Wie nog verhoging dosis Gonal F naar 300 eenheden?!

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

Wie nog verhoging dosis Gonal F naar 300 eenheden?!

Bericht door sunshine » 27 januari 2010, 19:06

We zijn met onze tweede IVF bezig. Bij eerste poging moest ik 187,5 eenheden spuiten. Ik had 8 follikels waarvan ook 8 eicellen, 7 bevrucht, 1 toppertje teruggeplaatst (was zwanger maar is miskraam geworden) en 3 cryo's. Al bij al nog niet zo slecht voor de eerste keer vond ik.

Nu zijn we bezig met de tweede verse poging. Ik heb nu 6 dagen 225 eenheden gespoten. Vanmorgen op de echo had ik 7 piepkleine (7 mm) follikels. Vanmiddag telefoon gehad van gasthuisberg. Er is nagenoeg nog GEEN activiteit in mijn bloed te zijn en ik heb te weinig en te kleine follikels. Ik moet mijn dosis gonal F opdrijven naar 300?!

Ik vind dit erg veel in vergelijking met de vorige keer en ben doodsbenauwd dat er weer wat mis is met me. Ben vooral bang voor een nakende menopauze... Hoe kan je verklaren dat ik nu ineens bijna dubbel zoveel hormonen nodig heb dan de vorige keer? Bij wie is het na verhoging van hormoon toch nog goed afgelopen?

De vroedvrouw ad tel zei dat ik moest tellen alsof ik vandaag pas zou begonnen zijn met spuiten omdat de vorige 6 dagen van 225 eenheden echt niets afgedaan hebben...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten