RUSTPAUZE

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

RUSTPAUZE

Bericht door Mirthe » 23 november 2009, 20:37

ja wilde hier even mede pauzenaars (hihi) ontmoeten


2005 augustus gestopt met de pil
2007 januari eerste gesprek met gynae, een jaar proberen nadat de regels terug op orde waren
2008 januari 5 cylussen geprobeerd met clomid
2009 april gesprek bij andere gynae, zwanger !!!
2009 mei miskraam
2009 september, oktober en november poging met clomid en pregnyl

en nu zijn we echt toe aan een pauze, het weegt zwaar door

ben een beetje op zoek wie er nog allemaal een rustpauze inlast en waarom en hoe lang en hoe kan je dat beslissen ??? en elkaar een beetje erdoor heen helpen

wij gaan nu voorlopig tot maart april pauzeren, en ondertussen men aangekomen kilo's proberen kwijt te spelen

heb ook een polliep in men baarmoeder, die ga ik laten verwijderen en dan kunnen ze dat daar ineens vanbinnen bekijken.... en mss toch een stap wagen naar een vruchtbaarheidskliniek en eens bekijken wat de mogelijkheden zijn en of we het zien zitten en dan zien wanneer ik weer moed heb om er tegen aan te gaan

maar nu wil ik eventjes alles op een rijtje zetten, en er eens even niet mee bezig zijn, het eventjes loslaten, natuurlijk niet gemakkelijk dus ...


XXXX

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 23 november 2009, 22:06

Heej Mirthe,

Wij gaan ook (waarschijnlijk IUI) maar één poging wagen en dan een pauze tot maart april inlassen. De winter is al lastiger omdat het vele werken ook op ons weegt en dat erbij is er net over. daarom...
ik begrijp je, meid...

trop is te veel en te veel is trop;)

liesje

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 24 november 2009, 0:00

Wij hebben een pauze genomen van in mei en we wilden terug opstarten in oktober. Volgende week kunnen we pas op gesprek gaan bij onze dokter en de start van onze IVF zal pas (ten vroegste) in maart volgend jaar zijn.
Enerzijds wil ik gisteren al starten met IVF, anderzijds is die extra tijd om te pauzeren een welgekomen cadeau. Ik pauzeer dus nog eventjes mee... :wink:

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 24 november 2009, 9:08

en doet dat nu eigenlijk deugd zo'n pauze inlassen, het geeft bij mij een dubbel gevoel

enerzijds voel ik me best wel opgelucht, langs de andere kant laat ik precies vele kansen passeren...

liezeke ik hoop voor jou dat die pauze niet nodig gaat zijn, en anders zitten we in eenzelfde pauze systeem ... kunnen we tegen elkaar wel klagen hé

ik heb er nog geen idee van of het me moeilijk gaat worden ??? dan heb ik precies zoiets van , ja dan starten we gewoon terug, maar langs de andere kant er is dit voorbije jaar zoveel gebeurt en ik denk dat ik dat eerst allemaal moet verwerken en eens op een rijtje zetten... want emotionele ballast is ook niet gezond hé !!!

XXXX

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten