tampon-defaitisme

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

tampon-defaitisme

Bericht door liezeke » 24 december 2009, 10:07

raar topicje,

gisteren was ik in delhaize en daar zag ik dat je serieus wat punten bij kreeg als je tampons int groot kocht. even dacht ik nog; mischien is hetniet meer nodig waarna me een gevoel van defaitisme overviel en ik me te pletter stortte in het inslaan van tampons...

hm, na de chocolade de tampons.

misschien nog een originele kerstboomversiering;)

liesje

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 24 december 2009, 11:36

:D :D

het wel - niet kopen van tampons en maandverband en het eeuwige bijgeloof...
we hebben er al eens een toppic aan gewijd denk ik.

die blijven goed hoor, die tampons, ook voor na je bevalling :wink:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 24 december 2009, 12:58

Het opbergen van de tampons in een verre diepe kast omdat je ze minstens negen maanden niet meer zal nodig hebben, is anders ook heel tof!! :D

Na de bevalling ben je helaas aangewezen op maandverband, wegens infectiegevaar naar 't schijnt... Maar laat dat de pret niet bederven. :wink:

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 24 december 2009, 17:16

Liesje,

Ik heb hier nog 5 dozen staan! Door mijn onregelmatige cyclussen heb ik nooit tampons bij op het moment dat mijn ms op de proppen komen, dus moet ik altijd een nieuw doos kopen. Misschien is dat nog een techniek om niet meer te moeten piekeren over wel/niet tampons kopen :lol:
(op eigen risico natuurlijk ;-) )

En als ge ze niet meer nodig hebt, kunt ge ze volgend jaar nog altijd in uw kerstboom hangen, voor moest het dan geen witte kerst zijn :P

Repelsteeltje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 januari 2010, 13:40

Heej ladies,

Gisteren in delhaize kon ik niet laten om nog maar een ladingske tampons in te slaan, net genoeg voor mij zes IUI.
Zucht, algemeen gevoel van defaitisme slaat weer toe, precies...

Nog een kleine zes daagjes en ik kan me weer in mijn voorraadje storten.

Raar, de zakdoekskes staan aan de overkant van de gang van de tampons, heb dan ook maar een goed voorraadje in geslagen, mijn bleitmonsterke houdt daarvan.

liesje

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 9 januari 2010, 22:12

:wink:
liesje, t komt goed!!
nooit vergeten; the best is yet to come!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 1 juli 2010, 7:43

ff dit topicje afstoffen de dag voor mijn bn...

gisteren dus weer in delhaize en blijken de tampons nog verleidelijker; je krijgt er een gratis etuitje bij!

liezebies heeft nu genoeg etuitjes voor een heel régiment russen, zuchterdezucht.

liesje

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 1 juli 2010, 8:55

'k heb ook al een megaverpakking klaar staan... zonder etuikes... wel handig eigenlijk, zo een etuike?
Ik duim dat je ze niet nodig hebt ;) dan kan je de etuikes mijn richting uitsturen....

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 1 juli 2010, 10:01

Hey Liesje, ik hoop dat je ze niet onmiddellijk nodig gaat hebben hoor. Zoals L*** hier al schreef, d'er staat geen houdbaarheidsdatum op he... :wink:

Ik koop die dingen ook altijd in bulk. Verstand op nul en de halve kar volgooien. Of inderdaad, je focussen op de fantastische kortingen, leuke extraatjes en bergen pluspunten die je door je massa-aankoop in de wacht gesleept hebt. :roll:

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 10 juli 2010, 22:38

Gewoon even laten weten dat ik dit topic verdomd hilarisch vind! Bedankt dames om me eens ferm te doen lachen. Tis gewoon ZOOOO grappig en dan nog eens het feit dat iedereen dit dilemma heeft. :D

lynn1209
Berichten: 477
Lid geworden op: 4 mei 2009, 22:55

Bericht door lynn1209 » 12 juli 2010, 23:12

Ik sluit me aan bij ahiha!

T is niet gemakkelijk om op mijn gezicht een glimlach te toveren bij het denken aan tampons, maar hier lukt het!

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 13 juli 2010, 17:29

Toen ik eenmaal aangekomen op mijn vakantiebestemming mijn koffer begon uit te laden, merkte ik dat ik wel ERG veel maandverband, tampons en inlegkruisjes bijhad!
Daarmee kon ik gerust drie ladingen Russen trotseren :oops:
Maar 't is zo'n beetje hetzelfde principe als dat van de paraplu: de weinige keren dat ik dat ding meeneem op verplaatsing heb ik 'm nooit nodig, vergeet ik 'm een keertje heb ik gegarandeerd prijs :D
Het heeft alvast gewerkt, mijn verlof is grotendeels gespaard gebleven van 'spotting' en tussentijds verlies 8)

Noa09

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten