen omdat we sneller een kans gingen krijgen dan we dachten.
Maar nu begin ik mij alle mogelijke vragen te stellen. Zou het toch niet beter zijn om mij eerst te opereren? Ik hoop maar dat ik niet al mijn pogingen verspeel om dan tot de constatatie te komen dat ik toch moet geopereerd worden. Ik ben zo bang dat IVF niets zal uithalen. Tenslotte blijf ik met mijn verklevingen en endometriose zitten é. Ik zit eigenlijk een beetje met een dubbel gevoel. Ik zal maar vertrouwen op mijn gyn. zeker?

Soerke, 2010 wordt dus een jaar om vanalles te doen waar je zin in hebt. Profiteert er maar goed van!!! Is er nog een sprankeltje hoop dat je via natuurlijke weg zwanger wordt?
Amaai leuke vooruitzichten, veranderen van job. Ga je dezelfde richting uit? Ideaal om je gedachten te verzetten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten