Afspreken?
-
Afspreken?
Zijn er hier nog meiden die zin hebben om eens af te spreken? In mijn vriendenkring zijn er steeds meer mensen met kindjes en ik voel me een beetje uitgesloten. Ik ben op zoek naar vriendinnen die begrijpen wat een onvervulde kinderwens is, die mee kunnen lachen met de frustratie, die meevoelen als de volgende IUI of IVF mislukt is, die mee willen kankeren op de volgende collega met zwangere buik... kortom, die in hetzelfde leefwereldje zitten als ik.
Ik woon in de buurt van Lier en werk in Antwerpen. Als je ook zin hebt om eens gezellig af te spreken laat dan maar iets weten!
Ik woon in de buurt van Lier en werk in Antwerpen. Als je ook zin hebt om eens gezellig af te spreken laat dan maar iets weten!
-
heej glenys,
superidee, ik vroeg me al af hoe ik die chocoladetaart naar jullie zou brengen;)
ik wil best afspreken (als ik mag natuurlijk;)) ik wil best meeklappen over die zuchtende zwangeren die niet zagen en neuten over zwangerschapskwaaltjes terwijl ik hier content zit te wezen dat ik misselijk ben;)
ik woon in Antwerpen en ik werk in Nederland en in de Antwerpse kempen.
liesje
superidee, ik vroeg me al af hoe ik die chocoladetaart naar jullie zou brengen;)
ik wil best afspreken (als ik mag natuurlijk;)) ik wil best meeklappen over die zuchtende zwangeren die niet zagen en neuten over zwangerschapskwaaltjes terwijl ik hier content zit te wezen dat ik misselijk ben;)
ik woon in Antwerpen en ik werk in Nederland en in de Antwerpse kempen.
liesje
-
Glenys, net als jij heb ik ook vooral vriendinnen met kinderen (en die krijgen alsmaar meer kinderen!). Soms overvalt me ook een enorm gevoel van eenzaamheid.
Op zich vind ik het een heel leuk idee om eens af te spreken.
Op zich vind ik het een heel leuk idee om eens af te spreken.
Laatst gewijzigd door Mani op 18 mei 2010, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
glenys, liezeke en andere zielsverwanten,
ik vind het ook wel een leuk idee om eens af te spreken. wel maf... want jullie weten al zoveel intiems
maar er live over spreken lijkt me ook wel fijn.
ik woon en werk in gent, wil jullie gerust eens een paar toffe koffiehuizen of cafekes tonen, of wil wel eens een namiddagje of zo naar antwerpen komen, want blijkbaar zijn de meesten van jullie daar in de buurt.
tof, ik ben eigenlijk ook heel erg nieuwsgierig!
ik vind het ook wel een leuk idee om eens af te spreken. wel maf... want jullie weten al zoveel intiems

ik woon en werk in gent, wil jullie gerust eens een paar toffe koffiehuizen of cafekes tonen, of wil wel eens een namiddagje of zo naar antwerpen komen, want blijkbaar zijn de meesten van jullie daar in de buurt.
tof, ik ben eigenlijk ook heel erg nieuwsgierig!
-
Hoi allemaal,
Leuk dat er zoveel reactie is gekomen!
Als ik de verschillende woonplaatsen bekijk is het misschien het gemakkelijkste om de eerste keer in Antwerpen af te spreken.
Ik prik maar meteen een datum en uur vast: zaterdag 20 februari om 20u in de buurt van Antwerpen-Zuid. (Vlaamsekaai, in de buurt van de Zuiderkroon, Sinksenfoor, waar Cirque du Soleil heeft gestaan, dichtbij Café local...)
Als je even een privé-berichtje stuurt dan deel ik het adres mee en de manier waarop we elkaar gaan herkennen.
Uit de privé-berichtjes bleek dat een aantal mensen wel zin hebben om te komen maar dit niet willen als er zwangere meiden bij zijn. Ik stel voor dat we in de toekomst misschien twee groepjes oprichten: ééntje voor de niet-zwangeren en ééntje voor degenen die na een behandeling zwanger zijn. Uiteindelijk komen we toch allemaal in dat tweede groepje terecht, nietwaar
. De eerste keer dat we afspreken zal het dus nog zonder zwangerschappen zijn.
Zien jullie dit ook zitten?
Ik kijk in elk geval al uit naar een leuke avond!
Veel liefs,
Glenys
Leuk dat er zoveel reactie is gekomen!
Als ik de verschillende woonplaatsen bekijk is het misschien het gemakkelijkste om de eerste keer in Antwerpen af te spreken.
Ik prik maar meteen een datum en uur vast: zaterdag 20 februari om 20u in de buurt van Antwerpen-Zuid. (Vlaamsekaai, in de buurt van de Zuiderkroon, Sinksenfoor, waar Cirque du Soleil heeft gestaan, dichtbij Café local...)
Als je even een privé-berichtje stuurt dan deel ik het adres mee en de manier waarop we elkaar gaan herkennen.
Uit de privé-berichtjes bleek dat een aantal mensen wel zin hebben om te komen maar dit niet willen als er zwangere meiden bij zijn. Ik stel voor dat we in de toekomst misschien twee groepjes oprichten: ééntje voor de niet-zwangeren en ééntje voor degenen die na een behandeling zwanger zijn. Uiteindelijk komen we toch allemaal in dat tweede groepje terecht, nietwaar

Zien jullie dit ook zitten?
Ik kijk in elk geval al uit naar een leuke avond!
Veel liefs,
Glenys
-
Hey Glenys...
Ik wil heel graag afspreken met jullie...
Maar ik ga meekomen als de zwangeren ook mogen meekomen... ik heb totaal geen probleem met de zwangere vrouwkes ze hebben net zo een moeilijke lijdensweg afgelegd als degene die niet zwanger zijn en ik kan goed opschieten met een paar van die zwangere meiden en wil hun heel graag ontmoeten ik hoop dat je het begrijpt... misschien omdat ik al kinderen heb dat ik milder ben voor zwangeren dan de andere meiden en misschien beter in de gemengde groep pas
... Vele lieve groetjes en hopelijk tot gauw... Groetjes San... Ps: hoop dat we elkaar allemaal toch vlug eens kunnen zien 
Ik wil heel graag afspreken met jullie...
Maar ik ga meekomen als de zwangeren ook mogen meekomen... ik heb totaal geen probleem met de zwangere vrouwkes ze hebben net zo een moeilijke lijdensweg afgelegd als degene die niet zwanger zijn en ik kan goed opschieten met een paar van die zwangere meiden en wil hun heel graag ontmoeten ik hoop dat je het begrijpt... misschien omdat ik al kinderen heb dat ik milder ben voor zwangeren dan de andere meiden en misschien beter in de gemengde groep pas

-
heej san!
da's lief dat je dat zegt, zunnu.
maar ik denk dat het beter is dat we het zo doen zoals glenys voorstelt. niet iedereen kan zich volledig ontspannen in nabijheid van iemand met hcg in haar lichaam;) ook al is die door de gynecoloog daarin gebracht;) dat is iets waar ik echt respect voor heb zunnu, die gevoelens knn ontzettend zwaar zijn...
en het is in de eerste plaats de bedoeling om te kletsen en te relaxen, hé!
maareuh, wij gingen toch ook 'daten'?
als ik zw blijf zal ik eens zien of we een 'zwanger-na-beh' date knn regelen. MET chocoladetaart;) en veel slagroom.
dusseuh, dat clubje komt er zeker, nu al verzekerd van succes (als chocoladetaart geen motivatie is voor embietje om te blijven zitten dan weet ik het niet meer;))
deal?
liesje
da's lief dat je dat zegt, zunnu.
maar ik denk dat het beter is dat we het zo doen zoals glenys voorstelt. niet iedereen kan zich volledig ontspannen in nabijheid van iemand met hcg in haar lichaam;) ook al is die door de gynecoloog daarin gebracht;) dat is iets waar ik echt respect voor heb zunnu, die gevoelens knn ontzettend zwaar zijn...
en het is in de eerste plaats de bedoeling om te kletsen en te relaxen, hé!
maareuh, wij gingen toch ook 'daten'?
als ik zw blijf zal ik eens zien of we een 'zwanger-na-beh' date knn regelen. MET chocoladetaart;) en veel slagroom.
dusseuh, dat clubje komt er zeker, nu al verzekerd van succes (als chocoladetaart geen motivatie is voor embietje om te blijven zitten dan weet ik het niet meer;))
deal?
liesje
-
Hihi Liezeke deal
Ge weet ge laat maar weten waar en wanneer en ik breng de chocolade taart mee en gij de slagroom hihi
Ik heb er ook heel veel begrip voor zenne voor de gevoelens van die vrouwkes geloof mij ik voel dikwijls ook een steek als weer eens iemand zwanger is of als ik een dikke buik zie of zo een lief klein hummelke... maar met de zwangeren hier heb ik dat niet bij dvo... Maar mijn verhaal is misschien een beetje anders dan de meeste vrouwkes en daarom heb ik minder moeilijk met hcg denk ik hihi... En gij blijft mijn nr 1 he liezeke zonder u kom ik niet naar zo een afspraak neh :p en euh dat wonderke van u he komt er binnen zo een 9 maanden met veel gehijg en gepuf uitgekropen allé gekropen gewrongen en gaat u nog veeeeeeeeeeeeeeeeel slapeloze nachten bezorgen hihi...
...xxx...

Ge weet ge laat maar weten waar en wanneer en ik breng de chocolade taart mee en gij de slagroom hihi