Oproep Chatterkes!! Samenkomen in Antwerpen??

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Mientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 februari 2010, 23:56

Oproep Chatterkes!! Samenkomen in Antwerpen??

Bericht door Mientje » 23 februari 2010, 19:06

Liefste chatterkes,
Aangezien er toch een aantal mensen geïntreseerd zijn om eens elkaar te ontmoeten en er beslist is dit in Antwerpen te laten doorgaan.
We spreken af op een centraal plaatsje aan de ingang van de zoo SPECIAAL VOOR SAN...
Kies uit een van de volgende data de data met de meeste stemmen wordt uit gekozen! (Zie poll)
Nog even voor alle duidelijkheid, dit is voor iedereen, Zwanger, niet zwanger, in behandeling, gestopt met behandeling, bevallen, enz.. maakt allemaal niet uit!

Groetjes,
Mientje

Kies uit een van de volgende data:
- Vrijdag 5 maart om 20:00u
- Vrijdag 12 maart om 20:00u
- Vrijdag 19 maart om 20:00u
- Vrijdag 26 maart om 20:00u

Je kan nog stemmen tot vrijdag 20:00u

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 24 februari 2010, 8:40

Hey ienie mienie :shock:

Hebt ge het hier gezet das misschien beter hier komen meer mensen kijken :wink: Ik zou op vrijdag 19 en 26 maart kunnen dus we zullen eens zien of er nog vrouwkes gaan reageren ik hoop het toch :wink:
Wel niet boos zijn op mij als ik toch niet zou kunnen he want we starten weer op in maart en als ik dan net PU of TP gehad heb kan ik niet komen maar anders Partyyyyyyyy dan ben ik van de partij 8)

...xxx... San ...xxx...

Mientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 februari 2010, 23:56

Bericht door Mientje » 24 februari 2010, 12:28

Sanjacky schreef:Hey ienie mienie :shock:

Hebt ge het hier gezet das misschien beter hier komen meer mensen kijken :wink: Ik zou op vrijdag 19 en 26 maart kunnen dus we zullen eens zien of er nog vrouwkes gaan reageren ik hoop het toch :wink:
Wel niet boos zijn op mij als ik toch niet zou kunnen he want we starten weer op in maart en als ik dan net PU of TP gehad heb kan ik niet komen maar anders Partyyyyyyyy dan ben ik van de partij 8)

...xxx... San ...xxx...
Oké Sanneke Koekepanneke ! :)
Geen probleem begrijp het wel ze! :)
Hopelijk lukt het!
En dan bedoel ik allebei zowel kome als het wonderke :)
En ja dacht dat deze plek iets beter ging zijn :)

xXx Mientje xXx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 gasten