wie zwanger geworden met KOUDE BAARMOEDER?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 4 september 2013, 23:14

Hey,

Ik ben vorig jaar ook bij Johan geweest en kreeg dezelfde diagnose. Alleen was er bij ons nog een bijkomend probleem waardoor zwanger worden moeilijk was.
Ik heb zijn voedingsadvies gevolgd, samen met enkele sessies bij de osteopathe. Daarna hebben we via icsi onze eerste terugplaatsing gehad... Voor de terugplaatsing ben ik ook nog bij de osteopathe geweest en bij Johan.

Binnen 7 weken mogen wij ons eerste kleintje verwachten.

Mijn raad: als je er een goed gevoel bij hebt, moet je het doen.

Succes!

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 4 september 2013, 23:16

Hey,

Ik ben vorig jaar ook bij Johan geweest en kreeg dezelfde diagnose. Alleen was er bij ons nog een bijkomend probleem waardoor zwanger worden moeilijk was.
Ik heb zijn voedingsadvies gevolgd, samen met enkele sessies bij de osteopathe. Daarna hebben we via icsi onze eerste terugplaatsing gehad... Voor de terugplaatsing ben ik ook nog bij de osteopathe geweest en bij Johan.

Binnen 7 weken mogen wij ons eerste kleintje verwachten.

Mijn raad: als je er een goed gevoel bij hebt, moet je het doen.

Succes!

leneke1982
Berichten: 82
Lid geworden op: 1 juli 2013, 10:50

Bericht door leneke1982 » 5 september 2013, 10:56

toch positief nieuws!
Ik ben ondertussen 2 x bij johan geweest, of het bij mij effectief gaat helpen, dat zal de toekomst uitwijzen. Maar ik voel me der goed bij, een 1h tot 1.30h ontspannen, hoofdje leeg, ff nergens aan denken, dat op zich doet al veel deugd! En geen koude handen en voeten meer :-)

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 5 september 2013, 22:17

Even binnen breken om mijn verhaal te doen:

Misschien eerst zeggen dat er bij ons nooit een aanwijsbare oorzaak gevonden is voor het uitblijven van een zwangerschap.

Bijna 6 jaar heeft het geduurd om een zwangerschap uit te zingen en in die 6 jaar heb ik zowat alles geprobeerd wat ik kon om zwanger te worden/te blijven. Ook acupunctuur dus.

Met respect voor ieders mening, maar mij heeft het niet geholpen, ben ook niet overtuigd van het nut ervan. Ik was toentertijd blij dat ik het geprobeerd had (kon ik mezelf dat in alle geval nooit verwijten). Mij blijft me vooral bij dat het me ranzig veel geld gekost heeft aan kruiden en naalden en zonder enig resultaat.
Ook hier verhalen over koude baarmoeder en een 'ongezonde tong'.
'k Vond dat nogal onnozel klinken, maar kijk, ik gaf het een kans en gaf me er aan over.

Jaren later zwanger geworden door gewoon stomweg asaflow te nemen op aanraden van een ferti-arts. Asaflow is eigenlijk de junior asperine van vroeger, het zou voor een betere doorbloeding zorgen. 1 maand genomen en prijs. In juli dit jaar een laatste maal geprobeerd voor een broer of zus, ook deze keer met asaflow en wederom gelukt.

Is dit nu echt het wondermiddel voor mij geweest? Mogelijks, maar dat zal nooit te bewijzen zijn uiteraard, maar misschien had ik inderdaad 'een koude baarmoeder' en zorgde die asaflow voor een betere doorbloeding en bijgevolg warmere omgeving voor een embryootje... Misschien kan mijn verhaal hier ook iemand helpen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten