Afspreken?

Algemeen Discussieforum
Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 27 januari 2010, 18:26

Hoe ontroerend allemaal. Ik kan wel janken. Dit gezegd zijnde zou ik toch liever hebben dat jullie dat soort dramatische gedoe elders verkopen en de meisjes die het moeilijk hebben met rust laten. Er is hier net gezegd dat niet iedereen het even gemakkelijk heeft en TOCH kom je hier wat drammen over uwen 'embie'. Mensenlief.

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 27 januari 2010, 18:29

Zeg lie doe eens een beetje normaal...
We mogen hier zeggen wat we willen en als ge daar niet tegen kunt gaat gij toch ergens anders heen zekers... we zitten allemaal in hetzelfde schuitje zenne... ik vind dat ge serieus overdrijft en ik wil nog eens niet meer afspreken als er mensen tss zitten die zo egoistisch zijn als gij...

Liezeke met u wil ik altijd afspreken meid :wink:

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 27 januari 2010, 18:40

Volgens jouw verlichtende theorie mag ik dus ook mijn mening (= zie verder) geven.
Mooi zo! Dan komen we daar toch ineens overeen. Stel je voor! Met zo'n egoïstische tik als ik!

En dan ga ik nu in een hoekje wenen omdat je niet met me wil afspreken.
:roll:

DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

Bericht door DVO webmaster » 27 januari 2010, 18:49

De basis van dit forum is respect naar elkaar toe.

Ik stel voor dat deze discussie dan nu ook afgelopen is en er hooguit terug overgegaan wordt op wat de oorspronkelijke schrijfster goed bedoelde ?

Dank u.

Vriendelijke groeten,
Webmaster DVO

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 27 januari 2010, 23:29

heihei,
ik wil ook graag komen!
MAAR de 20ste kan ik niet...
en ik heb totaal geen moeite met aanwezige zwangeren. en eigenlijk, liezeke en sanjacky, wil ik graag bij jullie date zijn, want liezeke, ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar je geworden! naar jou trouwens ook, glenys.
dussuh, als de datum verandert, kan ik komen, anders kom ik naar de volgende sessie.
of naar de zwangerensessie, wie weet wat er intussen gebeurt??? :wink:
liefs

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 30 januari 2010, 13:25

Sorry dat ik toch nog ff iets toevoeg. Een positieve noot aan de discussie.

Ook al bedoelde ik met het e-woord de e's van anderen (die nog komen) weet ik nu dat sommige dingen (en niet alleen op dit topic) ook al zijn ze gewoon een antwoord op een vraag heel gevoelig liggen bij sommigen (en trust me, die gevoelens ken ik dus no offense). Dat dit door deze discussie naar boven kwam heb ik beseft dat ik in de toekomst voorzichtiger ga zijn met bepaalde woorden en onderwerpen ter sprake te brengen om beter rekening te houden met anderen hun gevoelens.


You live, you learn...

liesje

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 30 januari 2010, 23:15


liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 31 januari 2010, 10:04

heej glenys,

heel herkenbaar, weeral schrijf je die kolkende gevoelens met ongelooflijke precisie neer. en ook al vinden jullie dat misschien raar, ik loop nog steeds weg als ik een dikke buik zie, ik ontloop het onderwerp, geboortekaartjes van kinderen van onsympatieke zwangeren gaan nog steeds rechtstreeks naar de papiervuilbak, zwangerschapsaankondigingen van onsympatieken snijden in mijn hart en geven nog steeds een bleitconcert achteraf en (en nu volgt iets heel lelijk) de hoop dat het allemaal slecht afloopt. die kolkende gevoelens zijn er nog steeds en zullen er blijven. en ook ik schaam me er voor, ventje begrijpt het helemaal niet.
dus vind ik het maar al te normaal dat je liever geen zwangeren in je buurt hebt als je wilt afspreken. ik had dat eigenlijk eerder moeten inzien maar omdat die gevoelens ook bij mij nog kolken maakte ik geen onderscheid. nu wel.

dusseuh, gaan glenys, het doet verschrikkelijk deugd deze gevoelens eens te kunnen ventileren met lotgenoten die ze ook hebben... en nog steeds, als ik niet meer zwanger ben kom ik lekker meedoen.

liesje

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 31 januari 2010, 14:03

Hoi hoi allemaal...

Allereerste Liezeke... vind ik niet dat gij u ook maar ergens schuldig over moet voelen je bent heel lief voor iedereen en houd enorm rekening met de niet zwangere meiden hier... gij hebt het ook zwaar en moeilijk gehad om te staan waar je nu staat en dat je telkens zegt " als ik nog zwanger ben " is uit zelfbescherming omdat je bang bent om het terug te moeten afgeven... Dus stop met sorry te zeggen want anders kom ik naar Antwerpen u een sjot onder uw poepeke geven hihi :wink: Gij hebt niks verkeerd gedaan meid...xxx... dikke knuffel ... San...

Hey Glenys...

Ik kan je standpunt heel goed begrijpen en ook dat je moeilijk met zwanger dames kunt omgaan en je geeft dat ook aan in een duidelijke vriendelijke manier is niks mis mee... maar er zijn mensen die er gewoon over gaan en daarom is die hele discussie er geweest... Weet ge wat ik erg vind en dat is mij al heel veel opgevallen bij dvo dat het degene zijn die het felst reageren op zwangere dames er daarna het meest over praten en het erin wrijven als ze zelf zwanger zijn vind ik best hypocriet... hoop dat gij of degene die het er zo zwaar mee hebben dat dan ook niet gaan doen erna... ik wens je heel veel succes toe en hoop dat je met een paar dames kunt afspreken en de steun zoekt die je nodig hebt... ik ga in ieder geval niet meegaan... veel succes nog verder...
Groetjes San...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten